PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در چهار بازی انجام شده از گروه های دوم و سوم یورو 2020 این نتایج به دست آمد : روسیه یک - دانمارک 4 ، فنلاند صفر - بلژیک 2 ، مقدونیه صفر - هلند 3 ، اوکراین صفر - اتریش یک 
- در دوبازی از سری مسابقات کوپا آمریکا در برزیل و از گروه دوم ، ونزوئلا و اکوادور 2-2 شدند و تیم ملی پرو دو بر یک از سد کلمبیا گذشت . درادامه این پیکارها ، اروگوئه با شیلی و آرژانتین با پاراگوئه مصاف خواهند داد.
- وحید امیری بازیکن ملی پوش پرسپولیس علاوه بر اینکه بازی سوپر جام را از دست داد قادر به همراهی سرخپوشان پایتخت در بازی روز جمعه با مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال نیست.  
- ماهر حسان خبرنگار سرشناس عراقی مدعی شد حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه هدایت تیم ملی عراق قرار دارد.
- محمودزاده مسئول کمیته‌ نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ گفت : دژاگه و شجاعی نامه‌ای برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ ارسال نکرده اند علاوه بر این باشگاه تراکتور هم درخواستی به ما ارائه نکرده است. 
- به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز یکشنبه 6 تیر ماه به جای ساعت 21 در ساعت 20/45 در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز آغاز خواهد شد.
.- در نشست امیرقلعه‌نویی با اعضای هیات‌مدیره‌ و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشیِ گل‌گهر سیرجان، دو طرف برای ادامه همکاری به‌توافق رسیدند. در این جلسه توافق شد تا در دوفصل آینده نیز امیرقلعه‌نویی سرمربیِ گل‌گهری‌ها باقی بماند. 
- تیم فوتبال تراکتور در دیدار سوپرجام یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد.مهدی تیکدری بازیکن تیم تراکتور در این مسابقه به دلیل برخورد با سعید آقایی با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. پس از پایان دیدار با پرسپولیس، باشگاه تراکتور از کسر 20 درصد مبلغ قرارداد تیکدری به عنوان جریمه خبر داد.
- دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران برای استراحت راهی کشورش شد و قرار است پس از چند هفته به تهران بازگردد.
- قبل از بازی استقلال با تیم پدیده ، فردی که چک محمد حسین مرادمند را در اختیار داشت به اردوی آبی پوشان مراجعه کرد و خواستار بازداشت این بازیکن شد که با وساطت فرهاد مجیدی این موضوع فعلا فیصله یافت.
- در بازی عقب افتاده لیگ برتر ، تیم استقلال در نبرد با تیم پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر از سد تیم حریف گذشت تا درمکان سوم 40 امتیازی شود.
- تیم ایران در سیزدهمین بازی خود در لیگ ملتهای والیبال جهان با نتیجه 3-0 مغلوب فرانسه شد. (21-25 ، ّ21-25 ، 19-25).
- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت : ظاهرا در استقلال مدیرعامل مسئول اجرای مصوبات هیات مدیره نیست و فقط مجری اوامر وزارت ورزش است. این همه مصیبت در باشگاه وجود دارد و آقای مددی عین خیالش نیست و فقط منتظر دستور بالادستی‌هاست! آقای علی‌نژاد، چرا دست از سر استقلال برنمیداری؟ قبلا هم گفته‌ام آقایان مآموریت داشته‌اند که استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند. 
- اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که قرار بود در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شود به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونای 22 نفر از اعضای این تیم، از سوی فدراسیون کشتی لغو شد ، تیم ملی کشتی فرنگی جوانان خود را برای حضور در رقابت های جهانی این رشته که اواخر مردادماه در کشور روسیه برگزار می شود آماده می کند.
- طی حکمی از سوی سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته ، محسن آشوری به عنوان سرپرست نایب رئیسی این فدراسیون منصوب شد. آشوری پیش از این سالها به عنوان دبیر فدراسیون کاراته مشغول به فعالیت بود و سال 97 پس از استعفای صادق فرجی نیز به عنوان سرپرست این فدراسیون قبول مسئولیت کرد. محسن خمارلو نایب رئیس پیشین نیز مشاور رئیس فدراسیون شد.
- میرهاشم حسینی المپین تکواندو کشورمان که به منظور ارتقاء رنکینگ المپیکی خود در تورنمنت بین المللی بیروت حضور پیدا کرده بود، با کسب مدال طلا علاوه بر ایستادن بر سکوی قهرمانی توانست 20 امتیاز به رنکینگ خود اضافه کند. وی تا رسیدن به فینال به ترتیب حریفانی از افغانستان، مغولستان و قزاقستان را شکست داد و در فینال نیز نماینده ازبکستان را ۱۱ بر ۳ مغلوب کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار