PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در ادامه بازیهای یورو 2020 و از گروه چهارم ، کرواسی سه بر یک بر اسکاتلند پیروز شد و انگلیس با یک گل جمهوری چک را شکست داد.ازاین گروه تیمهای انگلیس و کرواسی صعود کردند.
- روز چهارشنبه ، در چهارمسابقه باقی مانده از مرحله گروهی پیکارهای فوتبال یورو 2020 ، از گروه پنج ، سوئد با لهستان و اسپانیا با اسلواکی و از گروه ششم ، آلمان با مجارستان و پرتغال با فرانسه مصاف خواهند داد. تاکنون صعود تیمهای انگلیس ، کرواسی ، ایتالیا ، هلند ، ولز ، دانمارک ، اتریش و بلژیک به مرحله حذفی حتمی شده است ، هشت تیم دیگر پس از برپایی چهار بازی چهارشنبه به جواز صعود خواهند رسید.
- در مرحله حذفی مسابقات یورو 2020 تاکنون بازی ولز با دانمارک و ایتالیا با اتریش حتمی شده است .
- با توجه به اتفاقات رخ داده در بحث سرمربیگری تیم ملی و احتمال جدایی دراگان اسکوچیچ کروات از تیم ملی، برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به عزیزی خادم، خواستار برگزاری فوری یک جلسه 
 شدند.
- مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پیگیر وضعیت حضور گابریل پین دستیار جدید فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در تهران شد.
- نوشاد عالمیان چهره مطرح تنیس روی میز کشورمان در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز برابر آریا امیری به سختی صاحب برتری چهار بر سه شد اما در پایان مسابقه با رفتاری غیر حرفه‌ای ضربه‌ای به پارتیشن‌ زد که با کارت قرمز سرداور مواجه و از ادامه مسابقات اخراج شد. در صورتی که روابط عمومی فدراسیون پینگ پنگ اعلام کرده بود ، نوشاد به دلیل مصدومیت به بازیها ادامه نداده است ! 
- یاسر السمحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت : زمان ما بسیار محدود و فشرده است و بازیکنان بعد از بازی‌های مرحله قبلی به استراحت نیاز دارند و این استراحت تا زمان فیفا‌دی و شروع مسابقات مرحله بعد که در ماه سپتامبر است ، ادامه دارد . البته در این مورد تصمیم‌گیرنده نهایی سرمربی تیم ملی خواهد بود، اما بعید است بازی تدارکاتی در پیش داشته باشیم. 
- اروگوئه بامداد چهارشنبه اولین امتیاز خود در کوپا آمه ریکا را با تساوی 1 - 1 برابر شیلی کسب کرد.این نتیجه‌ای بود که اروگوئه پس از یک شروع نامطلوب در کوپا امه‌ریکا به شدت به آن نیاز داشت. 
- وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال تهران از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و بازی روز جمعه با گل گهر را از دست داد. غفوری فیزیوتراپی را آغاز ‌کرده و فعلا در تمرینات شرکت نمی کند تا آسیب دیدگی‌اش برطرف شود . 
- اتفاقی غیر منتظره در سایت باشگاه رئال مادرید رخ داد و آن اینکه نام سرخیو راموس هنوز در لیست بازیکنان فصل جدید رئال مادرید دیده می شود و از سایت حذف نشده است. حذف نشدن نام راموس بعد از خداحافظی از رئال شائبه بازگشت کاپیتان به مادرید را همراه داشت.
- هرویه میلیچ ، وینگر چپ استقلال ، به دلیل مصدومیت، دیدار استقلال با گل گهر را از دست داد. او در مسابقه با پدیده مشهد هم غیبت داشت .
- عمار علی خبرنگار عراقی مدعی شد، کارلوس کی روش پیشنهاد مربیگری در تیم ملی عراق را نپذیرفت و دست رد به سینه فدراسیون این کشور زد.
- سازمان لیگ فوتبال درباره قطعی برق استادیوم آزادی در حین مسابقه استقلال با پدیده مشهداعلام کرد : با توجه به فرسودگی ورزشگاه آزادی، باران که بیاید یا هوا که گرم شود، قطعی برق اجتناب ناپذیر است! وزش باد در غرب تهران هم باعث خاموشی استادیوم می‌شود.
- تیم فولاد خوزستان بازی معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با نفت مسجد سلیمان را با پیروزی دو بر صفر به پایان رساند.پریرا و احمدزاده گلزنان فولاد بودند . 
- صمد نیکخواه بهرامی عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو انتخاب شد.
- تیم والیبال ایران در چهاردهمین مسابقه خود از سری بازیهای لیگ ملت های جهان در سه گیم متوالی با نتایج 20-25 ، 20-25 و 16-25 ، سه بر صفر مغلوب لهستان شد.
- از ویمبلی لندن خبر رسید که 60 هزار هوادار در دیدار های نیمه نهایی و فینال یورو 2020 در ورزشگاه ویمبلی لندن در انگلیس حضور خواهند داشت.
- شماری از هواداران استقلال به دلیل نارضایتی از وضعیت تیم‌شان و حمایت از فرهاد مجیدی، مقابل مجلس تجمع کردند. این تعداد با در دست داشتن بنرهایی با تصویر فرهاد مجیدی علیه وزارت ورزش و جوانان موضع گرفتند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار