PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۶۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- روز جمعه ، در آغاز دور تازه بازیهای لیگ برتر فوتبال ایران ، ماشین سازی با نساجی ، ذوب آهن با آلومینیوم ، استقلال با گهل گهر سیرجان ، مس رفسنجان با پرسپولیس ، صنعت نفت با سایپا به میدان خواهند رفت ، بازی پدیده با تراکتور روز شنبه و دو دیدار فولاد با سپاهان و پیکان با نفت مسجد سلیمان روز یکشنبه برگزار می شود .
- در دو پیکار از سری بازیهای کوپا آمریکا ، تیمهای اروگوئه و پاراگوئه به ترتیب با نتایج مشابه دو بر صفر از سد بولیوی و شیلی گذشتند.
- در اولین جلسه هیات مدیره جدید استقلال این مسائل مطرح شد : پرداخت بخشی از مطالبات کادرفنی و بازیکنان در روزهای آتی ، حمایت و پشتیبانی کامل از سرمربی استقلال و کادرفنی ، حمایت و تلاش برای جذب هرچه سریعتر گابریل پین و اقدام عاجل جهت عقد قرارداد با ایشان در سریعترین زمان ممکن ، در ضمن پيشنهاد مديريت باشگاه جهت مذاكره با بازيكنان مورد نظر سرمربی ، مورد موافقت قرار گرفت.
 - با حکم شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، دکتر امین نوروزی، دکتر زهره هراتیان و دکتر سعید سیدالحسینی به عنوان اعضای کمیته پزشکی منصوب شدند.
- کمیته انضباطی اعلام کرد؛ با توجه به مستندات و گزارشات مقامات رسمی مسابقه دو تیم سپاهان و پرسپولیس و مشاهده مستندات تصویری وجود و همچنین عدم وجود هرگونه گزراشی مبنی بر تخلف محمد محبی، بازیکن تیم سپاهان از سوی مقامات رسمی مسابقه و به لحاظ دفاعیات ایشان، شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن مذکور را وارد ندانسته و وفق ماده 95 مقررات انضباطی رای به برائت محمد محبی را صادر و ابلاغ می کند.
- جمشید نظمی ادیب، به عنوان عضو جدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتور منصوب شد.
- روزنامه الیوم عربستان نوشته است که AFC تا روز چهارشنبه 16 تیر به استقلال فرصت داده است تا استادیوم مدنظر خود در کشور بی طرف برای بازی با الهلال را انتخاب کند.
- فرشاد فرجی مدافع میانی پرسپولیس علیرغم استعلام مسئولان باشگاه قادر به همراهی این تیم در رفسنجان نشد.
- فدراسيون جهانی فوتبال(فیفا) به مناسبت رسیدن کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان به رکورد 109 گل ملی علی دایی عکس جالبی منتشر کرد و این دو را در کنار هم قرار داد.
- تمبر بزرگداشت «علی دایی» توسط شورای عالی تمبر، تصویب و به زودی به گنجینه تمبرهای ایران اضافه خواهد شد.
- رادوشوویچ گلر دوم پرسپولیس که قصد جدایی دارد گفت : پیغام های زیادی گرفتم از هواداران مبنی بر این که مدیران باشگاه گفته‌اند خواسته های تو را عملی کردیم. از من پرسیدند پس چرا برنمی‌گردی؟ باید به آن ها بگویم که چنین اتفاقی رخ نداده و حتی یک یورو هم پرداختی به من انجام نشده است. ابراهیم شکوری که چنین حرف هایی را زده دروغ می‌گوید. آنها در حال فریب هواداران هستند و می‌خواهند نشان دهند همه چیز مرتب است، در حالی که اینطور نیست.
- تیم استقلال روز جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت. استقلال به مانند دیدار گذشته چند بازیکن را در اختیار نخواهد داشت. داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت و شیخ دیاباته به دلیل عدم بازگشت به ایران غایب قطعی هستند. میلیچ ، رشید مظاهری، وریا غفوری و احمد موسوی نیز چهار مصدوم دیگر هستند که می‌توانند در لیست 18 نفره مجیدی قرار بگیرند.
- در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی کرواسی جواد فروغی ورزشکار المپیکی ایران در فینال ماده تپانچه بادی ۱۰ متر با امتیاز ۲۴۳ قهرمان شد.
- با گلهایی که رونالدو در سه بازی اخیر برای پرتغال در یورو 2020 به ثمر رساند با رکورد 109گل زده او در فوتبال ملی برابر شد و حالا مهاجم پرتغال می تواند با زدن یک گل دیگر ، رکورد دایی را جابجا کند ، وی در پاسخ به متن پیام دایی نوشت : یک قهرمان واقعی همیشه قهرمان می ماند. افتخار می‌کنم که این جملات مهرآمیز را از الگوی بزرگی چون تو می‌خوانم ، ممنون علی دایی!
- به گزارش اسپورت، با توجه به قوانین فیفا، باشگاه بارسلونا این فرصت را خواهد داشت تا به دلیل مصدومیتی که در بازی‌های ملی گریبان عثمان دمبله را گرفته، از فدراسیون فوتبال فرانسه درخواست غرامت کند. مطابق با قوانین فیفا، هرگونه مصدومیتی که باعث دوری حداقل 28 روزه بازیکن از زمین بازی شود، این امکان را به باشگاه‌ها می‌دهد تا به دلیل مصدومیت بازیکن خود درخواست غرامت کنند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها