PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۶۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- دورحذفی مسابقات فوتبال یورو 2020 بابرتری دانمارک مقابل ولز و ایتالیا برابر اتریش آغازشد.ولز در ورزشگاه کرایف آمستردام هلند با نتیجه پرگل 4-0 ازتیم دانمارک شکست خورد و ایتالیا نیز در ورزشگاه ویمبلی لندن دروقت های اضافی دو بر یک بر اتریش پیروز شد و به دور بعدی راه یافت.
- دردومین شب بازیهای مرحله حذفی یورو2020 ، هلند و چک در ساعت 20/30 و سپس پرتغال با بلژیک در ساعت 23/30 روبرو خواهندشد.
- دریکی از سه مسابقه باقی مانده هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم پدیده مشهد در برابر تراکتور تبریز 2-1 به پیروزی رسید.
- یک نشریه اماراتی ادعا کرد؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را در یک کشور به صورت متمرکز برگزار کند. اماراتی‌ها مدعی شدند کشور آنها اولویت اول میزبان مسابقات مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا است.
- تیم مس رفسنجان در هفته 24 لیگ برتر مقابل پرسپولیس با تک گل مهدی عبدی در دقیقه 79 شکست خورد. طبق تصاویر تلویزیونی پیش از به ثمر رسیدن این گل، توپ به دست بازیکن پرسپولیس برخورد می‌کند و مقابل پای او قرار می‌گیرد. به همین خاطر باشگاه مس رفسنجان قصد دارد پس از بررسی دقیق صحنه‌های داوری این بازی ، اعتراض و شکایت رسمی خود را نسبت به عملکرد داور مسابقه به کمیته داوران ارائه کند.
- به دنبال مربیگری مجدد فرشاد پیوس در تیم دسته اولی چوکاتالش ، شنیدیم ، کوروش برمک ، کمک او در فصل گذشته ، بار دیگربه جمع کادر فنی این تیم شمالی پیوست .
- محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد گفت : به جرات می‌توانم بگویم سخت ترین و مهمترین بازی فصل را باید مقابل فولاد انجام بدهیم. می‌دانیم این تیم در زمین خودش نباخته و این کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.
- مهدی ترکمان و مرتضی منصوری بدلیل آسیب دیدگی‌ که البته نویدکیا می گوید خیلی جدی نیست، از همراهی کاروان تیم سپاهان در بازی روز یک شنبه با فولاد بازمانده اند. عزت‌الله پورقاز نیز به علت محرومیت، سه غایب قطعی سپاهان در این جدال سخت خواهند بود. فولاد نیز دروازه بان خود ، محسن فروزان را به دلیل چهار اخطاره شدن در بازی قبلی ، در اختیار ندارد.
- کسپر دولبرگ زننده دو گل از چهار گل تیم دانمارک به ولز در مرحله حذفی مسابقات فوتبال یورو 2020 به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.
- «بدر المطوع» مهاجم و کاپیتان 36 ساله تیم ملی کویت شامگاه جمعه چهارم تیر ماه برای صد و هشتاد و پنجمین مین بار در یک‌ مسابقه بین المللی برای کویت به میدان رفت تا در صدر جدول تعداد بازیهای ملی بازیکنان ملی پوش بین المللی قرار گیرد. «احمد حسن» هافبک بازنشسته تیم ملی مصر با 184 بازی تا آغاز خرداد ماه در مقام نخست این رده بندی قرار داشت. «کریستیانو‌ رونالدو» پرتغالی با 178 بازی ملی در رتبه پنجم این رده بندی قرار دارد. دیدار تیم‌های ملی بحرین و کویت در استادیوم بین المللی خلیفه دوحه، هفتمین و آخرین دیدار انتخابی «جام عرب فیفا - قطر 2021 » بود.
- به دنبال عدم شرکت رشید مظاهری دروازه بان استقلال در تمرینات این تیم ، مجیدی ، سرمربی این تیم کاملا از دروازه بان اول تیمش دلگیر است و اعلام کرده مظاهری تعصب لازم را نسبت به این تیم ندارد و در شرایط سخت ما را رها کرده است .
- نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در خصوص دوپینگ یکی از ملی‌پوشان کاراته و جلسه با رئیس فدراسیون این ورزش گفت: در این باره نامه‌ای نوشته‌ایم و منتظریم پاسخ بدهند. برای این پرونده وکیل گرفتیم و آقای وثوق احمدی به این موضوع رسیدگی می‌کند. دوشنبه فدراسیون جهانی جلسه‌ای دارد و نتیجه را اعلام خواهد کرد.
- در دو دیدار باقی مانده از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان عصر روز یک شنبه ، فولاد با سپاهان و نفت مسجد سلیمان با پیکان دیدار خواهند کرد.
- عبدالله هارون دونده‌ی متولد سودانِ قطر که که در دوی 400 متر نقره و برنز جهان و طلای آسیا را داشت در 24 سالگی در جریان یک تصادف رانندگی فوت کرد.
- طی مراسمی در آکادمی ملی المپیک از امیر قلعه‌نویی و علی دایی دو چهره شناخته شده فوتبال ایران که به عنوان سفیران مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کنند، تجلیل و قدردانی شد. در این مراسم از ورزشکاران دیگری نظیر امین نوروزی، حسن رنگرز، کمیل قاسمی، سالار عقیلی و بهداد سلیمی نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.
- علیرضا علیزاده هافبک تیم فوتبال گل‌گهر در دقیقه 70 دیدار با استقلال کارت زرد گرفت و دیدار بعدی تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داد.
- ثریا آقایی  بازیکن ملی پوش تیم بدمینتون توانست جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کند تا پس از 13 سال طلسم عدم حضور بدمینتون ایران در المپیک توسط یک بانوی ایرانی شکسته شود.
- به گزارش روزنامه الاتحاد امارات فینال مسابقات ACL 2021 روز بیست و سوم نوامبر در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد شد.
- تیمهای برزیل و لهستان با برتری مشابه سه بر صفر مقابل فرانسه و اسلوانی به بازی نهایی مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان راه یافتند . 
- شور گرجستان از ورود ورزشکاران پرورش اندام ایران که قصد حضور در تورنمنت این کشور را داشتند به دلیل واکسینه نشدن در برابر ویروس کرونا خودداری کرد.
- از گوش و کنار شنیدیم که مدیر عامل پرسپولیس از نحوه اداره آکادمی این باشگاه ناراضی است وی در اولین اقدام ادموند بزیک ، مهاجم اسبق باشگاه را سرمربی تیم جوانان پرسپولیس کرد.
- سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر خبر از احتمال برگزاری دیدارهای پایانی این رقابتها را در شهرهای زرد و آبی با حضور تماشاگر داد.
- خبرنگار سرشناس عربستانی به اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره انتقال بازی های نمایندگان این کشور با باشگاه های ایران به زمین بی طرف در لیگ قهرمانان اعتراض کرد. المریسل ، در برنامه تلویزیونی «الحصاد الریاضی» به تحلیل این اقدام AFC پرداخت و گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا به خودش اجازه داده تا قوانین و برنامه سابقش را زیرپا بگذارد. طبق برنامه اعلام شده النصر باید در ریاض میزبان تراکتور ایران باشد و الهلال نیز میهمان استقلال در تهران ! وی در ادامه گفت : پرونده زمین بی طرف با حضور باشگاه های فوتبال ایران در خاک عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به پایان رسید، باید کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین فدراسیون عربستان درباره این اقدام توضیح دهند. چرا فدراسیون عربستان سکوت می کند؟

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار