PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۶۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در شب دوم بازیهای دور حذفی مسابقات یورو 2020 ، تیم های جمهوری چک و بلژیک باعث حذف تیمهای هلند و پرتغال شدند ، چک با دو گل ازسد هلند گذشت و بلژیک با یک گل ، پرتغال و رونالدو را از گردونه رقابتها خارج کرد.
- شب دوشنبه در ادامه بازیهای یورو 2020 ، کرواسی و اسپانیا در ساعت 20/30 و اسپانیا با سوئیس در ساعت 23/30 به میدان خواهند رفت .
- درمرحله یکچهارم نهایی مسابقات فوتبال یورو 2020 ، تاکنون دیدار ایتالیا با بلژیک و جمهوری چک با دانمارک مشخص شده است .
- در دو مسابقه باقی مانده از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران ، پیکان با نفت مسجدسلیمان تن به تساوی یک بر یک داد و فولاد نیز به سود پرسپولیس تیم سپاهان اصفهان را صفر - صفر متوقف کرد.
- تیم برزیل با برتری سه بر یک مقابل لهستان (22-25 ، 25-23 ، 25-16 ، 25-14) قهرمان لیگ ملتهای والیبال جهان شد. فرانسه هم با شکست سه بر صفر اسلوانی در جایگاه سوم این مسابقات ایستاد ، ایران عنوان دوازدهم را از بین 16 تیم به دست آورده بود.
- زمان مسابقه ملوان با خیبر در مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی فوتبال تغییرکرد. 
- مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال از هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز پنجشنبه 10 تیر 1400 ساعت 19/50 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود. این بازی قبلا قراربود در محل و زمان دیگری انجام شود.
- در هفته سی و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران این نتایج رقم خورد : استقلال ملاثانی یک - قشقایی شیراز یک ، بادران صفر - چوکا صفر ، شهرداری آستارا یک - خیبر 4 ، شاهین بوشهر صفر - هوادار صفر ، گل ریحان صفر - استقلال خوزستان یک ، فجرسپاسی 2 - آرمان گهر سیرجان یک ، نود ارومیه یک - ملوان انزلی 4 ، مس کرمان 2 - رایکابابل صفر ، خوشه طلایی یک - پارس جنوبی یک 
- فدراسیون جهانی کاراته رای اولیه خود مبنی بر 20 ماه محرومیت برای المپین دوپینگی کاراته را صادر کرد. با توجه به قانون محرومیت 4 ساله ورزشکاران دوپینگی از حضور در میادین، به نظر می‌رسد WKF با صدور این رای، تا حد زیادی سهوی بودن دوپینگ ملی پوش کاراته ایران را قبول کرده است. تیم ملی کاراته مردان ایران موفق به کسب دو سهمیه المپیک توسط بهمن عسگری و سجاد گنج زاده شده بود.
- باشگاه استقلال رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی را برای پاره ای توضیحات به کمیته انضباطی فراخوانده است. این اقدام، اولین واکنش باشگاه استقلال نسبت به حاشیه‌های اخیر محسوب می‌شود که با برخورد شدید فرهاد مجیدی سرمربی تیم همراه شده است. مجیدی پیغام داده است که هر موقع هیات مدیره به وظایف و تعهدات اولیه و پیش پا افتاده‌‌ عمل کرد آن وقت یاد نظم و انضباط بیفتد. فرهاد مجیدی به اعضای تیم تاکید کرده که هیچ‌کس حق حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال را نخواهد داشت.
- تیم ملی آمریکا با نتیجه 3 - 1 بر برزیل غلبه کرد و قهرمان لیگ جهانی والیبال زنان شد .
- مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان سامبو طی روزهای 15 الی 17 اکتبر (23 - ۲۵ مهر) به میزبانی شهر تسالونیکی - یونان برگزار خواهد شد.پیش از این قرار بود این رقابت ها به میزبانی مغولستان برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا ویروس، کمیته فنی FIAS تصمیم به تغییر میزبان گرفت.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها