PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۶۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در سه بازی روز چهارشنبه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان ، پرسپولیس ، تراکتور و پدیده از سد رقبا گذشتند .گل گهر در تهران به رغم نمایش قابل تحسین ، سه بر یک مغلوب پرسپولیس صدرنشین شد ، پدیده در تهران با نتیجه 2 -1 خود را به سایپا تحمیل کرد و تراکتور یک بر صفر بر ذوب آهن فائق آمد.
- روز پنج شنبه در ادامه بازیهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر ، نساجی با پیکان ، آلومینیوم با استقلال (19/50) ، مس رفسنجان با فولادخوزستان ، نفت مسجدسلیمان با صنعت نفت آبادان و سپاهان با ماشین سازی روبرو خواهند شد.
- طی مراسمی از توپ فصل آتی رقابتهای سری آ ، لیگ فوتبال ایتالیا ، رونمایی شد.
- در پایان جلسه ویژه بررسی پرونده دوپینگ بهمن عسگری المپین کاراته کشورمان که دارای رنکینگ یک جهان در وزن 75 - کیلو است، داوران رای به محرومیت یک ساله ملی پوش کاراته کشورمان دادند که این رای با تایید وادا رسما به اجرا درخواهد آمد. بدین ترتیب عسگری تا یک سال حق شرکت در هیچ مسابقه ای از جمله المپیک 2020 توکیو را ندارد.
- قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون گفت : از این به بعد همه بازی‌های لیگ زیر ذره‌بین نظارتی قرار گرفته است . 
- شهاب عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تمدید قرارداد فدراسیون با دراگان اسکوچیچ اظهار داشت:ما قرارداد این مربی را تمدید کردیم و ان‌شاالله این همکاری در آینده باعث همکاری‌های بیشتر شود. در بیانیه ما به وضوح آمده که قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون در 10 بازی پیش رو و احتمالا دیدارهای فیفا‌دی خواهد بود. درضمن همکاری هاشمیان و باقری با تیم ملی ادامه می‌ یابد.
- اظهارات قلعه‌نویی مربی گل گهر سیرجان پس از شکست مقابل پرسپولیس: شاید در قانون گذاشته‌اند برای ما پنالتی نگیرند! حق ما باخت نبود و این رفتار با یک تیم شهرستانی خوب نیست. خطای روی بازیکن ما داخل محوطه جریمه بود. از تصمیمات سهوی داوری اذیت می‌شویم و فکر می‌کنم این فصل 15 امتیاز از ما گرفتند.
- سازمان لیگ فوتبال تصمیم گرفت بازیهای گروه دوم لیگ دسته دوم را به خاطر وجود پرونده انضباطی در کمیته استیناف ، به جای 14 در تاریخ 20 تیرماه برگزار کند.
- تیم ملی بسکتبال ایران در آستانه حضور در المپیک توکیو وارد حاشیه عجیب و غریبی شد. این تیم در حالی پس از برگزاری چند دیدار دوستانه در ژاپن به کشورمان بازگشت که در بدو ورود به تهران ، اتفاق غیرقابل تصوری در فرودگاه رخ داد؛ گفته می‌شود برخی از اعضای تیم با همکاری یکدیگر اقدام به وارد کردن 46 قلم جنس غیرمجاز کرده‌اند اما پلیس فرودگاه متوجه ماجرا شده و نتیجه آن بازداشت تمامی افراد تیم بود.
- تیم فوتبال استقلال با اتوبوس راهی اراک شد اما تعدادی از بازیکنان این تیم به بازی با آلومینیوم نمی‌رسند. هرویه میلیچ به دلیل مصدومیت ، دیاباته هم تازه به تهران بازگشته و داریوش شجاعیان نیز به دلیل دوری از تمرینات و آمادگی جسمانی در مسابقه حضور نخواهند داشت.
- روز پنج شنبه مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا ، از ساعت 11/30 ظهر در کوالالامپور آغاز خواهد شد.
- جاسم مدیر ورزشی باشگاه الاهلی قطر راهی ترکیه شد تا از محل برگزاری اردو و امکانات کمپ مورد نظر این باشگاه بازدید کند. الاهلی فصل گذشته جایگاه پنجم را در لیگ قطر کسب کرد و خودش را برای انجام توافقات جدید و جذب بازیکنان مورد نظر آماده می‌کند در حالی که نقل‌وانتقالات این باشگاه با جذب محمد کنعانی‌زادگان بازیکن پرسپولیس آغاز شد.
- با اعلام فیفا، گلاره ناظمی و ابراهیم محرابی افشار از ایران، داوران قضاوت کننده در جام جهانی لیتوانی 2021 خواهند بود. فوتسال آسیا در این مسابقات 8 نماینده دارد. این برای اولین بار است که یک داور زن ایرانی رقابت های جام جهانی را سوت می زند. ناظمی پیش از این رقابت های المپیک جوانان و مقدماتی جام جهانی مردان را نیز قضاوت کرده بود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها