PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۶۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (15،16تیر) دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات کوپا آمریکا بین تیمهای پرو با برزیل و کلمبیا با آرژانتین برگزار خواهدشد
- ویتولو ، وینگر 31 ساله و اسپانیایی اتلتیکومادرید با عقد قراردادی قرضی تاپایان فصل 2021/22 به ختافه پیوست‌.
-  چنگیز آندر ستاره فصل قبل لسترسیتی با قراردادی قرضی به مارسی فرانسه رفت . 
- کمیته استیناف رای خود را در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه پیکان صادر و رای کمیته انضباطی را رد کرد.طبق رای قبلی ، کمیته انضباطی نتیجه بازی پیکان با سایپا را سه برصفر به سود سایپااعلام کرده بود. تخلف پیکان  انجام یک تعویض اضافی در مسابقه با سایپا بود.
-  تیم‌ والیبال ساحلی کمتر از 19 سال ایران با مربیگری مازیار هوشمند با شکست قطر به عنوان صدرنشین گروه به مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند راه یافت.
- تیم فوتبال نوجوانان بانوان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات آسیای مرکزی ( کافا ) مقابل افغانستان به پیروزی پرگل 6 بر 0 دست یافت.
- هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز دوشنبه با بازی ذوب آهن با سایپا آغاز می شود ، سایر بازیها روز سه شنبه انجام خواهدشد، برنامه و اسامی داوران را مرور می کنیم . دوشنبه : ذوب آهن - سایپا (علی صفایی) ، سه شنبه : ماشین سازی تبریز – مس رفسنجان (حسین زیاری) ،  گل گهر سیرجان - آلومینیوم اراک (کوپال ناظمی) ، استقلال تهران – تراکتور تبریز ( پیام حیدری ) ، پیکان تهران - فولاد مبارکه سپاهان (میثم حیدری) ،  پدیده مشهد - نفت مسجد سلیمان (روح اله شریفی) ،  صنعت نفت آبادان - نساجی مازندران (محمد رضا اکبریان) ، فولاد خوزستان - پرسپولیس تهران (سید وحید کاظمی) 
- میلواکی باکس در فینال ششم لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا ،  مقابل آتلانتا هاکس با نتیجه 118 بر 107 به پیروزی رسید و ضمن قهرمانی در کنفرانس شرق، به فینال NBA راه یافت . 
- طبق توافق صورت گرفته و قرارداد امضا شده، موسی مارگا مهاجم پورتو ، 3 ساله به تیم الهلال سعودی پیوست  و قرار است سالیانه 5 میلیون یورو دستمزد دریافت کند. در مجموع الهلال برای جذب این مهاجم 15 میلیون یورو (تقریبا 400 میلیارد تومان) هزینه کرده است.
- انگلیس اولین تیم فوتبال تاریخ یورو لقب گرفت که در یک بازی موفق به ثبت 3 گل با ضربه سر می شود، آنها در آخرین بازی با چهارگل دانمارک را شکست داده بودند.
- در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر نروژ، تیم فوتبال میوندالن در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم «اود» رفت که با اشتباه عجیب سوشا مکانی دروازه بان ایرانی خود دو بر یک مغلوب این تیم شد.
- کاروان اعزامی ورزشکاران ایرانی در مراسم افتتاحیه المپیک با پرچمداری صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال شرکت خواهند کرد. تیم‌های ملی بسکتبال و والیبال دو رشته‌ای هستند که به صورت تیمی در این مسابقات  حضور خواهند یافت.
- باشگاه ایران‌جوان بوشهر با استفاده از یک وکیل ایرانی در صدد دریافت حق رشد 100 هزار یورویی مهدی طارمی بازیکن سابق این تیم از پورتو پرتغال است.
- هم نوبخت و هم وزیر ورزش بعد از بازگشت تیم ملی به تهران قول پاداش صعود دادند که پاداش‌های در نظر گرفته شده از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شد، اما هنوز پاداش تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان به حساب ملی‌پوشان ننشسته است. 
- تیم ملی به زودی آماده می‌شود که بازی‌های دور نهایی مقدماتی جام جهانی را از سر گیرد. فدراسیون فوتبال در برابر اعتراض ملی‌پوشان به عدم واریز پاداش وعده داده شده از سوی وزیر ورزش و جوانان خواست که سعه صدر به خرج دهند.
- شیخ دیاباته مهاجم استقلال هنوز به شرایط بدنی مناسب نرسیده و کادر فنی آبی ها قصد دارد برای این بازیکن تمرینات اختصاصی را در نظر بگیرد . به نظر می رسد دیاباته در دیدار مقابل تراکتور هم غایب باشد و این بازیکن بتواند از بازی برابر سایپا در ترکیب تیم قراربگیرد.
- سعید واسعی هافبک تیم فوتبال تراکتور که از سوی رسول خطیبی سرمربی سابق این تیم کنار گذاشته بود دوباره در تمرینات تمیش شرکت کرد . سعید واسعی، مهدی تیکدری، محمدرضا اخباری، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به علت اختلاف با خطیبی در تمرینات تراکتور شرکت نمی کردند.
- سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:، «کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌های جداگانه از محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی فنونی زاده و همچنین مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان جهت حضور در این کمیته و ادای پاره‌ای از توضیحات دعوت کرد.
- فرنگی کاران جوان ایران با کسب 3 مدال به عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی کشتی فرنگی ترکیه دست یافتند.
- شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال  در نشستی با یکی از شرکت‌های هواپیمایی به توافق رسید. طبق این توافق قرار است تا پایان جام جهانی تمامی پروازهای تیم ملی فوتبال در بازی‌های رسمی و دوستانه توسط این شرکت به صورت چارتر تأمین شود.
- باشگاه النصر عربستان در نامه‌ رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا  بر حق میزبانی خود از تراکتور اصرار داشته و اعلام کرد که می خواهد در ورزشگاه مرسول مبارک از نماینده ایران پذیرایی کند. رسانه گل سعودی اعلام کرد؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا با این درخواست مخالفت  و به این باشگاه اعلام کرد که باید در ورزشگاهی در کشور ثالث از تیم تراکتور تبریز میزبانی نماید.
- دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران در حالی روز دوشنبه از ساعت 19:40 در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود که سید حسین بیستگانی به عنوان ناظر کمیته اخلاق و سجاد پناهی به عنوان ناظر انضباطی در این مسابقه حضور خواهند داشت.
- تیم فوتبال فولاد خوزستان روز سه شنبه در اهواز به مصاف پرسپولیس می‌رود و جواد نکونام برای این مسابقه بازیکنان مختلفی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. آیاندا پاتوسی یکی از بازیکنان مصدوم فولاد در بازی‌های گذشته این تیم بود اما این بازیکن با توجه به شرایط موجود فولاد می‌تواند تیمش را در بازی با پرسپولیس همراهی کند.
- ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از بازی این تیم مقابل پیکان به علت صادر نشدن رای دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و سایپا استعفا کرد و در تمرینات این تیم شمالی حاضر نشد اما بعد از مخالفت حدادیان مالک باشگاه نساجی با استعفای او، الهامی قبول کرد به کار خود در این تیم ادامه دهد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار