ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۶۶۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از تشکیل کارگروهی برای رصد مسابقات فوتبال کشور در هفته‌های پایانی خبر داد.
کیهان ورزشی-

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با تشکیل کارگروهی مسابقات هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر و لیگ آزادگان را زیر نظر می‌گیرد.

با توجه به هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ فوتبال، کمیته اخلاق با تشکیل کارگروهی از متخصصان و کارشناسان در حوزه فوتبال اعلام کرد که مسابقات را به دقت زیر نظر داشته و مستندا به ماده ۳۲ آئین نامه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، هر شخص حقیقی یا حقوقی که با صدور بیانیه موجبات تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن تصمیمات فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و عوامل برگزار کننده مسابقات را فراهم کند، ضمن تشکیل پرونده در این کمیته، وفق مقررات با قید فوریت با آنان برخورد خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
سلام وقت بخیر
به دلیل پیک پنجم شیوع کرونا دلتا، مثل کلیه مدارس کشور طرح غنی سازی اوقات فراغت مدارس کلیه شهرهای آذربایجان شرقی نیز غیر حضوری شده، ولی متاسفانه طرح غنی سازی اوقات فراغات تابستان ۱۴۰۰ در سایر سازمان های متولی این طرح (نظیر ادارات ورزش و جوانان و NGO های مربوطه ! با کمال تعجب ! و تاسف در شهرهای آ.شرقی حضوری هست .

از ستاد ملی و استانی کرونا خواهشمندیم به خاطر حفظ جان کودکان، نوجوانان و جوانان جدی وارد این موضوع شده و سریعا جلوگیری نمایند.

با سپاس جمعی از اهالی شهرستان های استان آذربایجان شرقی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار