PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- باشگاه فوتبال پونفرادینا که در لیگ دسته دوم اسپانیا حضور دارد و فصل گذشته نیز در رتبه هفتم قرار گرفته است، خبر توافق خود با دروازه‌بان ایرانی سابق تیم فوتبال ماریتیمو را منتشر کرد.
- الکساندر لوپز دستیار کروش در تیم ملی ایران در پستی اینستاگرامی از بابت حضور بیرانوند در تیم بوآویشتا و نیازمند در تیم پورتیمننزه ابراز خوشحالی کرد.
- عزیزی خادم ، رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت : با توجه به فضایی که الان وجود دارد برنامه فدراسیون این است که برای نیم فصل دوم لیگ آتی بتوانیم از سیستم VAR استفاه کنیم و موانعی مانند تحریم سد راه ما هستند که امیدوارم برداشته شود. 
- تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان کشورمان با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه را به دست آورد.
- پس از میترا حجازی پور ، علیرضا فیروزجا، دیگر شطرنجباز کشورمان نیز رسما فرانسوی شد. او از این پس فعالیت های شطرنجی اش را با پرچم فرانسه ادامه می دهد.
- عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که در جریان بازی با فولاد دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شد، بازی برابر آلومینیوم اراک را از دست داد.
- کمیته استیناف فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) روز پنجشنبه ، 17 تیرماه ، با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ نسبت به پرداخت نشدن طلب گابریل‌کالدرون و خواکین، دو مربی پیشین سرخپوشان، شش روز زمان برای ارسال جوابیه در نظر گرفته است.در ادامه این نامه آمده است؛ روند انضباطی در خصوص پرونده فوق ادامه دارد و موضوع پرونده در جلسه کمیته انضباطی در تاریخ 7 مرداد مورد بررسی  قرار می‌گیرد.
- مراسم معارفه ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی و جدید باشگاه رم ایتالیا برگزار شد. وی قبل از پیوستن به رم ، سرمربی تاتنهام انگلیس بود.
- قرارداد ساندرو تونالی که به صورت قرضی در میلان بازی می‌کرد، دائمی شد.
- تیم های ملی فوتبال ایتالیا و انگلیس روز یکشنبه (20 تیرماه 1400) در دیدار فینال لیگ ملت های اروپا یورو 2020 باید به مصاف هم بروند که قضاوت این بازی را بیورن کوییپرز داور هلندی برعهده خواهد داشت.
- قرارداد قرضی علی کریمی با باشگاه الدحیل به پایان رسید و همانطور که انتظار می رفت، این باشگاه قرارداد بازیکن ایرانی خود را تمدید نکرد تا کریمی پس از یک نیم فصل حضور در جمع بازیکنان الدحیل، از این تیم قطری جدا شود.
- مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و تیم ملی ایران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد ، ده درصد ریه فنونی‌زاده درگیر کرونا شده و در حال حاضر در بیمارستان مسیح دانشوری بستری است . 
- سرانجام میلیچ ، وینگر چپ و کرواتی تیم استقلال به علت عدم دریافت مطالبات و حق و حقوق خود ، ایران را به سوی کشورش ترک کرد . 
- علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران و برایتون انگلستان از فرصت تعطیلات لیگ جزیره و مسابقات ملی و حضور در ایران، در جهت کارهای اجتماعی استفاده کرده و به تازگی سفیر جمعیت هلال احمر گیلان شده است.
- پوریا فیاضی ملی پوش والیبال کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی ، به صورت رسمی از تیم ملی خداحافظی کرد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار