ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - May 22 2024
کد خبر: ۶۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم آرژانتین با پیروزی یک بر صفر مقابل برزیل فاتح این دوره مسابقات فوتبال کوپا آمریکاشد، گل برتری آرژانتین در دقیقه 21 توسط دی ماریا به دست آمد. سه داور اروگوئه ای در ورزشگاه ماراکانای شهر ریوی برزیل قضاوت مسابقه را برعهده داشتند. دردیدار رده بندی ، کلمبیا 3-2 پرو را شکست داد و سوم شد.
- مسابقه فینال شانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال یورو 2020 ،  یک شنبه شب به میزبانی ورزشگاه ویمبلی لندن با داوری کویی پرز هلندی بین دوتیم ایتالیا و انگلیس در ساعت 23/30 برگزار خواهد شد.
- تیم استقلال با برد مقابل سایپا (2-0) ، 50 امتیازی شد و با تثبیت جایگاه سوم جدول، حضورش در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد .
- با اعلام AFC برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به صورت متمرکز و رفت و برگشت در 6 بازی خواهد بود. برگزاری مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2022 نیز به صورت تک بازی خواهد بود.
-  «دن گاسپار» مربی دروازه‌بانان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که در زمان هدایت این تیم توسط کارلوس کی روش فعالیت می‌کرد به دلیل عدم دریافت طلب خود به فیفا شکایت کرد تا حکم کمیته انضباطی مبنی بر پرداخت پول او به فدراسیون فوتبال برسد. فدراسیون فوتبال نیز پرداختی 98500 دلاری دن گاسپار را به طور کامل در دو قسط متوالی طی 48 ساعت گذشته پرداخت کرد.
- فدراسیون فوتبال انگلیس به دلیل احترام نذاشتن هوادارنش به سرود ملی دیگر تیم ها(سر و صدا کردن موقع پخش سرود ملی) و همچنین لیزر انداختن تو چشم کسپر اشمایکل 30هزار یورو جریمه شد.
- جلسه هماهنگی پیش از بازی شهرآورد جام حذفی  به میزبانی شورای تامین برپا شد . در این جلسه باید مدیران عالی رتبه باشگاه‌ها حضور پیدا می‌کردند اما در اقدامی عجیب ناصر فریادشیران، رئیس سابق آکادمی باشگاه استقلال به جای مددی، مدیرعامل باشگاه در این جلسه حضور پیدا کرد که با اعتراض هم رو به رو شده بود.
-  فدراسیون جهانی تکواندو به دلیل اصابت ضربه به سر میرهاشم حسینی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و این قانون که وی نباید تا یک ماه در هیچ رویدادی حاضر می‌شد، 20 امتیاز قهرمانی وی در تورنمنت لبنان را در رنکینگ محاسبه نکرد که این‌ موضوع باعث دشواری قرعه المپین تکواندوی ایران شد.
- تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت بین المللی تایلند با تیم‌های مصر، تاجیکستان و لیتوانی همگروه شد.، تورنمنت بین المللی فوتسال با حضور هشت تیم تایلند، ایران، مصر، ازبکستان، کوزوو، تاجیکستان، موزامبیک و لیتوانی از 3 تا 8 مرداد به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.
- نشریه موندو در گزارش اخیر خود اعلام کرد احتمال دارد بارسلونا و اتلتیکومادرید برای مبادله گریزمان و سائول اقداماتی انجام دهند.
-  روی کاستا ستاره سابق تیم ملی پرتغال به عنوان سرمربی جدید بنفیکا انتخاب شد.
- در آغاز هفته بیست و هفتم پیکارهای لیگ برتر فوتبال ایران ، این نتایج رقم خورد : پرسپولیس 2 - آلومینیوم صفر ، سپاهان 4 - صنعت نفت یک ، تراکتور یک - گل گهر صفر ، 
فولاد یک ماشین سازی صفر ، سایپا صفر - استقلال 2
- در سه دیدار باقی مانده از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ، روز یک شنبه (20 تیر) ، مس رفسنجان با پیکان ، نفت مسجدسلیمان با ذوب آهن و نساجی با پدیده مشهد مصاف خواهند داد .
- فرهاد مجیدی و دیگر مربیان استقلال در نشست خبری بعد از بازی با سایپا  حاضر نشدند.
- پس از توافق حضوری با عبدالله ویسی ، محسن عاشوری هدایت تیم دسته دومی خیبر خرم آباد را بر عهده گرفت.
- اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی ، دوشنبه هفته جاری به تهران باز می‌گردد تا بدون از دست دادن زمان ، جلسه‌ای را با عزیزی خادم برگزار تا درباره برنامه اردو و بازی‌های تیم ملی تصمیم‌گیری شود.
- با اعلام کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC؛ مسابقات جام ملتهای فوتسال به تعویق افتاد.
- مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: وضعیت تهران قرمز است و بازی‌هایی که در تهران در این ایام صورت می‌گیرند بدون تماشاگر برگزار می شود. مقرر شده از هر باشگاه  20 نفر حضور داشته باشد. تقریبا 40 نفر و هم چنین از اعضای تمرین نیز چند نفر حضور دارند و ممکن است این عدد کمتر و یا بیشتر شود.
- فرشاد ماجدی دستیار فرهاد مجیدی در تیم استقلال با حضور در ساختمان این باشگاه قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد. مربی تیم استقلال بعد از بازگشت ناگهانی از اراک قبل از بازی با آلومینیوم تصمیم به جدایی از کادر فنی استقلال را گرفت و امروز رسما از این تیم جدا شد.
- دیدار تیم‌های فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی و پاتوم تایلند روز یکشنبه از ساعت  18/30 در چارچوب مرحله گروهی منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و علیرضا فغانی به همراه کمک‌های ایرانی خود، قضاوت این بازی را بر عهده خواهد داشت.
- پس از تغییر تصمیم حضور حداکثر 10 هزار تماشاگر در هوکایدوی ژاپن ، تاکید شد تماشاگران نمی‌توانند در مسابقات فوتبال منطقه ساپورو نیز حضور داشته باشند. کمیته برگزاری بازیهای توکیو پیش از این اعلام کرده بود تماشاگران حداکثر 10 هزار نفر با ظرفیت 50% ورزشگاه می‌توانند در ساپورو مسابقات فوتبال المپیک را تماشا کنند.
- پس از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک و زمانی که قرار بود نشست خبری یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برگزار شود، وی با حضور در اتاق کنفرانس و مشاهده دوربین‌های صداوسیما اعلام کرد که در مقابل این دوربین‌ها حاضر به صحبت کردن نخواهد بود. پس از این موضوع عوامل مربوط به صداوسیما محل برگزاری نشست خبری را ترک کردند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار