PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در سه مسابقه باقی مانده از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان ، تیم نساجی با تک گل دقیقه 14 جانملکی یک بر صفر از سد پدیده مشهد گذشت ، تیم ذوب آهن اصفهان در مسجد سلیمان طی یک بازی پرگل 3-2 بر نفت پیروز شد و سرانجام اینکه دو تیم مس رفسنجان و پیکان تن به تساوی 2-2 دادند.
- باتوجه به نتایج سه بازی پایانی هفته بیست و هفتم لیگ برتر ، سقوط تیم ماشین سازی تبریز به لیگ دسته اول فوتبال کشورمان حتمی شد .
- بوژیدار رادوشوویچ سنگربان دوم پرسپولیس که پس از سفر به کرواسی (چهار خرداد) به کشورمان بازنگشته بود و حتی به دلیل برخی اختلافات ، باشگاه را به فسخ قراردادش تهدید کرده بود، حدود ساعت 22 سه شنبه شب از طریق مونیخ آلمان به ایران آمد. این دروازه بان قرار است  در تمرین پرسپولیس شرکت کند و به زودی هم جلسه ای با مدیران باشگاه برای دریافت مطالباتش داشته باشد.
- ‏تیم المپیک پناهجویان برای تمرین وارد توکیو شد ، این تیم 29 نفر دارد که ایران از نظر  تعداد پناهجو در آن با 5 ورزشکار، بعد از سوریه، مقام دوم را داراست. کیمیا علیزاده و یونس دیناپور در  رشته تکواندو، سعید فضل الله در کایاک، جواد محبوب در جودو و درفش پور در رشته کاراته به میدان رقبا خواهندرفت .
- مهرشاد ماجدی ، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: اگر رئیس فدراسیون علاقه مند است که کار را در تیم‌های پایه به مهدوی‌کیا بسپارد در آن صورت من کلید این کمیته را در اختیار روسا قرار می‌دهم.  واقعیت این است که دو حاکم در یک اقلیم نمی‌توانند کار کنند که در آن صورت آش یا شور می‌شود یا بی‌نمک. اگر آقای عزیزی خادم، علاقه مند است که کار را به مهدی مهدوی‌کیا بسپارد، طبیعتا سند کمیته جوانان به اسم من نخورده و این کمیته ارث پدری من هم نیست.
- با اعلام باشگاه الغرافه، سرجن کانون ساحل عاجی، هکتور مورینوی مکزیکی، عدلان قدیوره الجزایری و جاچول کره‌ای از این تیم جدا شده‌اند و از تلاش‌هایی که در این مدت برای باشگاه انجام دادند قدردانی می‌شود. همچنین وضعیت سفیان هنی الجزایری و جاناتان کوجیای ساحل عاجی هنوز نامشخص است. انتظار می‌رود این باشگاه با تصمیم استراماچونی بازیکنان خارجی جدید خودش را به زودی انتخاب کند. گفته می‌شود علی کریمی هافبک ایرانی فصل گذشته الدحیل یکی از گزینه‌های اصلی استراماچونی است.
- پس از اتفاقات جریان دیدار دو تیم گل ریحان البرز و شهرداری آستارا از لیگ دسته اول که منجربه کشف یک قبضه اسلحه قلابی از محمد زارع فومنی که مدیریت تیم  گل ریحان را بر عهده داشت، مدیرعامل باشگاه حکم برکناری او را صادر کرد.
- باشگاه اینتر میلان ایتالیا ، از پیراهن اول فصل جدید خود در رقابت های سری آ رونمایی کرد.
-  به گزارش رسانه‌های انگلیسی ، باشگاه منچسترسیتی انگلیس به بارسلونای اسپانیا اعلام کرده دیگر علاقه ای به جذب آنتوان گزیزمن ، ستاره فرانسوی این تیم ندارد.
- جان لوئیجی دوناروما سنگربان تیم ملی ایتالیا پس از درخشش در یورو 2020 برای عقد قرارداد با پاری سن ژرمن فرانسه وارد این شهر خواهد شد.
- الیور ژیرو روز پنجشنبه برای عقد قرارداد وارد میلان خواهد شد .
- به دلیل عمل نکردن مسئوولان به تعهدات خود، تیم قدرتمند و تازه صعود کرده زندی بتن کلاردشت به لیگ برتر فوتسال ،   به فروش خواهد رسید.
- تیم فوتبال ماریتیمو پرتغال در دیداری تدارکاتی برابر براگا  با سه گل به پیروزی رسید. علی علیپور مهاجم ایرانی این تیم ،  دو گل از سه گل بازی را در نیمه نخست وارد دروازه حریف کرد.
- علی فرتوت‌اهوازی از فوتبالیست‌های دهه 70 خوزستان که عصر روز جمعه (18تیرماه) در حین بازی در چمن مصنوعی واقع در اهواز دچار ایست قلبی شده بود پس از احیا به بیمارستان منتقل اما پس از چند روز بستری در آی سی یو، روز 22 تیر دار فانی را وداع گفت. فرتوت‌اهوازی  از فوتبالیست‌های دهه های 60 و 70خوزستان محسوب می‌شود، بازی در تیم‌ملی جوانان ایران در دهه 60 را نیز در کارنامه فوتبالی خود دارد. روحش شاد
-  هواداران انگلیسی با حضور در خیابانها به 3 بازیکنی که پنالتی‌های خود را برابر ایتالیا از دست داده بودند،  مورد حمله و انتقاد قرار دادند. پس از این اتفاق یک نفر با چسباندن پلاستیک‌های سیاه، این اعتراض را پوشاند و در ادامه هواداران با چسباندن قلب و پیام‌های مثبت مانند قهرمان ملی، برادر، دوستت داریم و ...حمایت خود را از رشفورد نشان دادند.رشفورد چندی پیش اقدام به تامین غذای رایگان برای کودکان بی سرپرست کرده بود.
- در شرایطی که فاصله اندکی تا برگزاری مسابقات المپیک 2020 توکیو باقی مانده دهکده این مسابقات  افتتاح شد. نمایندگان و مسئولان تیم‌ها  برای هماهنگی امور وارد این دهکده شده تا شرایط حضور ورزشکاران کشورهایشان را فراهم کنند.
مسئولان اجرایی المپیک 2020 اقدامات و پروتکل‌های شدیدی را در نظر گرفته‌اند تا ورزشکاران 5 روز قبل از آغاز مسابقات و به هنگام ورود به ژاپن دچار مشکل نشوند.
- به گزارش منیبان؛ گل محمدی سرمربی پرسپولیس از میثاقی مجری برنامه های ورزشی به دلیل افشاگری‌ در برنامه فوتبال برتر مبنی بر تماس‌های مکرر مدیران باشگاه پرسپولیس برای اجازه ندادن به رسول‌پناه در خصوص آمدن به این برنامه حسابی عصبانی شده و قصد شکایت از این مجری تلویزیونی را دارد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار