PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۶۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در پی برگزاری سه مسابقه از چهار بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور ، تیم های فولاد خوزستان ، استقلال تهران و گل گهر سیرجان با پیروزی بر حریفان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند . در نیمه نهایی ، استقلال با گل گهر و فولاد با برنده ملوان با خیبر مصاف خواهد داد. دیدار خیبر با ملوان دوم مرداد انجام می شود.
- در پنجمین مصاف سرخابی ها در جام حذفی کشور ، سرنوشت بازی دوتیم پس از تساوی صفر - صفر به ضیافت پنالتی ها کشیده شد که استقلال 4-3 بر حریف دیرینه غلبه کرد و راهی نیمه نهایی شد.آل کثیر و عبدی پنالتی های پرسپولیس را خراب کردند و ضربه پنالتی قایدی هم برای استقلال گل نشد. 
- تیم گل گهر سیرجان در حالیکه یک بر صفر از آلومینیوم اراک عقب بود با برتری سه بر یک به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی کشور راه یافت ، در دیگر بازی ، فولاد و سپاهان پس از تساوی یک بر یک ، سرنوشت را به ضربات پنالتی واگذار کردند ، که درنهایت فولاد 5-4 برنده شد.
- بعد از پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در جام حذفی ، فرهاد مجیدی مبلغ 500 میلیون تومان به عنوان پاداش برای شاگردانش در نظر گرفت و این رقم را در اولین فرصت به آنها پرداخت خواهد کرد. همچنین مهدی عبدیان عضو پیشین هیات مدیره استقلال نیز 200 میلیون تومان به خاطر این پیروزی برای آبی پوشان در نظر گرفته است ، علی نامداری مشاور پیشین هیات مدیره استقلال هم مبلغ 300 میلیون تومان برای پیروزی در دربی به استقلالی‌ها پاداش خواهد داد.
- بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی ، رشید مظاهری و شیخ دیاباته به اتاق تست دوپینگ فرا خوانده شده و آزمایش‌های لازم را پشت سر گذاشتند. از پرسپولیس نیز احمد نوراللهی و کنعانی زادگان در اتاق دوپینگ تست دادند.
- تورنمنت بین المللی فوتسال با حضور تیم ملی ایران و 7 کشور دیگر از تاریخ 3 تا 8 مرداد به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود. ایران در گروه دوم این مسابقات با لیتوانی میزبان جام جهانی فوتسال، تاجیکستان و مصر نایب قهرمان قاره آفریقا مصاف می دهد. برنامه - 3 مرداد ( ایران - لیتوانی) ساعت 10/30 صبح به وقت تهران ، 4 مرداد (ایران - تاجیکستان) ساعت 10/30 ، 5 مرداد ( ایران - مصر ) ساعت 10/30
- اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد در فصل جدید جام حذفی، همانند گذشته از مرحله مقدماتی تا دور چهارم رقابت ها، قانون بازی تکراری اجرا خواهد شد.
- طی مراسمی از توپ جدید فصل آینده لیگ برتر فوتبال انگلیس رونمایی شد.
- ولید العبری خبرنگار عمانی به تمجید از اهمیت دربی تهران پرداخت و در صفحه توئیترش نوشت: به نظرم دربی استقلال و پرسپولیس در ایران  جزو مهمترین، قوی ترین و جذاب ترین دربی های فوتبال منطقه و آسیاست و نمی توان ارزش این دربی را از دربی های مهم دیگر آسیا کم دانست. میانگین حضور تماشاگران در این دربی قبل از ایام کرونا 100 هزار نفر بود.
- باشگاه الدحیل تصمیم گرفته تا برای خرید «مهدی قائدی» مذاکرات خود را با باشگاه استقلال آغاز کند. یک رسانه قطری نوشت الدحیل برای قدرتمند کردن تیمش به دنبال خرید چند ستاره حرفه‌ای است. این تیم می‌خواهد با خرید مهدی قائدی، دوست علی کریمی و حضور ستارگانی مثل مهدی بن عطیه، دودو ، ادمیلسون و اولونگا نمایش درخشانی در فصل جدید به ثبت رساند.
- تیم فوتبال پورتوی پرتغال در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم آکادمیک رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک برنده شود.مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در نیمه دوم این مسابقه به میدان رفت گل سوم تیمش را به ثمر رساند. 
- سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات جام حذفی کشور بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر در دو هفته برگزار خواهد شد.
- عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار با پرسپولیس دچار آسیب دیدگی و مجبور به ترک زمین شد. غلامی که از ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت شده بعد از عکسبرداری متوجه شد که با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و به همین دلیل باید پای خود را به تیغ جراحی بسپارد. بدین ترتیب مدافع استقلال فصل را از دست داد و حداقل 6 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار