PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۶۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- نخستین گروه از کاروان 66 نفره ورزشکاران ایران رهسپار محل بازیهای المپیک شد ، توکیوی ژاپن مکان برگزاری سی و دومین دوره رقابتها رسما از روز اول مرداد میزبان هزاران نفر از ورزشکاران کشورهای مختلف دنیا خواهد بود. 
- در حالی که تمامی کشورها از لباس‌هایی یکدست و یک‌شکل برای زنان و مردان در المپیک توکیو استفاده می‌کنند و با طراحی خاص رنگ پرچم کشور خود را در این طراحی‌ها به کار می‌گیرند اما این شکل متحد در لباس کاروان کشورمان به چشم نمی‌خورد. انتخاب رنگ لباس آبی فیروزه‌ای برای زنان و کت و شلوار سورمه‌ای برای مردان هیچ تناسبی با رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران ندارد و لباس بانوان بیشتر به لباس میهمانداران هواپیما شباهت دارد. 
- باشگاه پدیده مشهد در راستای افزایش روحیه بازیکنان این تیم پیش از بازی با سپاهان 10 درصد از مطالبات بازیکنان  را پرداخت کرد. چند هفته پیش بود که شهردار مشهد و استاندار خراسان با حضور در تمرین تیم فوتبال پدیده به اعضای این تیم قول دادند که بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کنند. به همین علت وعده آنها عملی شد تا شاگردان رحمتی با خیالی آسوده برای بازی با سپاهان آماده شوند.
- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال این روزها با تامین منابع مالی مورد نیاز به صورت شخصی به بازیکنان پاداش پیروزی پرداخت می‌کند تا خلاء مشکلات مالی باشگاه تاثیرات منفی کمتری بر روند کاری تیمش بگذارد، با اعلام رسمی باشگاه استقلال ، پاداش پیروزی در دربی را هم طبق اعلام قبلی پرداخت کرد.
-  سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران طبق بازی‌های گذشته در نظر دارد در صورت پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان ، پاداش جداگانه‌ای به بازیکنان تیمش بدهد. دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت 21/15 روز سه شنبه 29 تیر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
-  جسی لینگارد مهاجم منچستریونایتد پس از اتمام قرارداد قرضی اش در وستهام به تمرینات شیاطین سرخ بازگشت.
- بالو توره مدافع چپ موناکوی فرانسه به تیم آس میلان ایتالیا پیوست.
-  مهدی خسروی بوکسور ملی‌پوش ایران که به واسطه خبرهای کولبری‌اش در سال‌های گذشته خبر ساز شده بود، پس از عمل جراحی پولیپ بینی و بی اطلاعی پزشکان از ابتلای او به ویروس کرونا، به کما رفت و در ICU بیمارستان امام سجاد شهریار بستری است. طبق آخرین خبرهای دریافتی حال این ورزشکار نسبت به روز گذشته رو به بهبود و در حال حاضر هوشیاری وی روی 8 است.
- بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، رسول خطیبی مربی سابق آلومینیوم  باید مبلغ 10 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و 218میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان به تیم اراکی پرداخت کند.همچنین حمیدرضا عبدالهی به پرداخت مبلغ 4میلیارد و پانصد میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 98میلیون و 100هزار ریال  بابت هزینه دادرسی در حق خواهان ، محکوم شد. 
- در پی مثبت شدن تست دوپینگ رقبای نواب نصیرشلال و کیانوش رستمی دو وزنه بردار ایرانی در بازی‌های المپیک 2012 لندن ، مدال های نقره و برنز این دو با تصمیم کمیته بین المللی المپیک ، به طلا و نقره تبدیل شد که این مدال ها تحویل نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو گردید. پیش از این کاروان ایران با 7 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز و مجموع 13 مدال در رتبه دوازدهم قرار گرفته بود که با اضافه شدن دو مدال طلا و نقره، ضمن ارتقاء دو رتبه ای جایگاه ایران در المپیک لندن، تعداد کلی مدال ها به 8 طلا، 6 نقره، یک برنز و مجموع 15 مدال افزایش یافت و ایران به رتبه دهم دست یافت.
- به نقل از فابریتزیو رومانو؛ تیم لیورپول انگلیس در آستانه تمدید قرارداد آلیسون بکر است،این فرآیند در مرحله پایانی قرار دارد و انتظار می رود آلیسون بکر به زودی قراردادش را تا سال 2026 تمدید کند.
- اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان اخراج  علیرضا حقیقی از این تیم را تکذیب کرد!
-  حمیده عباسعلی(المپین کاراته) و علی پاکدامن(المپین شمشیربازی) سوگند نامه کاروان المپیک ایران را قرائت کردند.
- امید ابراهیمی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال با قراردادی 2 ساله به تیم الوکره قطر پیوست .
- در حالیکه قرار بود تمرین  استقلال از ساعت 19  در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود ، بازیکنان این تیم به علت عدم دریافت پاداش بعد از پیروزی در شهرآورد و مطالبات خود ، در وقت تعیین شده  تمرین نکردند تا به نوعی  اعتصاب کنند.
- شورای شهر شیراز به بازیکنان تیم دسته اولی فجرسپاسی قول داد که در صورت پیروزی بر تیم گل ریحان البرز و صعود به لیگ برتر ،  پاداش میلیاردی به اعضای تیم پرداخت خواهد کرد . بازیهای حساس هفته پایانی لیگ دسته اول ، که برای سه تیم صدرنشین سرنوشت ساز خواهد بود ، روز دوشنبه انجام می شود .
-  عارف غلامی مدافع مصدوم تیم استقلال که درشهرآورد 96 به شدت آسیب دیده بود در تمرین این تیم حضور پیدا کرد.
- بازیهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان ، روز سه شنبه به طور همزمان در ساعت 21/15 دقیقه برگزار خواهد شد . رقابت تیمها دربالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی (پرسپولیس و سپاهان) و پایین جدول برای فرار از سقوط ، جذاب و دیدنی است.
- کمال کامیابی نیا ، هافبک دفاعی پرسپولیس ، علاوه بر دیدار با ماشین سازی ، مسابقه با تراکتور تبریز را هم از دست داد.
- کاروان ورزش  ایران پس از رسیدن به توکیو برای انجام برخی اقدامات اولیه بیش از 6 ساعت در فرودگاه معطل شدند. در این مدت از تمام نفرات تست گرفته شد و منتظر ماندند که جواب تست‌ها اعلام شود تا ورزشکاران بتوانند وارد شهر توکیو و دهکده مسابقات شوند. در شرایطی که ورزشکاران بسیار خسته بودند و حوصله‌شان از این همه معطلی سر رفته بود میلاد عبادی‌پور و میثم صالحی، دو بازیکن تیم ملی والیبال دست به انجام حرکات عجیبی زدند تا شادی اعضای کاروان را فراهم کنند.
- نشریه «الرایه» قطر خبر داد عربستان شانس اول میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 است. کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این اعلام کرده بود فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 در غرب و فینال لیگ قهرمانان آسیا 2022 در شرق به صورت تک بازی برگزار خواهد شد. فینال فصل جاری در تاریخ 23 نوامبر (2 آذر) به میزبانی منطقه غرب آسیا انجام می شود.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار