PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
با تصمیم سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، سه بازیکن جدید از این تیم کنار گذاشته شدند.
کیهان ورزشی-
در حالیکه به نظر می‌رسید پس از بازی با استقلال، آرامشی نسبی به اردوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بر می‌گردد تا شاید زمینه‌ای برای بازگشت سه بازیکن مغضوب محمود فکری فراهم شود، اما سه بازیکن جدید دیگر نیز با تصمیم محمد فکری از تیم کنار گذاشته شدند تا چالش جدیدی در آستانه بازی با گل‌گهر برای تیم نفتی ایجاد شود.

مجتبی مقتدایی، مهدی طهماسبی ومهدی ایزدی سه بازیکنی هستند که به تازگی از حضور در تمرینات نفت مسجد سلیمان منع شده‌اند. البته این سه نفر به دلیل مسائل انضباطی حق شرکت در تمرینات را ندارند و مساله آن‌ها با سه بازیکن قبلی متفاوت است.پیش ازاین نیما انتظاری، مصطفی ناییج‌پور و میثم تهیدست به دلیل اتفاقات بازی مقابل ذوب‌آهن با تصمیم سرمربی تیم، در اختیار باشگاه قرار گرفتند. 

به این ترتیب علاوه بر سه بازیکن قبلی که دور از تیم و منتظر اعلام نظر باشگاه هستند، سه بازیکن دیگر نیز باید منتظر مشخص شدن وضعیتشان باشند. هنوز مشخص نیست که کدام یک از این بازیکنان اجازه بازگشت به جمع سایر نفرات را پیدا می‌کند و حضورشان در لیست نفت مسجدسلیمان برای بازی هفته بیست و نهم و ما قبل پایانی لیگ برتر، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تیم نفت مسجد سلیمان یکشنبه سوم مرداد میزبان شاگردان امیر قلعه نویی خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار