PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۶۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
سپاهان با عبور از سد همشهری خود فاصله ۲ امتیازی با صدر جدول رده‌بندی را نگه داشت و امیدوار به قهرمانی باقی ماند.
کیهان ورزشی-
تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در پایان طلایی‌پوشان با ۲ گل به برتری دست پیدا کردند و فاتح شهرآورد نصف جهان شدند.

گل اول این دیدار در دقیقه ۴۶ به وسیله امید نورافکن زده شد. این بازیکن با شوتی سرکش از فاصله حدود ۳۰ متری وارد دروازه مهدی امینی شد و گلر ذوبی‌ها نتوانست این ضربه ایستگاهی سهمگین را مهار کند. در دقیقه ۹۶ نیز رضا میرزایی بازیکن تعویضی سپاهان موفق شد گل دوم را با شوتی از زاویه بسته به ثمر برساند تا هر دو گل تیم میزبان در اوقات تلف شده هر ۲ نیمه زده شده باشد.

هر ۲ تیم صاحب موقعیت‌های متعددی در این مسابقه شدند که هیچکدام به گل تبدیل نشد. مهمترین فرصت از آن ذوب‌آهن شد. وحید محمدزاده مدافع باتجربه گاندوها می‌توانست در دقیقه ۶۸ نتیجه را مساوی کند اما پنالتی او به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد. اگر این توپ گل می‌شد قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم می‌توانست قطعی شود.

سپاهان مانند بازی رفت همشهری خود را برد تا برای ششمین دیدار متوالی مقابل این تیم بازنده نباشد. آنها با این سه امتیاز، ۶۲ امتیازی شدند و فاصله ۲ امتیازی خود با پرسپولیس صدرنشین را حفظ کردند و امیدوار خواهند بود تا پیکان در هفته آخر سرخپوشان را شکست بدهد تا آنها با پیروزی مقابل استقلال به عنوان قهرمانی برسند.

ذوب‌آهن نیز با تحمل باختی دیگر ۲۶ امتیازی باقی ماند و حالا فقط به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در رده چهاردهم باقی مانده است. آنها در هفته آخر کار سختی برای ماندن در لیگ برتر خواهند داشت.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، یاسین سلمانی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری، سجاد شهباززاده

ترکیب ذوب آهن: مهدی امینی، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، محمد قریشی، دانیال مومنی، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر، مجتبی حقدوست

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار