PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
تیم پیکان در ادامه رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب(یکشنبه) مهمان ماشین سازی بود و با پیروزی پرگل پنج بر صفر این تیم را شکست داد.
کیهان ورزشی-
در این دیدار که در ورزشگاه «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» تبریز برگزار شد، شاگردان «مهدی تارتار» در تیم پیکان با نتیجه پنج بر صفر مقابل شاگردان سبز پوش «علیرضا اکبرپور» به پیروزی پرگل و شیرین رسیدند.

«آرمان قاسمی» در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی، «محمد امین درویشی» در دقیقه ۳۹، «امیر حسین رنگ رز» در دقیقه ۴۹، «محمد خدابنده‌لو» در دقیقه ۵۴  و «آرش قادری» در دقیقه ۷۵ برای پیکان گلزنی و سه امتیاز این دیدار را برای تیمش به ارمغان آوردند.

تارتار و تیمش با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۴۰ امتیازی شده و به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد.

اکبرپور و تیمش نیز با قبول نوزدهمین باخت خود با ۱۴ امتیاز در قعر جدول باقی ماندند و مغموم‌تر از گذشته پایان لیگی که در سال بعد دیگر در آن حضور ندارند را به نظاره خواهند نشست.

ماشین سازی درحالی از پیکان پذیرایی کرد که بازیکنان این تیم با توجه به سقوط‌شان به لیگ دست یک، دیگرانگیزه لازم برای برگزاری دیداری شاداب را نداشتند. آنان هفته گذشته میزبان پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی و صدر نشین جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر بوده و با نتیجه پر گل پنج بر صفر مغلوب این تیم شدند؛ نتیجه ای که آثار مخرب آن در بازی این تیم نیز نمایان بود.

نیمه نخست با این شرایط آغاز شد و بازیکنان دو تیم پس از ارزیابی، حملات خود را بر روی دروازه حریف درحالی شروع کردند که سهم بازیکنان پیکان بیش از تیم میزبان بود.

در دقیقه ۲۸ «محمد امین درویشی» از سمت چپ وارد محوطه جریمه ماشین و درحال پیشروی به سمت دروازه بود که «مهدی رستمی» او را سرنگون زد.

سلطانی داور این دیدار بلافاصله پس از این صحنه به سود پیکان سوت زد و خطای صورت گرفته را پنالتی اعلام کرد. «آرمان قاسمی» سرگروه پیکان پشت این ضربه ایستاد و آن را درون دروازه جای داد و تیمش را  پیش انداخت.

هفت دقیقه بعد و درست از همان سمتی که پیکان یک بار به گل رسیده بود دوباره مهاجمان این تیم وارد محوطه جریمه تیم سبزپوش شده و توسط درویشی به گل رسیدند.

وی که همراه حرکت نفوذی بازیکنان تیمش به محوطه جریمه و در جای مناسب قرار گرفته بود توپ را پس از دریافت با شوتی دقیق به گل تبدیل و «محمد امین رضایی» سنگربان ذخیره ماشین را مغلوب کرد.

در دقایق پایانی این نیمه اتفاق خاصی نیافتاد و بازیکنان برای ریکاوری و استراحت بین دو نیمه به رختکن رفتند.

نیمه دوم با حملات بازیکنان پیکان آغاز شد و شاگردان تارتار در همان دقایق ابتدایی این نیمه به دو گل  پیاپی رسیدند.

«امیرحسین رنگرز» دردقیقه ۴۹ و «محمد خدابنده لو» دردقیقه ۵۴  این گل ها را زدند و اختلاف را به چهار گل رساندند.

روند برتری پیکان ادامه یافت و بازیکنان این تیم باز هم از سردرگمی بازیکنان ماشین استفاده کرده و این بار «آرش قادری» که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود در دقیقه ۷۵ برای تیمش گلزنی کرد.

«امیرسامان سلطانی» داور زنجانی، قضاوت این دیدار را عهده دار بود. وی با نشان دادن  کارت زرد به «مهدی رستمی»، «علی نجفی» و «محمد امین رضایی» بازیکنان ماشین سازی آنان را جریمه کرد.

پیکان در دیدار آخر بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر با پرسپولیس دیدار خواهد کرد و ماشین سازی میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

ترکیب ماشین سازی تبریز:

محمد امین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، بهمن سالاری، محمد امین اسدی، علی نجفی، سیدمحمد حسینی، اتابک زارعی و هاتف نادری.

ترکیب تیم پیکان:

علیرضا رضایی، امیرحسین رنگ رز، نادرمحمدی، محمد خدابنده لو، علیرضا کوشکی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، محمد امین درویشی، سید محمد ستاری، سامان فلاح و اسماعیل بابایی.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار