PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۶۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
تیم فولاد خوزستان با غلبه بر استقلال قهرمان جام حذفی کشور شد.
کیهان ورزشی-
تیم‌های فولاد و استقلال از ساعت 20:30 در فینال جام حذفی فوتبال کشورمان به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که بازی در وقت های معمول و اضافی با تساوی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی فولاد با نتیجه 4 بر 2 مقابل استقلال پیروز شد و اولین عنوان قهرمانی خود را بدست آورد.

استقلال سال گذشته هم در فینال جام حذفی مغلوب تراکتور شد و با توجه به شکست در ضربات پنالتی بازی امشب برابر شاگردان جواد نکونام، آبی پوشان برای دومین سال متوالی با هدایت فرهاد مجیدی جام قهرمانی را از دست دادند.

داور: بیژن حیدری

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و حسن یوسفی

کارت زرد: مسعود ریگی و سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند(استقلال)

کارت قرمز:

گل‌ها: 

ترکیب فولاد: احسان مرادیان (محسن فروزان - 120)، صابر حردانی، سینا شاه عباسی، موسی کولیبالی (مهران موسوی - 120)، وحید حیدریه، محمد آبشک (احمدعبدالله زاده - 117)، محمدزبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی( محمد میری - 115)، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، متین کریم‌زاده (بابک مرادی - 67)، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی (داریوش شجاعیان -120)، آرش رضاوند(مهدی مهدی پور-91)، سبحان خاقانی (ارسلان مطهری -46) و مهدی قایدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

پنالتی فولاد: مهران موسوی (گل شد)، زبیر نیک نفس (گل شد)، ساسان انصاری (گل شد)، احمد عبدالله زاده (گل شد)

پنالتی استقلال: وریا غفوری(گل شد)، فرشید اسماعیلی (گل نشد)، مهدی پور (گل شد)، داریوش شجاعیان (گل نشد)

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجاهد جمیل نیا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
به باشگاه فولاد خوزستان بابت قهرمانی در جام حذفی تبریم می گویم.هدیه به موقعی به مردم مظلوم خوزستان دادند دست شان درد نکند.به باشگاه استقلال و هوادارانش هم تسلیت می گویم. به خدا خجالت آور است که استقلال با این همه بازیکن میلیاردی نمی تواند فولاد را شکست دهد!!! از فرهاد مجیدی مربی محبوب استقلال خواستار اخراج تعدادی از بازیکنان استقلال مثل وریا غفوری،مسعود ریگی،آرش رضاوند،ارسلان مطهری،محمد دانشگر،محمد نادری و.. هستم.با اینا نمی توانی جام بگیری. آقای مجیدی لطفا نیمکت استقلال را تقویت کنید برادرمن با صالح مصطفوی نمی توانی در جام حذفی قهرمان بشی و در لیگ جام بگیری.برای استقلال بد است که دو قهرمانی را از دست می دهد!هوادار استقلال چه گناهی کرده که هر سال باید منتظر ناکامی باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار