PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۶۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مراسم اختتامیه سی و دومین دوره بازیهای المپیک به میزبانی توکیوی ژاپن برگزار شد که پرچمدار کاروان ورزش ایران امیرحسین زارع ، مرد برنزی کشتی فرنگی بود .
- در پایان بازیهای المپیک 2020 توکیوی ژاپن که به خاطر شیوع بیماری کرونا در سال 2021 برگزار شد ، کشورمان با کسب سه مدال طلا ، دو مدال نقره و دو مدال برنز در جایگاه 27 ایستاد. آمریکا با 39 مدال طلا ، 41 مدال نقره ، 33 مدال برنز ، چین با 38 طلا ، 32 نقره و 18 برنز و ژاپن با 27 طلا ، 14 نقره و 17 برنز به ترتیب اول تا سوم شدند.
- تیم فولاد خوزستان با برتری 4-2 در ضیافت پنالتی ها  مقابل استقلال فاتح جام حذفی فوتبال ایران شد . این بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به داوری بیژن حیدری انجام گردید که تلاش دوتیم در وقت های معمولی و اضافی تساوی بدون گل بود.
- طی مراسمی در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا ، لئونل مسی ستاره آرژانتینی و کهنه کار فوتبال جهان پس از سالها بازی در این باشگاه و کسب افتخارات زیاد ، باحضور همسر ، چند مقام باشگاه و همبازی و...... با گریه  از این تیم جدا شد ، وی قرار است در فصل آتی ، پیراهن باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه را بر تن کند.
- در ادامه بازیهای هفته اول لیگ فرانسه در فصل جدید ، پاری سن ژرمن در منزل تروا و مارسی در خانه مون پولیه به ترتیب 2-1 و 3-2 پیروز شدند.مصاف موناکو با نانت یک بر یک به پایان رسید.
- تیم بارسلونا در غیاب مسی که ازجمع آنها شده ، در مسابقه تدارکاتی جام خوان گامیر با سه گل تیم یوونتوس ایتالیا را شکست داد. ممفیس ده پای خرید تازه بارسا از هلند ، مارتین برایت ویت و پویگ به ترتیب در دقایق 3 ، 57 و 92 گلهای بارسلونا را به ثمر رساندند.
- رئيس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت : ورود بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ  به صورت مشروط آزاد خواهد شد و این در حالی است که باشگاه‌ها تضمین پرداختی به آنها را بدهند. 
- مهری جعفری، کوهنورد ایرانی و نویسنده کتاب های«سازم را کوک می‌کنم» و «بی‌ هیچ ترس از جاذبه زمین» که قصد صعود به قله 7439 متری پوبدا را داشته ازچهار روز پیش مفقود شده اما شنیده می شود  بر اثر سقوط در پوبدا ، جان خود را از دست داده است.
- در روز پایانی المپیک2020، آمریکا در دوچرخه سواری،  بسکتبال و والیبال زنان صاحب 3 مدال طلا شد تا از چین جلو بیفتد و قهرمان توکیو 2020 شود.
- تیم فوتبال آاک یونان یونان در دیداری تدارکاتی به مصاف آپولون رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود. در این بازی احسان حاج‌صفی برای نخستین بار برای آ‌اک به میدان رفت. کریم انصاری‌فرد هم در این مسابقه حضور داشت و یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند.
-  با جدایی رسول کربکندی و  مهدی بهرامی،  مدیرعامل  باشگاه ذوب آهن یعنی منصور یزدی‌زاده در احکامی، مرتضی یزدخواستی و بهزاد کرمی را به‌عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه معرفی و منصوب کرد.
- تیم فاینورد هلند در دیداری دوستانه با حضور 45 دقیقه ای علیرضا جهانبخش 2-1 از سد تیم اتلتیکو مادرید گذشت.
- مسابقه دوستانه آس میلان ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا بدون گل به پایان رسید.
- در هفته اول لیگ فوتبال پرتغال ، تیم پورتو در شب کم فروغ طارمی؛ که 82 دقیقه در میدان حاضر بود ، با دو گل برتیم بلننسز پیروز شد.
- با قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در جام حذفی ،  این تیم به صورت مستقیم در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت. در صورتی که اگر استقلالی‌ها قهرمان جام حذفی می‌شدند تیم تراکتور به عنوان چهارمین تیم ایران در مسابقات پلی آف شرکت می‌‎کرد.
-  با برتری تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل استقلال در فینال جام حذفی این تیم حریف پرسپولیس قهرمان لیگ برتر در سوپرجام شد.
- در دور اول بازیهای جام حذفی آلمان تیم دورتموند با هت تریک مهاجم شاخص خود ، هالاند ، سه بر صفر از سد تیم ویزبادن گذشت .
- محمد نادری ، وینگر چپ باشگاه استقلال پس از مسابقه فینال جام حذفی با فولاد ، اعلام کرد از تیم آبی پوشان جدا خواهد شد.
- تیم تراکتورتبریز باید روز 23 شهریور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف النصر عربستان برود و طبق اعلام مربی ، دور تازه تمرینات این تیم ، پس از دو هفته تعطیلی، از جمعه 22 مرداد آغاز خواهد شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار