شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- کمیته انضباطی فیفا در خصوص پرونده شکایت کالدرون و خواکین ، از روز ابلاغ ( 9 آگوست) 18 مرداد به پرسپولیس 30 روز مهلت پرداخت داد تا این پرونده را تسویه کند. در صورتی که باشگاه پس از این 30 روز مبالغ یاد شده را به صورت کامل پرداخت نکرده باشد، پنجره نقل و انتقال تا روز پرداخت کامل بسته خواهد شد.
- طبق اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی مربی گل گهر به دلیل اظهارات پس از دیدار برابر استقلال به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات و پرداخت 300 میلیون تومان جریمه نقدی، سعید الهویی به 2 ماه محرومیت از همراهی تیم و 30 میلیون تومان جریمه نقدی و باشگاه گل‌گهر به پرداخت 200 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.
- امیر قلعه نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان بعد از محرومیت سه ماهه‌اش اعلام کرد : تند رفتم و باید خویشتنداری می کردم. از آنهایی که خاطرشان مکدر شد عذر خواهی می کنم.
- مهدی شیری بازیکن سال‌های گذشته استقلال و پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید تیم گل‌ریحان البرز انتخاب شد.
- پائولینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا بامداد روز دوشنبه وارد جده شد تا با تیم الاهلی قرارداد امضا کند.
- با اعلام عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال فصل جدید لیگ برتر از 7 تا 10 مهر آغاز خواهد شد.
-  مهدی تیکدری، بازیکن فصل گذشته تراکتور با قراردادی 3 ساله به گل گهر پیوست.
- محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال به مسئولان این باشگاه فرصتی 10 روزه برای پرداخت مطالباتش داد.ظاهرا دانشگر تصمیم دارد از طریق همین فرصت 10 روزه استفاده کرده و در صورت عدم دریافت مطالبات خود برای فسخ قرارداد اقدام کند ، این بازیکن یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد.
- عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال گفت : اگر موضوع حق پخش با کمک صداوسیما حل شود، امید داریم که در مسابقات مقدماتی جام جهانی میزبان باشیم. قرارداد کریم باقری را طی دو روز آینده مشخص می‌کنیم و علاقه داریم او تمام مدت با تیم ملی باشد. یک آنالیزور ایرانی به کادر فنی تیم ملی اضافه می‌شود. 
- فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌ای ضمن انتخاب بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی، بازیکنان دعوت شده به اردوی قهرمانی آسیا را هم اعلام کرد.
- در صورت حضور مسی در تیم پاری سن ژرمن ، این بازیکن رقم نجومی 650 هزار پوند در هفته را دریافت خواهد کرد. در رده دوم این باشگاه نیمار برزیلی حضور دارد که 490 هزار پوند در هفته درآمد دارد. جایگاه سوم را کیلیان ام باپه با 310 هزار پوند در اختیار دارد.
- فرهاد مجیدی مربی استقلال گفت : 14 روز سرنوشت‌ساز و به شدت حیاتی پیش‌روی ماست. ضمن حفظ اغلب بازیکنان فصل گذشته دنبال سه بازیکن خوب هستیم ، نباید اجازه دهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود. سر منافع باشگاه استقلال و امور نقل و انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت. قهرمانی تیم فولاد را به مردم مظلوم خوزستان، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم‌.
- اسلوبودان کواچ ، مربی سابق والیبال ایران با عقد قراردادی تازه هدایت تیم لهستانی اسکرا را بر عهده گرفت.
- لامونت مارسل یاکوبس ایتالیایی ، برنده دو مدال طلای مسابقات دوی ماده های 100 متر و 4 در 100متر المپیک توکیو ، اتهام مربوط به دوپینگ خود را رد کرد . 
- الکنو روسی ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از اتمام بازیهای المپیک 2020 توکیوی ژاپن و کسب عنوان مشترک نهم ، راهی کشورش روسیه شد اما اعلام کرد که روز پنج شنبه آتی از ساعت 11 صبح به صورت آنلاین  پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خواهد بود. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار