PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۶۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- به دنبال تیمهای ون پارس نقش جهان و شهرداری نوشهر ، تیم شهید اورکی اسلامشهر هم در پایان بازیهای دور آخر لیگ دسته سوم فوتبال ایران توانست صعود به لیگ دسته دوم را جشن بگیرد. تیمهای پیام وحدت ، شهدای رزکان ، آرتام تبریز و خلیج فارس ماهشهر هم به پلی آف صعود کردند ضمن آنکه از سه گروه یادشده ، تیمهای صنعت ابریشم ، یزد لوله ، خلیج فارس میناب ، کانیاو اشنویه ، مقاومت آستارا ، پاس گیلان ، پاراگ تهران ، پیشگامان فنون پارس و دماوند به لیگ استانها رفتند . 
-  با اعلام باشگاه اینتر قرارداد راجا ناینگولان با این تیم فسخ شد این بازیکن بلژیکی رسما از نراتزوری جدا شد.
- لوئیس کاسترو پرتغالی به عنوان سرمربی جدید الدحیل انتخاب شد.
- حسین نخودکار مهاجم سابق سایپا و تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به گل‌گهر پیوست.
-  علیرضا ابراهیمی کاپیتان فصل گذشته گل‌گهر پس از مذاکره سرخ‌ها با عقد قراردادی تازه به پرسپولیس رفت.
- در حالی که برخی از رسانه های خارجی از احتمال بازگشت لیونل مسی به تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا خبر داده بودند؛ اما رسانه مارکا اعلام کرد مسی به پیشنهاد جدید بارسایی ها پاسخ منفی داد و برای عقد قرارداد با پاری سن ژرمن راهی پاریس فرانسه شد . 
- علی کریمی بازیکن سابق استقلال و فصل گذشته الدحیل قطر ، رسما به تیم کایسری اسپور ترکیه رفت . 
- پژمان نوری ، بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه های ملوان ، پرسپولیس و استقلال که امسال مدیر عامل ملوان شده بود ، از سمت خود استعفا داد.
- باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه با انتشار یک تیزر، پیوستن لیونل مسی به این تیم را تایید کرد.
- امین قاسمی‌نژاد کاپیتان پدیده خراسان مذاکره با باشگاه گل ‌گهر سیرجان را تکذیب کرد.
- خورخه مسی، پدر لئونل مسی فوق ستاره آرژانتینی مدعی شد پسرش برای عقد قرارداد با پاری سن ژرمن راهی پاریس شده ؛ کنفرانس مطبوعاتی و مراسم معارفه هم روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.
- علیرضا حقیقی دروازه‌بان گل‌گهر پس از جلسه با مدیران این باشگاه رسما از این تیم جدا شد.
-  علیرضا ابراهیمی کاپیتان فصل گذشته گل گهر سیرجان بدون دریافت پیش پرداخت ، با شش میلیارد ، قراردادی 2 ساله با پرسپولیس امضا کرد.
- مراسم معارفه لئونل مسی ستاره آرژانتینی و سابق بارسلونا برای پیوستن به باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه برگزار شد. شماره پیراهن مسی درتیم جدید 30 خواهدبود.
- با حکم قطعی کمیته استیناف تیم آکادمی کیا از تمامی شکایات مبرا نتایج تمامی مسابقات به حالت سابق برگردانده و قهرمانی تیم نوجوانان اکادمی کیا در لیگ برتر تایید شد. به دنبال شکایت از این تیم ، قهرمانی آنها با رای کمیته انضباطی باطل و تیم نوجوانان استقلال به این عنوان دست یافته بود اما حالا با رای جدید ، این قهرمانی از استقلال گرفته خواهدشد.
- باشگاه پاری سن ژرمن در فصل جدید ، علاوه بر کاپیتان بارسلونا ، کاپیتان سابق تیمهای رئال مادرید ، لیورپول ، آس میلان و ستاره باشگاه اینتر را نیز به خدمت گرفته است . 
 - محمد نادری وینگر چپ باشکاه استقلال پس از پایان بازی فینال جام حذفی از مربیان ، کادر فنی ، همبازی ها و همچنین تماشاگران این تیم در فصای مجازی خداحافظی کرد و ادامه فعالیتش در فوتبال جذب تیم آلتای ترکیه با مربیگری مصطفی دنیزلی شد.
- باشگاه سپاهان با انتقال دو بازیکنش به استقلال مخالفت کرده است، فرهاد مجیدی از مسئولان استقلال خواسته بود محمد محبی و محمدرضا حسینی از سپاهان را جذب کنند اما سپاهانی ها با این درخواست مخالفت و اعلام کردند محبی راهی اروپا و لیگ پرتغال شده است . 
- باشگاه پاری سن ژرمن 150 هزار پیراهن شماره 30 مسی را داخل سایت فروشگاهش گذاشت و در عرض 7 دقیقه همه آنها به  فروش رفت ، حدود 30 دقیقه بعد لباس دوم را گذاشت و در نهایت تعجب با قیمت 108 یورو به فروش رفت .
- مهدی تارتار سرمربی پیشین پیکان تهران بعد از توافق نهایی با مسئولان ذوب آهن و عقد قراردادی رسما هدایت این تیم اصفهانی را برعهده گرفت.
- براساس اعلام afc با کناره گیری تیم کره شمالی در رقابت های گروه هشت مقدماتی فوتبال زیر 23 سال (امید) آسیا با حضور ایران، تاجیکستان، لبنان و نپال به میزبانی تاجیکستان، دوباره قرعه کشی شد.
- حامد شیری کاپیتان نساجی مازندران و حسن نجفی قرارداد خود را دو فصل دیگر با این تیم تمدید کردند.
- با ابلاغ حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال دکتر امین نوروزی به عنوان مدیر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و رده‌های سنی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش آقایان و بانوان انتخاب شد.
- از سوی رئیس جمهور  (رئیسی) ، حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شد . 
-  حمیداوی مدیر برکنار شده پدیده در فصل گذشته بار دیگر مدیر عامل باشگاه مشهدی با مربیگری سید مهدی رحمتی خواهدشد.
- طالب ریکانی و زبیدی بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان به دلیل تخلف از سوی باشگاه جریمه شدند ، شنیدیم ریکانی از تیم کناره گیری کرده است . 
- علی نظر محمدی  مربی فصل گذشته سپیدرود رشت هدایت تیم دسته دومی چوکا تالش را بر عهده گرفت .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها