PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۶۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- به نقل زا الشرق الاوسط؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا طی روز های آینده نام میزبان مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام خواهد کرد. کشور های عربستان ، امارات و تاجیکستان برای میزبانی این مراحل درخواست داده اند.
- طبق مصوبه جلسه مجمع باشگاه ملوان؛ پیشنهاد کناره گیری پژمان نوری از سمت مدیرعاملی رد شد و نوری در سمتش ابقاء گردید. 
- با اعلام روزنامه رکورد پرتغال؛ علی‌ر‌ضا بیران‌وند دروازه‌بان ملی پوش ایران و باشگاه بواویستا ، مشکلی برای بازی در هفته دوم لیگ پرتغال ندارد و پنجره نقل‌وانتقالاتی بواویستا باز شده است. 
- علی رحمانی معروف به «علی مانگا» لیدر پیش‌کسوت پرسپولیس و فوتبال ایران بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت ، روحش شاد...
- در حالی که مبلغ انتقال علیرضا جهانبخش از برایتون انگلیس به فاینورد روتردام 5 میلیون پوند اعلام شده سایت inews انگلیس ادعا کرد این مبلغ فقط یک میلیون پوند بوده است. این در حالی است که جهانبخش سال 2018 با 17 میلیون پوند از آلکمار هلند به برایتون پیوسته بود.
- حبیب فرعباسی دروازه بان تراکتور قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و به زودی عازم اصفهان خواهد شد تا رسماً به ذوب‌آهن بپیوندد. باشگاه ذوب‌آهن بلیت این بازیکن را برای عزیمت به اصفهان رزرو کرده بود.
- ابوالفضل جلالی مدافع چپ سایپا که به تیم ملی هم دعوت شده بود با باشگاه استقلال به توافق رسید.
- تعداد دنبال کننده های صفحه اینستاگرام پاری سن ژرمن قبل از پیوستن مسی 29 میلیون نفر بود ولی با ملحق شدن دارنده 6 توپ طلای دنیا به این باشگاه این رقم به 43 میلیون نفر در خلال 24 ساعت افزایش پیدا کرد.
- مدیربرنامه‌های ارسلان مطهری پیشنهاد سنگینی به باشگاه استقلال ارائه کرده است که مورد موافقت مدیران این باشگاه قرار نگرفته است تا این بازیکن در آستانه جدایی از آبی‌ها قرار بگیرد.
- محمد بنا در سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ابقا شد اما همچنان وضعیت تیم کشتی آزاد در ابهام قرار دارد.
- خوزه خیمنز قرارداد خود را با باشگاه اسپانیایی اتلتیکومادرید تا 2025 تمدید کرد.
- مارسلو بیلسا سرمربی لیدز قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید و تا سال 2022 دراین تیم باقی خواهد ماند.
- روملو لوکاکوی بلژیکی با قراردادی تا سال 2025 به ارزش 115 میلیون یورو به چلسی پیوست.
- مهدی حسینی هافبک دفاعی فصل قبل آلومینیوم با عقد قراردادی رسما به مس رفسنجان پیوست.
- محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل سابق پرسپولیس و مشاورش یعنی حسین قدوسی برای پاسخگویی در مورد ثبت قراردادهای عجیب و نامتعارف با بازیکنان خارجی و کارگزار باشگاه پرسپولیس به سازمان بازرسی کل کشور احضار شدند.
- رجبعلی فرامرزی مربی سالهای 1348 - 1349 پرسپولیس، همچنین از بنیانگذاران باشگاه بانک‌ملی، در آلمان چشم از جهان فروبست ، روحش شاد یادش گرامی باد .
- پژمان منتظری کاپیتان باشگاه الخریطیات قطر قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.
- مهدی تارتار مربی فصل گذشته پیکان س از قبول مربیگری تیم ذوب آهن در فصل آتی ، دستیاران خودرا معرفی کرد . بر این اساس حسین پاشایی، حسین معمار و حسین اینانلو که همواره و در تیم های مختلف کنار تارتار بودند در ذوب آهن نیز همراهش خواهند بود.
- کی‌روش‌استنلی مهاجم چند سال اخیر سپاهان ، ایران را ترک کرد و رسما از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد. 
- باشگاه تازه تأسیس هیلستروم کلورادوی شمالی آمریکا رسماً اعلام کرد ایمون زاید 37 ساله مهاجم اسبق پرسپولیس اولین سرمربی این تیم خواهد بود.
- جورجینیو و امرسون به تنها بازیکنانی تبدیل شدند که در یک سال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ اروپا و یورو می‌شوند .
- توماس توخل در کمتر از یک سال از قبول هدایت چلسی، دو قهرمانی اروپایی را کسب کرده است ، سرمربی آلمانی رکوردی بی نظیر را برابر رقیبان اسپانیایی در اختیار دارد، از 9 بازی که تیم هایش برابر حریفان اسپانیایی قرار گرفته اند، 4 پیروزی و 5 تساوی را به ثبت رسانده و شکست ناپذیر بوده است .
- مدیران باشگاه پیکان تهران با محمود فکری، سرمربی نفت مسجد سلیمان در دور برگشت لیگ برتر سال گذشته و اسبق استقلال مذاکره و برنامه های این مربی را دریافت کردند. با وجود این موضوع اما تاکنون توافق قطعی و نهایی بین طرفین حاصل نشده و باید دید در روزهای آینده فکری به عنوان جانشین تارتار در پیکان معرفی خواهد شد؟ 
- آ.اس اسپانیا در خبری عنوان کرد که ناصر الخلیفی متوجه شده که کیلیان امباپه نمی‌خواهد قرارداد خود را تمدید کند و به همین علت او در پایان قرارداد خود یعنی تابستان سال آینده، پاریس را به مقصد مادرید ترک خواهد کرد. از طرفی شنیدیم ریاست باشگاه پاریس اجازه نخواهد داد که این تابستان امباپه راهی رئال مادرید شود. آنها در اندیشه این هستند که امباپه سال آینده به صورت بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شود و برای جانشینی او، کریستیانو رونالدو را به پاری سن ژرمن آورند. 
- کیکه ستین مربی سابق بارسلونا در نظری جنجالی اعلام کرد : ما در سال 2020 به این علت لالیگا را باختیم که داوران 6 پنالتی برای رئال مادرید گرفتند.
- در اثر برخورد یک اتومبیل در شهرستان پاکدشت به رضا کرمانشاهی ، داور فوتبال کشورمان ، دست وپا وصورت اودچار شکستگی شد و برای مداوا بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت وی هم اکنون در منزل بستری است.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار