PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دولت سیزدهم برای دیدار و رایزنی با تمام نمایندگان مجلس در کمیسیون فرهنگی تخصصی ورزش حضور یافت که شنیده می شود تمام  19 عضو کمیسیون به اتفاق آراء به سجادی رای مخالف داده اند. 
- فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا» با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال عراق، اعلام کرد که بازی های خانگی این تیم در زمین بی طرف برگزار می شود.
- افشین پیروانی در مقام سرپرست ، قراردادش را با پرسپولیس به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.
- با خبر شدیم مائیس میناسیان ، بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه های آرارات ، پاس و استقلال در غم درگذشت همسر گرانقدر خود سوگواراست ، مصیبت وارده را به میناسیان و خانواده معزی تسلیت می گوییم . 
- "گرد مولر"  ملقب به بمب افکن ،فوق ستاره  آلمانی بایرن مونیخ ، با افتخار آقای گلی آلمان، اروپا، جام جهانی، قهرمانی بوندس لیگا، جام باشگاه های اروپا، ملت های اروپا و جام جهانی در 75 سالگی و به علت آلزایمر درگذشت. او در 62 مسابقه که با لباس تیم ملی آلمان به میدان رفت 68 گل زد. و در 453  حضور در بایرن مونیخ نیز  388 گل به ثمر رساند.
- علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی گفت : : با پول فروش من پنجره پرسپولیس باز شد ولی از قراردادم کسر کردند ، مهار پنالتی رونالدو در جام 2018 ، کار مرا در پرتغال سخت کرده است ، از گروه تیم ملی می‌ترسم اما در خودم می‌بینم که 4 جام جهانی را تا پایان فوتبالم تجربه کنم.
- باشگاه مس کرمان از بین چهار گزینه ، تمایل دارد با داود مهابادی به عنوان مربی به کارش در لیگ ادامه دهد.
- با اعلام محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است یک آنالیزور و یک ماساژور به کادر فنی تیم ملی قبل از شرکت در مسابقات جام جهانی 2021 لیتوانی اضافه شود.
- با اعمال محدودیت‌های جدید در راستای کنترل پیک پنجم کرونا، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های برتر که تا پیش از این در شرایط قرمز کرونا مجاز بود، تا پایان 30 مرداد 1400 ممنوع اعلام شد.
- فلوید می ودر، قهرمان پیشین و بدون شکست بوکس سبک وزن جهان در آخرین مبارزه خود مقابل لوگان پل که جنبه نمایشی داشت، 100 میلیون دلار درآمد کسب کرد گرچه این مبارزه چون به ناک اوت ختم نشد، برنده‌ای هم نداشت. می ودر در مبارزه 8 رانده خود با لوگان پل 26 ساله، 44 مشت به سمت حریف خود زد و به عبارتی بابت هر مشت، حدود 2 میلیون و 325 دلار دریافت کرده است!
- جک وولی ، تکواندوکار المپیکی ایرلند که در رقابت‌های  توکیو به‌عنوان نماینده این کشور حضور داشت، توسط  افرادی که حالت عادی نداشتند مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
- دیگو کاستا مهاجم سابق اتلتیکو مادرید و چلسی به صورت آزاد به اتلتیکو منیرو برزیل پیوست.
-  تیم فوتبال یوونتوس در دیداری تدارکاتی مقابل آتلانتا با نتیجه سه بر یک به برتری رسید ، پائولو دی‌بالا ، فدریکو برناردسکی و آلوارو موراتا برای بانوی پیر گلزنی کردند و تک گل آتلانتا را لوئیز موریل به ثمر رساند ، همچنین تیم میلان نیز در پیکاری دوستانه مقابل پاناتینایکوی یونان با درخشش ژیرو دو بر یک به برتری رسید.
- تیم پونفرادینا بامداد روز یکشنبه در هفته نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا، در ورزشگاه ال‌تورالین مقابل تیم آلکورکون صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در این مسابقه به میدان رفت و در اولین دیدار رسمی خود در اسپانیا توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و با ثبت 3 سیو از «فوت مب» نمره عالی 8.6 گرفت.
- شرکت توسعه و تجهیز خبر داد: در صورت میزبانی تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی در تهران، AFC تجهیزات مربوط به سیستم VAR (کمک داور ویدویی) را برای هر بازی در ورزشگاه آزادی نصب خواهد کرد.
 - در ادامه بازیهای لیگ های فوتبال داخلی کشورهای اروپا این نتایج رقم خورد : تاتنهام یک - منچسترسیتی صفر ، نیوکاسل 2 - وستهام 4 ، نانت 2 - متز صفر ، لانس 2 - سنت اتین 2 ، مارسی 2 - بوردو 2 ، ماینز یک - لایپزیگ صفر ، کلن 3 - هرتا یک ، سلتا یک - اتلتیکو مادرید 2 ، بارسلونا 4 - سوسیه داد 2 ، سویا 3 - وایه کانو صفر
- رافائل واران توپچی رئال مادرید با عقد قراردادی تازه به تیم منچستریونایتد پیوست .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار