PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۶۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- نواف الاسیوی خبرنگار عربستان گفت : باشگاه شباب الاهلی امارات، موفق به عقد قرارداد با احمد نوراللهی بازیکن ایرانی شد . 
- محمد حمدون سرپرست شباب الاهلی اعلام کرد : درخصوص توافق با نوراللهی، همه چیز بستگی به جریان مذاکرات دارد. هنوز چیزی قطعی نیست و تا دو روز آینده بازیکنان جدید را معرفی خواهیم کرد.
- سعید حسین‌پور هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل گذشته به صورت قرضی در تیم ماشین سازی بازی می کرد با پایان قرارداد قرضی خود به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد.
- دوبازی رفت مرحله پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال ایران بین تیمهای خلیج فارس ماهشهر با پیام وحدت خراسان و شهدای رزکان البرز با آرتام تبریز ساعت 20/30 روز یک شنبه 31 مرداد به قضاوت مجتبی افرا و فرهاد قاسمی در ماهشهر و کرج برگزار خواهدشد.
- لئونل مسی خرید تازه پاری سن ژرمن از بارسا به همراه خانواده‌اش به طور موقت در هتل رویال مونسو ریفلز پاریس حضور دارند تا خانه خود را انتخاب و به آن جا نقل مکان کنند.اتاقی که ستاره آرژانتینی در آن اقامت دارد شب 15500 یورو است، این آپارتمان 350 متری، سه اتاق خواب، سه حمام، آشپزخانه، سالن نشیمن، سالن غذاخوری و حتی باشگاه خصوصی دارد. 
- کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که امکان ارسال تجهیزات var به ایران را ندارد. یکی از شروط میزبانی در انتخابی جام جهانی، حضور var در ورزشگاه کشور میزبان است.
- فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد که در فصل جدید هواداران می توانند ظرفیت ورزشگاه ها را تا 60 درصد پر کنند البته به شرط اینکه آنها دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده باشند و یا از تزریق دوز دوم تنها 6 ماه گذشته باشد. امارات در انتخابی جام جهانی و در بازی با ایران می تواند از 60 درصد ظرفیت ورزشگاه از هواداران بهره گیرد.
- حمید مطهری کمک مربی‌پرسپولیس که در چند وقت اخیر پیشنهاد‌های مختلفی برای سرمربیگری دریافت کرده بود سرانجام پس از مخالفت گل‌محمدی با جدایی‌اش در تیم ماندنی شد.
- شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون به همراه دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال روز دوشنبه 25 مردادماه در تمرینات تیم فوتبال بانوان حضور یافتند و دقایقی را با ملی پوشان به گفت‌و‌گو پرداختند.
- اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرد به یاد گرد مولر، روز سه شنبه طرح یک دقیقه سکوت پیش از بازی سوپرجام 2021 آلمان بین بایرن مونیخ و دورتموند در ساعت 23 اجرا می شود. هر دو تیم روبان مشکی بر تن خواهند کرد.
- از سوی سرمربی تیم ملی ایران ، اسامی 23 بازیکن برای حضور در جام جهانی فوتسال اعلام شد : علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، مسعود(باقر) محمدی ، فرهاد فخیم، سینا پرکاس، حمید احمدی، علیرضا رفیعی پور، محمد شجری، مسلم اولادقباد، بهزاد عظیمی، محمد حسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، مهدی جاوید، احمد اسماعیل پور، فرهاد توکلی، سعید احمد عباسی، حمزه کدخدایی، سالار آقاپور، محمدطاها نعمتیان، محمدرضا سنگ سفیدی، حسین طیبی، مهدی کریمی، علی ابراهیمی
- جلسه کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز در خصوص اتفاقات مسابقه نیما عالمیان با حریف انگلیسی در المپیک توکیو به ریاست بهنام حبیب‌زاده و با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.در این جلسه که عالمیان به صورت آنلاین حضور داشت، اعضاء ابعاد مختلف این اتفاق را بررسی کردند و با توجه به عذرخواهی مجدد این ورزشکار در جلسه، رای کمیته انضباطی به شرح زیر صادر شد: توبیخ کتبی و جریمه نقدی به مبلغ یکصد میلیون ریال
- عارف رستمی ، از تیم خیبر خرم آباد که با 17 گل زده آقای گل لیگ دسته اول شده بود به احتمال زیاد از تیم لرستانی جدا و به یکی از تیمهای پولدار خواهد پیوست . خیلی از تیمهای دسته اولی و حتی لیگ برتری خواهان جذب رستمی هستند. 
- نیکو علی والش ، نوه قهرمان اسبق سنگین وزن بوکس یعنی محمدعلی یا همان کاسیوس کلی ، در اولین مسابقه حرفه‌ای بوکس خود جردن ویکس را با ناک اوت فنی شکست داد. این بوکسور 21 ساله در ماه ژوئن پیش از اولین مبارزه حرفه‌ای خود در ایالت اوکلاهما ایالات متحده با باب آروم ، قرارداد بست تا رسما وارد این حرفه شود.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار