PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۶۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷
تمرین امروز پرسپولیس با اضافه شدن دو بازیکن برگزار شد.
کیهان ورزشی-
سرخپوشان پایتخت دومین تمرین خود برای فصل جدید لیگ برتر و ادامه لیگ قهرمانان آسیا را از ساعت ۱۹ امروز سه‌شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی و با بازیکن جدید و دومین خرید پرسپولیس آغاز کردند.

* پیش از شروع تمرین، بازیکنان به کار با توپ و تنیس فوتبال پرداختند. کادر فنی نیز برای دقایقی گل‌کوچک بازی کردند که طی آن تیم سرمربی برنده شد.

*تمرین امروز بعد از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی و با حضور رضا دهقانی بازیکن و خرید جدید سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات، پس از خوشامدگویی به او، با گرم کردن بدن‌ها آغاز شد.

* انجام حرکات هوازی و کششی و بعد  از آن، پاسکاری‌های کوتاه در دستور کار قرار گرفت.

سپس یک تمرین استقامتی- تکنیکی در برنامه بود و بازیکنان باید بعد از پاسکاری، نیمی از زمین را تا پشت محوطه جریمه می‌دویدند و در ادامه با شوتزنی به کار خود پایان می‌دادند.

* فوتبال درون تیمی آخرین بخش تمرین ۷۰ دقیقه‌ای امروز بود. بازیکنان بعد از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

* مهدی عبدی با کسب مجوز از کادر فنی، علی شجاعی به دلیل مصدومیت، بوژیدار رادوشوویچ به سبب حضور در کرواسی و چهار بازیکنی که تاکنون قراردادشان با تیم تمدید نشده، در این تمرین غایب بودند.

* حامد لک که امروز برای اولین بار در تمرین شرکت کرد که خوش و بش گرمی با کریم باقری داشت. در آخرین دیدار فصل گذشته پرسپولیس مقابل پیکان، مربی سرخ پوشان از برخی حرکات لک دلخور شده و این دروازه بان سعی کرد از باقری دلجویی کند‌.

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار