شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۶۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- قرار است اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران لیست اولیه بازیکنان تیم فوتبال کشورمان را برای برگزاری مینی کمپ تا 48 ساعت آینده اعلام کند. نخستین اردو از 3 شهریور با حضور بازیکنان داخلی برگزار می شود و سپس اردوی پیش از دیدار با سوریه از هشتم شهریور ماه آغاز خواهد شد.
- طبق خواسته فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به زودی گابریل پین به نیمکت آبی‌ها اضافه می‌شود.به این ترتیب دستیار خارجی فرهاد مجیدی فصل بعدی آبی پوشان پایتخت را همراهی خواهی کرد
- محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از جمع سرخپوشان تبریزی به گوش می رسید به تمرینات این تیم اضافه شد.
- با توجه به اینکه مطرح شده باشگاه استقلال به دنبال جذب امین قاسمی‌نژاد و روزبه چشمی است، اما‌ این موضوع مورد تایید قرار نگرفت. حضور قاسمی نژاد و روزبه چشمی در استقلال کذب است و مدیران آبی پوش به دنبال جذب این بازیکنان نیستند.
- در بازی وست برومویچ و شفیلدیونایتد ازلیگ انگلیس، که هوا هم بارانی و لباسهای بازیکنان خیس بود ، یکی از هواداران وست بروم کت خودش را به بازیکن تیمش میده تا توپ خیس راخشک کند که با این پرتاب اوت وست برومویچ به گل می رسد ! 
- باشگاه استقلال بحث تمدید قرارداد حسین حسینی و آرش رضاوند ، بازیکنان چند فصل اخیر خود را نهایی کرد و قرار است به زودی ثبت شود . 
- احمد مددی مدیرعامل باشگاه روز پنجشنبه در ادامه سفر خود به کشور امارات و شهر دبی، از امکانات باشگاه الوصل بازدید کرد.استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای دیدار با الهلال عربستان، اردوی خود را به میزبانی باشگاه الوصل و در شهر دبی برگزار می‌کند.
- برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا(غرب) به شرح زیر اعلام شد۰ 22 شهریور(دوشنبه) : استقلال - الهلال عربستان (ورزشگاه زعبیل دبی) ، شارجه - الوحده (ورزشگاه خانگی باشگاه شارجه) 23 شهریور (سه‌شنبه) ، استقلال تاجیکستان - پرسپولیس (ورزشگاه خانگی باشگاه استقلال) ، النصر عربستان - تراکتورسازی (ورزشگاه جاسم‌بن‌حمد باشگاه السد قطر)
- علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی باشگاه فاینورد هلند بعد از گلزنی برابر الفسبورگ آلمان در پلی آف لیگ کنفرانس اروپا شادی نکرد اما مچ بند مشکی خود را که به خاطر ایام ماه محرم به دست بسته بود را بوسید.
- عمر السوما ستاره سوریه‌ای باشگاه الاهلی به علت مصدومیت از ناحیه همسترلینگ ، دیدار با ایران را از دست داد.
- آرون رمزدیل ، دروازه‌بان انگلیسی شفیلد یونایتد در انتقالی 6 + 24 میلیون پوندی به تیم آرسنال پیوست . 
- مایکل جردن (مالک برند جردن) بسکتبالیست اسبق آمریکا از زمان پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن 7 میلیون دلار از فروش پیراهن ، کسب درآمد کرده است.
- نادر محمدی، مدافع چپ فصل گذشته پیکان که از بازیکنان مد نظر مهدی تارتار برای ذوب آهن بود با این باشگاه به توافق رسید.
- قرارداد کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید اسپانیا تا سال 2023 تمدید شد .
- در فصول گذشته همواره بازی های لیگ یک، یک هفته بعد از شروع لیگ برتر استارت می خورد اما قرار است در فصل جدید لیگ یک زودتر از لیگ برتر آغاز شود. شنیده می شود احتمالا فصل جدید بازی های لیگ یک از 7 – 8 مهر آغاز می شود. 18 تیم در بازی های این فصل حضور دارند که در پایان همانند سنوات گذشته دو تیم بالای جدول به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. ماشین سازی و سایپا میهمان فصل جدید لیگ یک از لیگ برتر هستند و از لیگ 2 هم تیم های مس شهر بابک و شهرداری همدان به لیگ یک صعود کرده اند.
- برخلاف اخبار قبلی که توسط رسانه های یونانی منتشر شد، مصدومیت احسان حاج صفی شکستگی استخوان ران نیست و تنها یک کشیدگی کشاله ران اعلام شده است.
 - زویاد گوگوچوری عضو تیم ملی جودوی پارالمپیک گرجستان به دلیل حمله به مامور امنیتی هتل توسط پلیس توکیو بازداشت و از حضور در مسابقات محروم شد؛ وی مجبور به ترک دهکده بازیها خواهد بود. گوگوچوری ، سال 2016 در پارالمپیک ریودوژانیرو ، در وزن 90 کیلوگرم مدال طلا را کسب کرده بود.
- وحید امیری هافبک تیم ملی ، قراردادش را به مدت سه فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.
- سه فرنگی کار کشتی ایران حاضر در اردوی تیم ملی در اعتراض به عدم برگزاری رقابت های انتخابی برای مسابقات جهانی نروژ، اقدام به ترک اردوی تیم ملی کردند.
- مجوز فهیمه نعمت‌الهی، موتورسوار زن ایرانی برای حضور در مسابقات جهانی موتورکراس ترکیه از سوی فدراسیون جهانی موتورسواری تایید شد. موتورکراس ترکیه از روز پنجم سپتامبر (14 شهریور) در شهر قره‌حصار ترکیه آغاز می‌شود و نعمت‌الهی به عنوان اولین زن موتورسوار ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت.
 - یک شکست و یک برد برای نمایندگان ایران در کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان به دست آمد ، در وزن 87 کیلوگرم علی عابدی درزی در دور اول با نتيجه 4 بر 3 مقابل آلگوت كالمان از سوئد مغلوب شد و بايد منتظر حضور اين حريف در ديدار فينال باشد تا شانس ادامه كار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد. در وزن 77 کیلوگرم محمدحسین آذرم دخت با نتيجه 8 بر صفر واسيل كوجوک از رومانی را مغلوب كرد. وی در دور دوم به مصاف برنده كشتی‌گيران مجارستان و نروژ می‌رود۰
- مارتین اودگارد هافبک سابق باشگاه رئال مادرید با عقد یک قرارداد پنج ساله و به ارزش 45 میلیون یورو به آرسنال پیوست. مارتین شماره 8 را به تن خواهد کرد.
- در فاصله 4 روز تا شروع بازی های پارالمپیک 2020 توکیو ، سومین رویداد بزرگ ورزشی دنیا، مشعل این بازی ها در استوک مندویل انگلستان، زادگاه جنبش پارالمپیک، روشن شد. همزمان هم لوگوی کمیته بین المللی پارالمپیک روی آبهای شهر توکیو نصب گردید.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها