PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
پرچمدار کاروان ورزشی کشور افغانستان در بازی‌های المپیک توکیو با اهدای لوح تقدیر به هاشم صیامی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فدراسیون دو و میدانی ایران از ورزشکاران افغانستانی تقدیر کرد.
کیهان ورزشی-

فدراسیون دوومیدانی افغانستان توسط کیمیا یوسفی پرچمدار کاروان ورزشی افغانستان در بازی‌های المپیک امروز (شنبه) در شهر مشهد، با اهدای لوح سپاس از هاشم صیامی رییس فدراسیون ایران به پاس زحمات، تلاش‌ها، همکاری‌ و حمایت‌های فدراسیون دو ومیدانی ایران از ورزشکاران افغانستانی در راه آماده سازی جهت حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تشکر و قدر دانی کرد.

در این مراسم کیمیا یوسفی ضمن اهداء لوح سپاس فدراسیون دوومیدانی افغانستان به هاشم صیامی رییس فدراسیون ایران اظهار کرد: به نمایندگی از مسئولان فدراسیون و ورزشکاران تیم ملی دوومیدانی افغانستان به پاس حمایت‌هایی که فدراسیون دوومیدانی ایران در چند سال اخیر از دوومیدانی کاران افغان برای حضور در مسابقات مختلف و طی کردن مراحل آماده سازی جهت شرکت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰توکیو در این کشور داشته است صمیمانه تشکر و قدر دانی می‌کنم.

او افزود: خوشبختانه فدراسیون دوومیدانی ایران و همچنین هیات های استان‌های مختلف، همواره در طی این دوران همکاری و حمایت‌های بسیار خوبی از ورزشکاران دوومیدانی کار افغانستانی داشته‌اند. در واقع مجوز حضور ورزشکاران افغانستانی در تمامی رقابت‌های کشوری و لیگ‌های باشگاهی یکی از با ارزشترین پشتیبانی‌هایی بوده که صورت پذیرفته و قطع به یقین ارزشمند و قابل تقدیر است.

یوسفی ادامه داد: مسئولان دوومیدانی ایران در هیچ شرایطی تفاوتی را میان ورزشکاران افغانستانی و دوومیدانی کاران ایرانی قائل نشدند و همیشه شرایط حضور در تمرینات آماده‌سازی و مسابقات مختلف داخلی را برای ما نیز فراهم کردند که این امر موجب شد تا ورزشکاران افغانستانی بتوانند با آمادگی کامل هم از لحاظ جسمانی و هم از جهت روحی برای شرکت در بازی‌های المپیک مهیا شوند.

در ادامه این مراسم هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی ایران در سخنانی با اشاره به  اهمیت و جایگاه ورزشکاران افغانستانی برای مجموعه دوومیدانی ایران گفت: ما برای کمک به ورزشکاران کشور افغانستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از این پس نیز همچون گذشته تمامی ظرفیت‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون دوومیدانی و همچنین هیات‌های استانی که امکان بهره‌برداری آن برای ورزشکاران خودمان وجود داشته باشد را نیز در اختیار دوومیدانی کاران افغانستانی قرار خواهیم داد تا بتوانند با فراغ بال و بدون هیچ محدودیتی به انجام تمرینات آماده سازی خود بپردازند.

او اذعان داشت: پیش از این نیز در ایران ورزشکاران زیادی از این کشور در رقابتهای دوومیدانی حضور داشتند و این روند ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه استعدادهای خوبی هم میان ورزشکاران افغانی وجود دارد و ما افتخار می‌کنیم که بتوانیم با حمایت از ورزشکاران این کشور گامی موثر در این مسیر فرهنگی و ورزشی برداشته باشیم. چرا که به هر روی حمایت از چند جوانان در راه ورزش مسیر زندگی آنها را تغییر خواهد داد.

در این مراسم علیرضا تاج فیروز مسئول تربیت بدنی آستان قدس رضوی، محسن پور تقی سرپرست هیات دوومیدانی استان خراسان رضوی و تعدادی از پیشکسوتان و دستندرکاران دوومیدانی استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند.
برچسب ها: دوومیدانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار