PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای این هفته لیگ های فوتبال اروپا ، این دیدارها برگزار خواهد شد : له وانته با رئال ، ناپولی با ونتزیا ، رم با فیورنتینا ، اتلتیکو با الخه ، اودینزه با یوونتوس ، بایرن مونیخ با کلن ، آرسنال با چلسی ، وولورهمپتون با تاتنهام ، ساوتهمپتون با منچستریونایتد ، فاینورد با گواید 
- محمد زبیر نیک نفس هافبک فصل گذشته فولاد با استقلال به توافق رسید و با این تیم قرارداد بست . 
- با اعلام گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت قبل از سفر به تاجیکستان و دیدار برابر استقلال، نماینده این کشور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سه بازی دوستانه را در برنامه دارند. بر همین اساس،  پرسپولیس برابر تیم ملی دانشجویان و دو بازی متوالی با تیم تراکتورسازی تبریز برگزار خواهد کرد.
-  سمیعی مدیر عامل پرسپولیس گفت : برای هواداران احترام خاصی قائلم  اما در مورد جذب بازیکن و نقل و انتقالات کادرفنی باید برای ما تعیین تکلیف کند نه هوادار و نه خبرنگار. اگر هواداران به ما اعتماد دارند نباید در مورد نقل و انتقالات انتقاد کنند‌. وضعیت علی نعمتی فردا مشخص می شود.
- با توجه به در نظر گرفتن محدوديت‌های كرونايی و دستورالعمل ستاد ملی مقابله با این بيماري، روز دوشنبه ، 8 شهریورماه ، به عنوان زمان شروع تمرينات فجرشهيد سپاسی مشخص گرديد.‌ 
- تیم العربی قطر در آخرین بازی اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل جدید لیگ ستارگان در اسپانیا برابر اتلتیکو سویا قرار گرفت و با نتیجه 4 بر یک شکست خورد. تک گل العربی را عبدالقادر الیاس در دقیقه 67 به ثمر رساند.مهرداد محمدی در ترکیب اصلی العربی دوحه به میدان رفته بود.
-  تیم الاهلی دوحه در دیدار پایانی اردوی ترکیه برابر ساکاریااسپور به تساوی یک - یک دست یافت. گل تیم الاهلی در این مسابقه توسط محمدحسین کنعانی‌زادگان به دست آمد.
- مهدی خلیل دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال لبنان از ناحیه رباط صلیبی پای راست دچار مصدومیت شد و دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی را از دست داد.
- رسانه خبری باشگاه آاِک یونان نوشت : آسیب‌دیدگی احسان حاج صفی از ناحیه ران پای چپش چندان جدی نیست و با حداقل 3 هفته دوره درمانی می‌تواند به میدان بازگردد. این بازیکن ایرانی هم‌اکنون مراحل درمانی خود را زیر نظر پزشکان آغاز کرده است.
- در هفته دوم لیگ برتر انگلیس، تیم لیورپول در آنفیلد به مصاف برنلی رفت و در نهایت توانست به برتری 2 بر صفر دست یابد. در این بازی دیگو ژوتا در دقیقه 18 و سادیو مانه در دقیقه 69 برای تیم یورگن کلوپ آلمانی گلزنی کردند. البته محمد صلاح نیز در دقیقه28 گلی برای لیورپول زد که داور با نظر ویدیوچک آن را رد کرد. 
- در شرایطی که تمرینات تیم فوتبال استقلال از یک شنبه آغاز می شود قرارداد چند بازیکن این تیم هنوز تمدید نشده است. طی روزهای گذشته و در غیاب مدیرعامل باشگاه که راهی امارات شده بود از سوی کمیته نقل و انتقالات این باشگاه مذاکرات با برخی از بازیکنان سال گذشته این تیم انجام شده که شاید منجر به تمدید قرارداد آنها شود. سید حسین حسینی، ارسلان مطهری و آرش رضاوند 3 بازیکنی هستند که  در صورت توافق نهایی با مدیران باشگاه قرارداد خود را تمدید خواهند کرد. مسعود ریگی، سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی دیگر بازیکنان بدون قرارداد استقلال هستند که تا امروز وضعیت آنها برای تمدید قرارداد مشخص نیست.
- علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس برای انجام برخی امور اداری به ساختمان این باشگاه رفت. وی قبل از ورود به باشگاه درباره آخرین وضعیت علی شجاعی که به تازگی کتف خود را عمل کرده  و همچنین کمال کامیابی‌نیا، اظهار داشت: وی وضعیت خوبی دارد. سعی می‌کنیم شجاعی را در سریع‌ترین زمان برسانیم. درباره کامیابی نیا هم کارهای خوبی در حال انجام است و امیدوارم به زودی به تمرینات بازگردد.
- صالح حردانی، مدافع راست موفق باشگاه فولاد خوزستان که پیشنهادات زیادی را دریافت کرده بود، در این تیم ماندگار شد. حردانی 2 فصل دیگر با فولاد قرارداد دارد و با مساعدت حمید گرشاسبی، قرارداد وی افزایش پیدا خواهد کرد.‌ مبلغ قرارداد حال حاضر حردانی تنها 40 میلیون تومان است.
- توافقات اولیه بین رضا اسدی و جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن بزودی با قراردادی به پرسپولیس خواهد پیوست.
- امیرحسین حسین‌زاده هافبک تهاجمی پیشین تیم فوتبال سایپا با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. این بازیکن 20 ساله سابقه بازی در رده‌های پایه تیم ملی فوتبال ایران را هم در کارنامه خود دارد.
- فرشاد محمدی مهر بازیکن فصل گذشته ذوب آهن اصفهان به مس رفسنجان پیوست.
- محمد بنا طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون کشتی تا پایان بازی های آسیایی 2022 به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ابقا شد.
- باشگاه ذوب آهن پس از جذب مهدی تارتار به عنوان مربی ، تاکنون با امیرحسین صدقی ، رضاخالقی فر ، محمد خدابنده لو ، بابامحمدی ، سجاد جعفری ، سجاد دانایی ، حبیب فرعباسی ، دانیال ماهینی و ....قرارداد بسته است . 
-  آندریاس پریرا با قراردادی قرضی و یک ساله از منچستریونایتد به فلامینگو برزیل پیوست.
- در پایان نخستین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 2021 امارات، دو بوکسور تیم  ایران با شکست مقابل حریفان از مسابقات کنار رفتند.در وزن 54 کیلو، میلاد فلاحی با شکست مقابل «نورکاسیموف» از ازبکستان حذف شد و محمدسینا مرتضوی در وزن 66 کیلو، با قبول باخت مقابل «فضل‌الدین» ازبکستانی از دور رقابت‌ها کنار رفت. این رقابت‌ها تا هشتم شهریور ادامه دارد و ایران نیز با 15 بوکسور در دو بخش نوجوانان و جوانان، عازم دبی شده است.
- وزیر امورخارجه ژاپن از سید داوود محمدی رئیس سبک کیوکوشین ایچی گکی در ایران به دلیل گسترش این رشته در کشور و همچنین تلاش و افزایش تبادلات فرهنگی و ورزشی از طریق کاراته میان ایران و ژاپن، تقدیر کرد.
- دربازیهای لیگ های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : لیدز 2 - اورتون 2 ، آستون ویلا 2 - نیوکاسل صفر ، کریستال پالاس صفر برنتفورد صفر ، منچسترسیتی 5 - نوریچ سیتی صفر ، برایتون 2 - واتفورد صفر ، موناکو صفر - لانس 2 ، سنت اتین یک - لیل یک ، فرانکفورت صفر - اوگسبورگ صفر ، فرایبورگ 2 - دورتموند یک ، اینتر 4 - جنووا صفر ، امپولی یک -  لاتزیو 3 ، تورینو یک - آتالانتا 2 ، آلاوز صفر - مایورکا یک ، اسپانول صفر - ویارئال صفر ، بیلبائو یک - بارسلونا یک ، گرانادا یک - والنسیا یک

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار