PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- یک منبع آگاه در مجلس خبر داد: پس از جمع‌بندی 19 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درخصوص وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در نهایت گزارش این کمیسیون که قرار است روز سه‌شنبه در صحن علنی قرائت شود حاکی از مخالفت تمامی اعضا با حمید سجادی است.
- سایت «اسپورت» عراق خبر داد دیک ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی این کشور تصمیم گرفت دو بازیکن را از اردوی تیم ملی خط بزند. اسامه رشید و جیلون حمد دو بازیکن خروجی از لیست عراق هستند که در بازی مقابل کره جنوبی و ایران حضور نخواهند داشت.
- سجاد شهباززاده ، آقای گل لیگ برتر در دوره بیستم اعلام کرد پیشنهاداتی از داخل و خارج دارم ، در حال مذاکره با تعدادی از آنها هستم تا به جمع بندی نهایی برسم ، دنبال بازارگرمی هم نیستم و از شایعات اخیر هم ناراحت و دلگیرم.
- 3 گزینه‌ اسپانسری باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده بالای 200 میلیارد به این تیم می‌دهند.1- مبلغ 230 میلیارد پایه و حضور 2 عضو در هیات مدیره شود، این مبلغ تا 40 میلیارد افزایش پیدا می‌کند. 2- مربوط به یکی از هواداران پرسپولیس است که مبلغی حدود 220 میلیارد در نظر دارد 3- از طریق وزارت ورزش معرفی شده و مبلغ پایه حدود 200 میلیارد با متغییرات است.
- یان زومر دروازه بان مطرح سوئیسی باشگاه مونشن گلادباخ آلماندر دیدار مقابل بایرلورکوزن با اشتباهی عجیب دروازه اش باز شد.
- در جلسه دیروز استقلال و مطهری که سه ساعت به طول انجامید، چندین پیامک مشکوک برای مطهری ارسال شده و حتی او در 5 مورد برای مشورت تلفنی جلسه را ترک کرده است. تماس‌هایی که در نهایت به عدم توافق مطهری با استقلال ختم شد.
- ‏مسابقه فینال لیگ فوتبال هرات، با حضور افراد مسلح طالبان در ورزشگاه این شهر برگزار شد که درنهایت تیم اتک انرژی قهرمان شد و جام قهرمانی را از یک مقام ‎طالبان به نام مولوی شیر احمد تحویل گرفت. دربین دو نیمه بازی، نماز جماعت برگزار شد.
- با حضور مهدی طارمی و علی علیپور ، جدال دوتیم پورتو و ماریتیمو در لیگ پرتغال یک بر یک به پایان رسید . 
- در ادامه بازیهای هفته اخیر لیگ های داخلی کشورهای اروپا این نتایج رقم خورد : اودینزه 2 - یوونتوس 2 ، بایرن مونیخ 3 - کلن 2 ، آرسنال صفر - چلسی 2 ، ساوتهمپتون یک - منچستریونایتد یک ، فاینورد 2 - اگلس صفر (جهانبخش 67 دقیقه بازی کرد) ، لیون 3 - کلرمونت 3 ، اینتر 4 - جنووا صفر ، وولورهامپتون صفر - تاتنهام یک ، ناپولی 2 - ونیز صفر ، رم 3 - فیورنتینا یک ، له وانته 3 - رئال مادرید 3 ، اتلتیکو مادرید یک - الخه صفر ، سوسیه داد یک - وائه کانو صفر ، بولونیا 3 - سالرنیتانا 2 ، هافن هایم 2 - اونیون برلین 2 
- پس از پارگی رباط صلیبی ایمان سلیمی‌که به تازگی به عضویت تیم گل گهر درآمده در یک بازی تدارکاتی در کرمانشاه ، قرارداد این بازیکن فسخ شد.
-  لوکا والدشمیت مهاجم بنفیکا با قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو به ولفسبورگ پیوست . 
- منچستر یونایتد با تساوی مقابل ساوت‌همپتون به رکورد 27 بازی متوالی بدون شکست در خارج از خانه تیم آرسنال در فصل 2004 رسید.
- پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستر  به اولین بازیکن تاریخ لیگ جزیره تبدیل شد که پس از دو بازی ابتدایی تیمش موفق به ثبت پنج پاس گل شده است .
- برخی رسانه ها نوشتند: هواپیمای باشگاه رئال مادرید امروز در مسیر سفر به والنسیا نزدیک به برخورد با یک هواپیمای دیگر بود که با تغییر مسیر  از یک حادثه خطرناک جلوگیری شد.
- سیاوش یزدانی و آرش رضاوند با حضور در دفتر باشگاه استقلال قراردادشان را به مدت دو فصل دیگر تمدید کردند.
- گروهی از هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز با حضور در مقابل ساختمان هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی نسبت به شرایط باشگاه اعتراض کردند.
- فیفا می خواهد گزارش های غلطی را که طی روزهای اخیر در رسانه ها در مورد قصد آنها برای آزمایش تغییرات قوانین بازی در تورنمنت جوانانی که در هلند برگزار می‌شود، روشن کند.  فیفا تأکيد می‌کند که در حال حاضر قصد آزمایش هیچ یک از تغییرات ذکر شده در این گزارش‌ها را ندارد و حتی این تغییرات در داخل فیفا  در بورد بين المللی(IFAB)، مورد بحث قرار نگرفته است.
- با حضور نود دقیقه ای محمد نادری ، مدافع جداشده استقلال ، تیم آلتای اسپور در لیگ ترکیه بانتیجه 4 -1 از سد تیم آلانیا اسپور گذشت . 
- به دلیل تشدید برخی مشکلات کبدی ناشی از ابتلا به کرونا، حسین شمس مربی و پیشکسوت فوتسال کشورمان شب گذشته در ICU بیمارستان بستری شد.
- در دومین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا به میزبانی دبی،  محمد پارسی در وزن 60 کیلو مقابل سوند از نپال  به راحتی پیروز شد. در 75 کیلو گرم ، عیسی فردین در مبارزه‌ای نزدیک و حساس با نتیجه سه بر دو از سد ساتی‌بالدی از قرقیزستان گذشت و ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.
مهدی جشنانی در وزن 92 کیلو نیز آماده رویارویی با موساب بود که بوکسور کویتی از حضور در این مبارزه انصراف داد تا بدین ترتیب مدال برنز جشنانی هم قطعی شود.
-  سید حسین حسینی گلر استقلال با انتشار پستی در اینستا گرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
- در شرایطی که قرار بود تمرینات استقلال از یک شنبه آغاز شود اما با نظر سرمربی تیم استقلال ، آبی پوشان از روز سه شنبه کار خود را برای بازی با الهلال و لیگ جدید آغاز خواهند کرد.
- امید عالیشاه پس از حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.بازیکن سرخ‌پوشان پیش از این در تیم های نفت تهران، راه‌آهن، نساجی و تراکتور هم سابقه بازی دارد و پیش از این هفت سال برای پرسپولیس بازی کرده است.
- عارف آقاسی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فولاد، با عقد قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.  این مدافع 24 ساله علاوه بر فولاد، سابقه بازی در تراکتور را هم در کارنامه خود دارد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار