PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

  خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با درخواست دراگان اسکوچیچ و موافقت شهاب الدین عزیزی خادم (رئیس فدراسیون فوتبال) مهرداد خانبان به عنوان آنالیزور و علی اصغر قربانعلی‌پور به عنوان مربی بدنساز به کادر تیم ملی فوتبال اضافه شدند.
- نیما میرزازاد دروازه بان گیلانی فصل گذشته نساجی مازندران با عقد قراردادی رسمی به باشگاه سپاهان اصفهان پیوست . 
- با اعلام روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی، قرارداد مازیار زارع سرمربی این تیم یک فصل دیگر تمدید شد.
- فرشاد پیوس سرمربی فصل گذشته چوکا تالش با عقد قراردادی رسمی سکان هدایت باشگاه شهرداری آستارا را برعهده گرفت پیوس سابقه صعود به لیگ یک با تیم های سپیدرود رشت و چوکا تالش را در کارنامه دارد.
- یکی از گزینه‌های کادرفنی پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم امین قاسمی‌نژاد بازیکن جداشده پدیده مشهد است و به همین دلیل مدیر برنامه‌های این بازیکن پس از فسخ قرارداد با تیم مشهدی، مذاکراتی را با مدیران این باشگاه برای انتقال وی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی انجام داد.
- از سوی دراگان اسکوچیچ اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای حضور در اردوی اول آمادگی به منظور شرکت در مسابقات جام جهانی 2022 قطر اعلام شد ، در اردوی دوم ، گلچینی ازهمین بازیکنان و لژیونرها حضور خواهند یافت : سید حسین حسینی، محمدرضا اخباری، صالح حردانی، مهدی تیکدری، عارف آقاسی، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، امید نورافکن، سعید آقایی، احمدرضا زنده روح، یاسین سلمانی، فرشید اسماعیلی، وحید امیری، مهدی ترابی، مهدی عبدی، امیرارسلان مطهری، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، سیاوش یزدانی، میلاد سرلک، محمد کریمی و زبیر نیک‌نفس.
- رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان در تماس با کادرفنی استقلال اعلام کرده به هیچ عنوان قصد جدایی از این تیم را ندارد و در تمرین امروز استقلال شرکت خواهد کرد.
- مدیربرنامه های شایان مصلح با حضور در باشگاه پرسپولیس , بخشی از مطالباتش را بخشید و با باشگاه پرسپولیس تسویه کرد.
- مدیر برنامه‌های جعفر سلمانی پس از حضور در باشگاه استقلال گفت : مذاکرات مثبتی با استقلال و فرهاد مجیدی انجام شده است. باشگاه پورتیموننزه پرتغال هنوز رضایتنامه را صادر نکرده اما صحبت‌هایی انجام شده و‌ نسبت به این مساله خوشبین هستم. باشگاه پورتیمننزه برای صدور رضایتنامه جعفر سلمانی مبلغ 250 هزار دلار درخواست کرده که ظاهراً با موافقت باشگاه استقلال همراه شده است.
- کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای سابق تیم فوتبال پرسپولیس که در نیم‌فصل دوم فصل نوزدهم در جمع سرخپوشان توپ می‌زد، با شکایت به فیفا باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 96 هزار دلار محکوم کرد.این اتفاق در حالی رخ داده که پرسپولیس در مدت اخیر پرونده‌های زیادی داشته و هنوز پول کالدرون را هم نداده است.
- با تایید میزبانی تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی تهران، دیدار با سوریه یک ساعت به تعویق افتاد. پیش از این قرار بود مسابقه ایران و سوریه ساعت 19:30 برگزار شود که بعد از بازدیدهای اخیر و تصمیمات فدراسیون فوتبال، بازی یک ساعت به تعویق افتاده است.
- با دستور ویژه رئیس فدراسیون فوتبال ابتدا قرار بود 300 درصد به حق الزحمه داوران در تمامی سطوح اضافه شود اما او در جلسه ای با وسواس زیاد نسبت به فضای داوری در فوتبال و مشکلات معیشتی این عزیزان اعلام کرد ، حق الزحمه داوران برای فصل آتی 400 درصد در تمامی سطوح افزایش یابد تا داوران ما بتوانند با آرامش خاطر در مسابقات به قضاوت بپردازند.
- پس از چند روز تلاش و جلسات مستمر در مجلس شورای اسلامی سرانجام حمید سجادی ، نفر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش ، وی با 165 رای موافق ، 13 رای ممتنع و 108 رای مخالف ، عهده دار این پست در دولت سیزدهم شد.
- پس از اختلافات پیش آمده بین کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال شنیدیم مهرداد سراجی از ریاست کمیته فوتسال استعفا داده است. وی این استعفا را به دفتر عزیزی خادم ارسال نموده و باید دید آیا رئیس فدراسیون فوتبال در آستانه مسابقات جام جهانی فوتسال با این درخواست موافقت می کند یا نه.
- لیست تیم ملی فوتبال عراق برای دیدار‌ حساس مقابل کره‌جنوبی و ایران در راه جام جهانی 2022 اعلام شد؛ جلال حسن تنها غایب سرشناس این لیست به شمار می‌رود.
- رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به روسای هیات های فوتبال و مدیران باشگاه ها تاریخ آغاز مسابقات لیگ برتر فصل 1401- 1400 باشگاه های فوتبال کشور را 27 مهرماه اعلام کرد.
- کریستیانو رونالدو تمرینات روز چهارشنبه تیم فوتبال یوونتوس را ترک کرد تا بهانه‌ای دیگر برای قوت بخشیدن به احتمال جدایی‌اش از باشگاه تورینی شکل بگیرد.
- شهریار مغانلو به شکل رسمی با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرد و رسما سپاهانی شد. او پیج اینستاگرام خود را پاکسازی کرده و تمام عکس‌های خود با پيراهن پرسپولیس راحذف کرد .
 - پس از اینکه لیگ های برتر انگلیس اسپانیا اعلام کردند که اجازه خروج بازیکنانی که کشورشان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند را نمی دهد، فیفا به آن ، واکنش نشان داد و به شدت با این طرح مخالفت کرد. اینفانتینو هشدار داد که لیگ ها و باشگاه هایی که این اقدام را انجام دهند با محرومیت مواجه خواهند شد.
- پس از اختلاف نظر مدیر برنامه های ارسلان مطهری مهاجم استقلال با مدیران این تیم برای تمدید قرارداد ، فرهاد مجیدی مربی آبی پوشان اعلام کرد دیگر این بازیکن را نمی خواهد و او می تواند باشگاه را ترک کند.
- شهرام گودرزی که سابقه پوشیدن لباس فجرسپاسی را هم درکارنامه دارد با عقد قراردادی یک ساله بار دیگر به تیم شیرازی پیوست.
- امیر ابراهیم‌زاده، آقای گل تیم ملی نوجوانان ایران با عقد قرارداد تازه به عضویت تیم تراکتور تبریز درآمد.
- ازسوی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نفرات دعوت شده برای حضور در مسابقات جهانی اعلام شد : 55 کیلوگرم : امیررضا ده بزرگی یا سجاد عباس پور، 60 کیلوگرم : مهرداد مردانی ، 63 کیلوگرم : میثم دلخانی ، 67 کیلوگرم : محمدرضا گرایی ، 77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی ، 82 کیلوگرم: پژمان پشتام ، 87 کیلوگرم : رامین طاهری 97 کیلوگرم : محمد هادی ساروی ، 130 کیلوگرم : امین میرزازاده

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار