PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۶۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- مرحله گروهی فصل تازه لیگ قهرمانان فوتبال اروپا قرعه کشی شد . گروه اول : منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، لایپزیش، بروخه ، گروه دوم : اتلتیکو مادرید، لیورپول، پورتو، میلان ، گروه سوم : اسپورتینگ ، دورتموند، آژاکس، بشیکتاش ، گروه چهارم : اینتر، رئال مادرید، شاختار دونتسک، شریف مولداوی ، گروه پنجم : بایرن مونیخ، بارسلونا، بنفیکا، دینامو کیف ، گروه ششم : ویارئال، منچستریونایتد، آتالانتا، یانگ بویز سوییس ، گروه هفتم : لیل، سویا، سالزبورگ، وولفسبورگ ، گروه هشتم : چلسی، یوونتوس، زنیت، مالمو
- امین قاسمی نژاد ، بازیکن فصل گذشته پدیده مشهد با عقد قرارداد 2 ساله رسما استقلالی شد . 
- در پی اعلام کمیته برگزاری مسابقات ، معرفی فهرست اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و تقدیم و بارگذاری مدارک مورد نیاز، برای تایید و ارسال از سوی فدراسیون فوتبال ایران، در مهلت قانونی انجام شد. طبق مقررات برگزاری مسابقات، این فهرست تا یک هفته قبل از مسابقه، طبق ضوابط اعلامی، قابل اصلاح و تکمیل است. به این ترتیب، ثبت‌نام بازیکنانی که در ادامه نقل و انتقالات، افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را پیدا کنند، در موعد مقرر انجام خواهد شد.
 - خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال اعلام کرد بازیکنان ملی پوش وارد اردو شده و تست PCR از آنها گرفته شد. طبق پرتکل های بهداشتی هم اکنون تمامی بازیکنان و کادر فنی در قرنطینه بوده تا پاسخ تست‌های‌شان اعلام و سپس تمرین بازیکنان از روز چهارم شهریورماه در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهدشد.
- تیمهای رم ، فاینورد ، راپیدوین با برتری مقابل ترابوزان اسپور ، الفسبورگ و زوریا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا راه یافتند . 
- پس از حرف و حدیث های بسیار در خصوص آقای گل لیگ برتر برای پیوستن به پرسپولیس ، سرانجام سجاد شهباززاده قرارداد خود با سپاهان را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.
- اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار است باردیگر تست کرونا دهد تا پس از منفی شدن به تمرینات تیم ملی فوتبال ایران اضافه شود. اولین تمرین تیم ملی زیر نظر کریم باقری برگزار شد.
- فیفا و AFC با ارسال نامه ای به تیم های حاضر در مرحله مقدماتی جام جهانی، قوانین و ضوابط سختگیرانه ای را برای طراحی پیراهن تیم های حاضر در این مسابقات تصویب کردند. بر این اساس درج هر گونه شعار یا عبارت سیاسی و مذهبی روی طرح پیراهنشان، منجر به شکست 3 بر صفر این تیم ها می شود.
- به ادعای دی مارتزیو ، تیم منچسترسیتی به رونالدو پیشنهاد قراردادی دو ساله داده است و ژرژ مندس در حال رایزنی با مقامات یوونتوس برای انجام این انتقال است.
- سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت : تیمهای استقلال، پرسپولیس و تراکتور با قانون جدید و شکایت‌های خارجی که دارند قطعا نمی‌توانند بازیکن و مربی خارجی جذب کنند. فدراسیون فوتبال یک ریال هم برای VAR هزینه نمی‌کند و تنها شرکت منتخب را جهت تجهیز به باشگاه‌های لیگ برتری معرفی خواهد کرد. میزبانی بازی‌های آینده تیم ملی تضمین شده نیست و فعلا در مسابقات ابتدایی میزبان شده‌ایم. 
- هفته دوم لیگ امارات با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن الاهلی به مصاف عجمان رفت که الاهلی توانست در این بازی با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. احمد نوراللهی و مهدی قایدی در این بازی نیمکت نشین بودند. آنها به ترتیب در دقایق 61 و 77 به میدان رفتند.
- با اعلام جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس تمام بدهی‌های داخلی خود را پرداخت کرد. این تیم به برخی از بازیکنان و مربیان داخلی خود بدهکار بود که مدیران این باشگاه توانستند مطالبات مالی شاکیان داخلی خود را پرداخت کنند تا با جرایم و محرومیت‌های احتمالی مواجه نشوند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار