PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
تیم بسکتبال با ویلچر در چهارمین مسابقه خود در پارالمپیک مقابل انگلیس شکست خورد تا شانس صعود به مرحله بعد کمتر از قبل باشد.
کیهان ورزشی-

تیم بسکتبال با ویلچر در چهارمین مسابقه خود به مصاف انگلیس یکی از سخت‌ترین رقبای خود رفت اما در این رقابت هم ۶۹ بر ۵۷ شکست خورد. 

این مسابقه در کوارتر اول ۲۰ بر ۱۵ به سود انگلیس به پایان رسید. در کوارتر دوم هم شاگردان آقاکوچکی ۲۰ بر ۱۶ بازنده شدند. در کوارتر سوم، تیم ملی بازی بهتری را ارائه کرد و به تساوی ۱۰ بر ۱۰ رسید  تا بر خلاف دو کوارتر قبلی، اختلاف امتیاز افزایش پیدا نکند. 
کوارتر چهارم مسابقه بسیار حیاتی و مهم شد. شاید مهمترین کوارتر برای ایران در این بازی‌ها؛ چرا که با پیروزی در آن شانس برتری در این مسابقه و حتی شانس صعود به جمع هشت تیم برتر را افزایش می‌داد. اختلاف ۹ امتیازی در پایان کوارتر سوم چیزی نبود که قابل جبران نباشد. تیم ایران به نظر برنامه‌ای برای این‌کار نداشت و اختلاف در این کوارتر مهم بیشتر هم شد. 
هدر رفتن توپ‌ها در زیر سبد باعث شد تا اختلاف حتی به ۱۹ امتیاز هم رسید؛ اتفاقی که در هیچ کدام از کوارترهای قبلی وجود نداشت. 
در ادامه هم تلاش‌ها بیشتر شد اما فقط برای کاهش اختلاف امتیاز و تیم بسکتبال با ویلچر در چهارمین مسابقه خود سومین شکست را ۶۹ بر ۵۷  پذیرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار