PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با اعلام باشگاه نساجی؛ قرارداد ساکت الهامی سرمربی این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.
- در مجموع دوبازی رفت و برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال ایران تیمهای شهدای رزکان البرز و پیام وحدت بیرجند توانستند با تحمیل خود به تیمهای آرتام تبریز  و خلیج فارس ماهشهر به فینال راه یابند ، برنده بازی این دوتیم (11 و 16 شهریور) ، چهارمین تیم صعودکننده به لیگ دسته دوم خواهدبود، قبل از این ، تیمهای ون پارس نقش جهان ، شهرداری نوشهر و شهید اورکی اسلامشهر دسته دومی شده بودند.
- توسط کمیته استیناف ، پرونده های تخلف لیگ های 2 و 3 مورد بررسی قرارگرفت که درنهایت تیم شهرداری ماهشهر برای مسابقه پلی آف با تیم ویستاتوربین تهران انتخاب شد ، تیمهای سرداربوکان ، عامری و قندی یزد به جای سقوط به لیگ های پایین تر با کسر  9 و 6 امتیاز روبرو شدند.
- مددی ، مدیر عامل استقلال که به نظر می رسید دچار بیماری کرونا شده با انجام معاینات لازم پزشکی مشخص شد که آزمایش کرونای او منفی بوده و او می تواند در جلسات باشگاه حضور داشته باشد. 
-  اعضای تیم فوتبال لیگ برتری گل‌گهر سیرجان  برای انجام تست‌های مربوط به تشخیص ویروس کرونا در کمپ اختصاصی باشگاه حاضر شدند.
- ابراهیم صادقی، کاپیتان، مربی و سرمربی سابق باشگاه سایپا با امضای قراردادی رسمی به عنوان دستیار محمد ربیعی به کادرفنی مس رفسنجان اضافه شد.
- در آغاز دور تازه بازیهای لیگ های اروپا این نتایج رقم خورد : بایرن مونیخ 5 - هرتابرلین صفر ، لیورپول یک - چلسی یک ، آتالانتا صفر - بولونیا صفر ، پورتو 3 - آروکا صفر (یک گل پورتو را طارمی زد) ، کلن 2 -بوخوم یک ، بیله فیلد یک - فرانکفورت یک ، منچستر سیتی 5 - آرسنال صفر ، نیوکاسل 2 - ساوتهمپتون 2 ، برایتون صفر - اورتون 2 ، نوریچ یک - لستر 2 ، لاتزیو 6 - اسپیتزا یک ، 
- رسول خطیبی، سرمربی فصل گذشته تراکتور به عنوان سرمربی جدید باشگاه آلومینیوم اراک انتخاب شد. 
- روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در هر 13 بازی اخیر خود در بوندس لیگا گلزنی کرده است و بهترین رکورد شخصی جدید را به ثبت رسانده است. فقط گرد مولر فقید و افسانه ای در بازیهای متوالی بیشتر در بالاترین سطح آلمان گلزنی کرد.. او به 300 امین گل خود در تیم بایرن مونیخ در دیدار مقابل هرتابرلین دست یافت.
- باشگاه استقلال وریا غفوری کاپیتان این تیم را به دلیل مصاحبه بعد از دیدار با پرسپولیس و همچنین به دلیل استوری علیه مسئولان این باشگاه و فعالیت در فضای مجازی به کمیته انضباطی فرا خوانده شده است.
- مسعود ریگی هافبک دفاعی چند سال اخیر استقلال که به دلیل بالا بودن  مبلغ قراردادش در لیست مازاد مجیدی مربی آبی پوشان قرار گرفته بود ،  با سپاهان دو ساله پیوست و به عضویت این تیم اصفهانی در آمد.
- نشریه «توتو اسپورت» تورین خبر داد یووه از فروش رونالدو 90 میلیون یورو درآمدزایی کرد. نزدیک به 60 میلیون یورو از دستمزد سالیانه این بازیکن صرفه جویی شد. همچنین مبلغ 28 میلیون یورو نیز از فروش رونالدو به منچستریونایتد، عاید باشگاه تورینی شد. یوونتوس با این درآمد نزدیک به 90 میلیون یورو می تواند در بحران مالی در شرایط کرونایی چندین بازیکن جدید در تابستان به خدمت بگیرد.
- پرسپولیس در دیداری دوستانه با دو گل از سد تیم فوتبال دانشجویان ایران گذشت .  سرخپوشان در این بازی با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، مهدی شیری، محمد شریفی، احسان پهلوان، رضا دهقانی، امید عالیشاه، مهدی مهدی‌خانی و عیسی آل‌کثیر وارد زمین شدند. مهدی‌خانی و نعمتی گل‌های بازی را به ثمر رساندند.
- تیم والیبال ایران در دومین مسابقه خود از سری بازیهای قهرمانی نوجوانان جهان با نتیجه سه بر صفر بر تیم نیجریه پیروز شد (25 - 19 ، 25 - 13 ، 25 - 19) ، کشورمان در نخستین دیدار نتیجه را سه بر صفر به لهستان واگذار کرده بود . 
- حامد حیدری ملی پوش ایرانی الاصل تیم  دو و میدانی جهموری آذربایجان توانست ضمن شکستن رکورد جهان با 51/42 متر مدال طلای پارالمپیک توکیو را از آن خود کند.حیدری در المپیک ریو توانسته بود برای ایران مدال نقره را به ارمغان بیاورد.
- محمدمهدی محبی که در لیگ بیستم برای نفت مسجد سلیمان توپ می‌زد و همچنین فرهاد کرمانشاهی از این تیم  با عقد قراردادی تازه به عضویت پیکان تهران در آمدند . 
- روح الله رستمی ورزشکار ایرانی  در وزن منهای 80 کیلوگرم  وزنه برداری با مهار وزنه 234 کیلوگرم قهرمان بازیهای پارالمپیک شد.
- رضا عنایتی سرمربی تیم تازه صعود کرده هوادار به لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد اداره تیم با این همه هزینه برای ما سخت شده است ، در تلاشیم تا تحت پوشش ارگان و سازمانی قرار بگیریم که اگر حامی مالی پیدا نکردیم مجبوریم ، امتیاز باشگاه را بفروشیم . 
-  مظاهری و  عزیزیان مربی سابق گلرهای استقلال در دفتر پلیس تهران آشتی کردند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار