PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  نخستین جلسه «خانواده بزرگ ورزش» در خصوص بررسی شرایط جاری ورزش کشور و اجرای چند پروژه ورزشی بین المللی برگزار شد.
- دادگاه عالی ورزش، بر اساس اختیارات قانونی خود، اعلام رای در پرونده شکایت باشگاه النصر به آرای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا را به تعویق انداخت.دادگاه در نامه ای به طرفین این پرونده از جمله باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد؛ با عنایت به ماده 59 از کدهای ورزشی، مهلت خود را برای ابلاغ رای پرونده النصر تا 30 سپتامبر 2021 مطابق با 8 مهر 1400 تمدید کرده است.
- با اعلام اصغر ملکیان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال وضعیت ارسلان مطهری مهاجم آبی‌پوشان پایتخت برای ماندن یا نماندن در استقلال ، ظرف 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد.
- عراق برای بازی با کره در راه جام جهانی وارد سئول شد ، علی نوری خبرنگار مطرح عراقی خبر داد در دو روز گذشته کاروان تیم ملی فوتبال این کشور در سئول با انواع کارشکنی ها مواجه شده است. در همین رابطه فدراسیون فوتبال عراق تصمیم گرفته تا به صورت رسمی علیه فدراسیون کره به AFC شکایت کند.
- سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: باشگاه ها با بازیکنان و مربیان ایرانی فقط با واحد پول رسمی کشور(ریال) قرارداد منعقد می کنند و هرگونه قرارداد با ارزهای خارجی فاقد اعتبار است و چنین قراردادهایی به هیچ عنوان در هیات های فوتبال استان و سازمان لیگ ثبت نخواهند شد.در فصل گذشته نیز هیچ قرارداد غیر ریالی برای بازیکنان و مربیان ایرانی باشگاه ها به ثبت نرسیده بود . 
-  اکبر ایمانی هافبک توانمند فوتبال کشورمان با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود از هواداران تراکتور تبریز خداحافظی کرد‌.
-  هواداران معترض تیم شاهین شهرداری  مقابل ساختمان شورای شهر بوشهر تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت تیم محبوبشان شدند.
-  تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تحت رهبری مازیار زارع و مدیرعاملی پژمان نوری جهت حضور در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول کشورآغاز شد.
- با اعلام غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال، دادگاه حکمیت ورزش  در نامه ای به فدراسیون مهلت صدور حکم پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را تا پایان ماه سپتامبر تمدید کرد.
- ژروم بواتنگ مدافع سیه چرده و سابق باشگاه بایرن مونیخ آلمان رسما به تیم لیون فرانسه پیوست.
- ابوالفضل جلالی، مدافع چپ سایپا با قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست. دانیال ماهینی مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن هم با عقد قراردادی به عضویت تیم پیکان درآمد.
- براساس اعلام برنامه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ، تیم ملی ایران در مرحله نهایی مسابقات راهیابی به جام جهانی 2022 طی روزهای 11 و 16 شهریور  با سوریه و عراق ، 15 و 20 مهر با امارات و کره جنوبی ، 20 و 25 آبان با لبنان و سوریه ، 7 و 12 بهمن با عراق و امارات ، 4 و 9 فروردین با کره جنوبی و لبنان مصاف خواهد داد.
- ریوجی ساتو داور 44 ساله و سرشناس ژاپنی روز پنج شنبه جدال بین ایران و سوریه در دور نهایی انتخابی جام جهانی 2022 به میزبانی ورزشگاه آزادی را سوت خواهد زد.
- مسئولان باشگاه تراکتور در هفته های اخیر در تلاش برای حل مشکل باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی هستند که بابت شکایت های خارجی و داخلی بسته شده بود ، گویا صحبت هایی برای جلب رضایت شاکیان صورت گرفته و قرار است هفته آینده مشکل پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه برطرف شود.
- امرسون ، بازیکن جوان و.  22 ساله باشگاه بارسلونای اسپانیا به تیم تاتنهام انگلیس پیوست.
- با حکم عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی مهدوی‌کیا بازیکن اسبق تیم ملی به طور رسمی، سرمربی تیم ملی امید ایران شد.
- با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار استقلال تاجیکستان و پرسپولیس از سری بازیهای لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوشنبه با حضور هواداران برگزار خواهد شد.
- گریزمن هافبک فرانسوی و گلزن بارسلونا با عقد قراردادی تازه باردیگر به تیم سابق خود اتلتیکو مادرید برگشت. سائول از اتلتیکو نیز به چلسی پیوست .
- روز چهارشنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 ، در مهمترین بازیهای منطقه اروپا ،  پرتغال با ایرلند ، فرانسه با بوسنی ، دانمارک با اسکاتلند ، نروژ با هلند ، ترکیه با مونته نگرو ، روسیه با کرواسی مصاف خواهند داد ، در مهمترین دیدارهای روز پنج شنبه نیز لیختین اشتاین با آلمان ، مجارستان با انگلیس ، استونی با بلژیک ، ایتالیا با بلغار و سوئد با اسپانیا مبارزه خواهند کرد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار