PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۶۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر خودم وظیفه می‌دانم که همه تلاشم را به‌کار بگیرم تا تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند.
کیهان ورزشی-

حمید سجادی درباره شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: از همکارانم در فدراسیون و به‌ویژه هیئت رئیسه و در رأس آنها عزیزی خادم تشکر می‌کنم. از کمپ تیم ملی و برنامه‌های در حال اجرا بازدید کردیم، طرح‌های خیلی خوبی مدنظرشان بود و چشم‌انداز ارزشمندی را برای فوتبال و آنچه در شأن مردم و جمهوری اسلامی ایران است، ترسیم کرده‌اند.

وی افزود: با اینکه برنامه‌های فشرده‌ای داشتم، اما با بازدیدی که داشتیم و صحبت‌هایی که شد و تبادل نظری که برای آینده فوتبال صورت گرفت، انرژی مضاعفی گرفتم، از این بابت از همه همکاران تشکر می‌کنم و آرزوی موفقیت دارم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: همه می‌دانیم تیم ملی با چه سختی از مرحله قبلی صعود کرد و با چه شایستگی در بازی آخر برابر عراق به میدان رفتیم. برد یک بر صفر بسیار ارزشمند بود چرا که اگر نمی‌بردیم، به اما و اگر می‌خوردیم و معلوم نبود سرنوشت صعود چه می‌شود.

سجادی اظهار داشت: آن بازی را در جلسه‌ای که با جمعی از ورزشکاران در حضور آیت الله رئیسی بودیم، مشاهده کردیم. آن جلسه با برد تیم ملی خیلی هم شیرین شد. الآن در شهریور و مهر و آبان هر ماه دو بازی داریم و پس از وقفه چندماهه، دوباره تیم ایران باید به میدان برود.

وی خاطرنشان کرد: برای تیم ملی هواپیمای اختصاصی گرفته شد که خوب است و خستگی راه کمتر و شأن تیم نیز حفظ می‌شود و به‌سمت حرفه‌ای شدن می‌رویم. باید تمام هم و غم این باشد که تیم به بهترین شکل آماده شود و آماده بماند، در واقع باید تمام شرایط را بسیج و امکانات را فراهم کنیم و در خدمت تیم ملی باشیم تا پس از تماشای بازی‌های حساس و شنیدن خبرهای خوب از صعود به جام جهانی، دوباره امیدآفرینی و عزت مجددی را برای ورزش کشور رقم بزنیم. تمام امید و آرزویم این است و بر خودم وظیفه می‌دانم که همه تلاشم را به‌کار بگیرم و بیش از پیش در خدمت این فدراسیون باشم که تیم ملی صعود کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار