PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- بدهی های تراکتور بالای 300 میلیارد تومان است و شنیده میشود زنوزی قصد دارد این باشگاه را بار دیگر به دولت واگذار کند.
- شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بحث VAR برای دیدارهای آتی تیم ملی اظهار داشت: در تلاش هستیم در بازی با کره که بسیار مهم است  با مشارکت تیم همکار  به هر شکل ممکن بحث VAR را آماده کنیم تا اگر الزام شد باید این آمادگی را داشته باشیم پروژه VAR را به صورت دائم و در صورت لزوم به صورت سیار در اختیار داشته باشیم.
- لیست 22 نفره استقلال برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. آبی ها می توانند 8 تغییر در لیست خود تا روز 15 شهریور ماه ایجاد کنند که این 8 تغییر شامل افزایش بازیکنان یا جابجایی ها آن ها است.
- در ادامه بازیهای مرحله گروهی جام جهانی 2022 ، روز پنج شنبه شاهد چندبازی در مناطق آمریکای جنوبی ، اروپا و آسیا خواهیم بود : شیلی - برزیل ، ونزوئلا - آرژانتین ، لیختین اشتین - آلمان ، مجارستان - انگلیس ، استونی - بلژیک ، ایتالیا - بلغار ، اسپانیا - سوئد ، امارات - لبنان ، کره جنوبی - عراق 
- تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ساعت 20/30 روز پنج شنبه به قضاوت یک داور ژاپنی در ورزشگاه آزادی به مصاف سوریه خواهد رفت.
- درمرحله نیمه نهایی والیبال. نوجوانان جهان در تهران تیمهای لهستان و بلغارستان با غلبه بر ایران (3 - 1) و روسیه به فینال راه یاافتند ، ایران در مسابقه رده بندی روز پنج شنبه با روسیه روبرو می شود.
- تیم والیبال نشسته ایران در جریان رقابتهای پارالمپیک توکیو ساعت 16 با رقیب جدی خود بوسنی مصاف می دهد.
- کارت ITC رضا اسدی هافبک جدید سرخپوشان که پیش از این برای درخواست آن اقدام شده بود، از سوی باشگاه سنت پولتن اتریش صادر و توسط باشگاه پرسپولیس در سیستم TMS دریافت شد تا مدارک او برای ثبت رسمی قرارداد در سازمان لیگ و کنفدراسیون فوتبال آسیا کامل شود.
-- تیم فوتبال استقلال 22 شهریور ماه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. این دیدار در دبی امارات برگزار می‌شود.قرار است طبق برنامه، اعضای تیم استقلال 14 شهریور ماه راهی دبی شوند تا در کمپ تمرینی الوصل امارات مستقر شوند.در این مدت، آبی‌پوشان یک دیدار تدارکاتی با یک تیم دسته دومی لیگ امارات برگزار خواهد کرد.
- کریستیانو رونالدو به عنوان بازیکن جدید منچستریونایتد در پرتغال مراحل پزشکی خود را به پایان رساند. قرارداد امضا شده است. معامله تا ژوئن 2023. روند گرفتن ویزا آغاز شده است. رقم قرار داد و دستمزد ممکن است بستگی به آپشن های اضافه شده در قرار داد متغیر باشد.
- قرار بود پرسپولیس روز پنج‌شنبه در دومین دیدار دوستانه خود در فصل جدید به مصاف تیم تراکتور برود، این دیدار بنابه دلایلی لغو شد. چراکه تیم تراکتور اعلام کرد برای بازی دوستانه حاضر نخواهد شد و این دیدار از سوی میهمان لغو گردید. تیم فوتبال پرسپولیس بنابر برنامه‌ریزی کادر فنی روز پنج شنبه به مصاف تیم امید پرسپولیس می‌رود.
- سیروس پورموسوی سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان رسما از این تیم جدا شد.
- فدراسیون فوتبال تاجیکستان با لغو بازی‌های تیم استقلال در لیگ این کشور قصد دارد حمایت لازم را آنها انجام داده تا این تیم از روز 14 شهریور به اردو برود و با استراحت کافی آماده بازی با پرسپولیس شود.
- ادرسون مورائس قرارداد خود را تا سال 2026 با باشگاه منچسترسیتی تمدید کرد.
- ارسلان مطهری با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد.
- باخبر شدیم بهرام رضوی داور قدیمی فوتبال در بستربیماری است و طی این گرفتاری فرزند خودرا بدلیل بیماری کرونا از دست داده به رضوی تسلیت می گوئیم و آرزو می کنیم هرچه زودتر به سلامتی برسند.
- احمد مددی مدیرعامل استقلال و همسرش که به دلیل ابتلا به کرونا و برای انجام معاینات به بیمارستان مراجعه کرده بودند به دلیل وخامت حال بستری شدند.
- جاسم سلطانی بازیکن شیرازی و سابق تیم ملی فوتسال بعلت بیماری کبد در گذشت. سلطانی زننده اولین گل ایران به برزیل در تاریخ تقابل دو تیم بود. وی فعالیت خود در فوتسال را در باشگاه صدرا شیراز شروع و سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و گیتی پسند را در کارنامه دارد.
- اسامی 16 بازیکن اعزامی تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی 2021 لیتوانی اعلام شد . علیرضا صمیمی- سپهر محمدی- باقر (مسعود) محمدی- حمید احمدی- محمدرضا سنگ سفیدی- حسین طیبی- فرهاد توکلی- علیرضا رفیعی پور- محمد شجری- مسلم اولاد قباد- علی اصغر حسن زاده- محمد طا‌ها نعمتیان- مهدی جاوید- سعید احمد عباسی- احمد اسماعیل پور- فرهاد فخیم
- درادامه بازیهای مقدماتی جام جهانی فوتبال ، فرانسه با بوسنی 1 - 1 کرد ، پرتغال با دو گل رونالدو با نتیجه 2 - 1 از سد ایرلند گذشت ، سایر نتایج : هلند یک نروژ یک ، دانمارک 2 - اسکاتلند صفر ، ترکیه 2 - مونته نگرو 2 ، روسیه صفر - کرواسی صفر 
- رونالدو با دو گلی که به ایرلند زد رکورد گلهای جهانی را شکست و به 111 گل رسید . دایی با 109 گل تا قبل از این آقای گل جهان بود .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار