PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- پوررهنما در فینال یکی از اوزان تکواندوی پارالمپیک 2020 به مصاف حریف مکزیکی رفت و با شکست 26 بر 10 به مدال نقره دست یافت.
- محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان در سمت خود در این تیم باقی ماند.
- محمود قائد رحمتی، هافبک نساجی با قراردادی یک‌ساله به آلومینیوم پیوست.
- ماریو مانژوکیچ مهاجم کروات و اسبق تیم‌های چون اتلتیکومادرید، بایرن مونیخ، یوونتوس و میلان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
- بلیت های بازی روز شنبه منچستریونایتد و نیوکاسل در لیگ جزیره به دلیل بازگشت کریستیانو رونالدو در بعضی از سایت ها و بازار سیاه 2500 پوند فروخته می‌شود.
- اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از رسیدن به فرودگاه دوحه ، تست کرونا را پشت سر گذاشتند‌. کاروان تیم ملی فوتبال ایران تا آمدن جواب تست در هتل قرنطینه می شوند و سپس تمرینات خود را برای دیدار مقابل عراق برگزار می کنند.
- تایلر آدامز در 22 سالگی، جوانترین کاپیتان تیم ملی فوتبال آمریکا در یک بازی مقدماتی جام جهانی لقب گرفت.
- ژنگ تائو، شناگر بی‌دست چینی پس از کسب 4 مدال طلا و به جا گذاشتن رکوردهایی تازه در مسابقات پارالمپیک توکیو، شگفتی بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را بر انگیخته است. او در یک پیام ویدیویی خطاب به دختربچه دو ساله‌اش گفت: دخترم مرا ببین - با اینکه دست ندارم اما می‌توانم خیلی سریع شنا کنم. کاربران شبکه‌های اجتماعی او را به خاطر قدرت شگفت‌انگیز بالاتنه‌اش تحسین کرده‌اند و او را «الهام‌بخش» و «مایه غرور» دانسته‌اند.
- ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای مسابقات جهانی نروژ مشخص شد : 57 کیلوگرم: علیرضا سرلک ، 61 کیلوگرم: رحمان عموزاد ، 65 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی 70 کیلوگرم: عرفان الهی ، 74 کیلوگرم: یونس امامی 79 کیلوگرم : محمد نخودی 86 کیلوگرم: حسن یزدانی 92 کیلوگرم: کامران قاسم پور 97 کیلوگرم: مجتبی گلیج 125 کیلوگرم: امیرحسین زارع
- تیم‌ملی ایتالیا با تساوی 1-1 مقابل بلغار به رکورد 35 بازی متوالی بدون‌باخت رسید.
- طبق اعلام باشگاه منچستریونایتد، ادینسون کاوانی شماره خود را به 21 تغییر داد تا رونالدو بتواند شماره 7 باشد. رونالدو هم طی پیامی گفت «من مطمئن نبودم که آیا امکانش وجود دارد بتوانم دوباره شماره‌ 7 را مال خود کنم. پس می خواهم یک تشکر بزرگ از ادی بخاطر این رفتار زیبایش بکنم.»
- حامد امیری ، ورزشکار پارا دوومیدانی کشورمان با ثبت رکورد 31/35 مدال طلای مسابقات پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو را به دست آورد.
- عبداللّه عطیف هافبک باتجربه الهلال و تیم ملی عربستان در دیدار برابر ویتنام آسیب دید و بازی مقابل استقلال را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از دست داد.
- امیررضا خادم، از افتخار آفرینان کشتی و معاون اسبق وزیر ورزش گفت : استقلال و پرسپولیس آنقدر مشکلات حقوقی و مالی سنگین دارند که خصوصی سازی آنها شدنی نیست
- اسم کریستین رونالدو به عنوان بهترین گلزن تاریخ بازی‌های ملی وارد کتاب گینس شد ، او که با علی دایی از کشورمان با 109 گل زده بود ، برابر تیم ایرلند در مقدماتی جام جهانی دو گل زد تا رقم گلهای ملی خود را به 111 گل افزایش دهد و در صدر برترین گلزنان جهان قرار بگیرد.
- روزنامه بغداد الیوم خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های ایران و عراق اطلاع داده است که دیدار روز سه شنبه دو تیم در ورزشگاه خلیفه دوحه با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار می شود و AFC در این رابطه تأکید کرده که فناوری استفاده شده در ورزشگاه خلیفه، بالاترین سطح از کیفیت موجود در منطقه را داراست.
- سایت «اسپورت» خبر داد ایاد بنیان رئیس موقت فدراسیون فوتبال عراق به بازیکنان تیم ملی این کشور وعده داد در صورت برد مقابل ایران پاداش بزرگی را کسب خواهند کرد.
- با اعلام گرشاسبی؛ قرارداد موسی کولیبالی با تیم فوتبال فولاد خوزستان تمدید شد .
- سایت «الکوره» خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه النصر عربستان اعلام کرد بازی این تیم با تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر برگزار می شود اما باشگاه النصر در حال رایزنی است تا رضایت AFC را برای حضور 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه بن حمد دوحه کسب کند. دیدار تراکتور با النصر درتاریخ 23 شهریور برگزار می شود.
- روز شنبه در ادامه بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ، این بازیها در منطقه اروپا برگزار خواهدشد : ایرلند با آذربایجان ، صربستان با لوکزامبورگ ، فنلاند با قزاقستان ، اوکراین با فرانسه ، فارو با دانمارک ، رژیم اشغالگر با اتریش ، اسکاتلند با مولداوی ، لتونی با نروژ ، جبل الطارق با ترکیه ، هلند با مونته نگرو ، اسلوانی با مالت ، قبرس با روسیه ، اسلواک با کرواسی

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار