PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۶۷۶۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

توقع جامعه بسکتبال از سـرمـربی جـدید تیم ملـی

دقایقی بعد ازاینکه رئیسفدراسیون بسکتبال، در مراسم معارفه مصطفیهاشمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، اعلام کرد: مسعود قاسمی از سرپرستی این تیم کنار گذاشته شده، موجی از شادی در رسانهها و شبکههای اجتماعی به راه افتاد و خیلیها نسبت به این خبر با هشتگهایی چون #قاسمی_رفت، #سرپرست_رفتنی _شد و...واکنشهایی نشان دادند. بعد از آن بود که رامین طباطبایی در گفتوگو با کیهان ورزشی متذکر شد که مسعود قاسمی همچنان مدیر تیمهای ملی خواهد بود و همین سبب شد تا دوباره هجمه زیادی علیه فدراسیون ایجاد شود!

وقتی در کنفرانس مطبوعاتی، نسبت به برخی از شرایط حاکم بر بسکتبال هشدار دادیم و اظهار کردیم :«متاسفانه حال بسکتبال ما خوب نیست»، با این پاسخ کوبنده از جانب رئیسفدراسیون مواجه شدیم که «نخیر، اتفاقا حال بسکتبال خیلی هم خوب است» و...

از خدا پنهان نیست، از شما چه پنهان که معنی حال خوب را نفهمیدیم و اگر دوستان فدراسیوننشین بخواهند برای بد حالی این روزهای بسکتبال «مثنوی هفتاد من» رو میکنیم، اما از مصطفیهاشمی که با آمدنش بارقههایی از امید را در دل علاقه مندان به بسکتبال، روشن نگه داشته است، میخواهیم که حتما تدبیری برای همدلی جامعه بسکتبال اتخاذ کند. متاسفانه با سیاستهای غلطی که در این سالها حکمفرما بوده،از لحاظ حرفهای تاحد بسیار زیادی تنزل پیدا کردهایم و کارمان فقط شده اینکه برای کنارگذاشته شدن برخی از آدمها کف زده و سوت و هورا بکشیم، از بسکتبال لذت نمیبریم و دلمان به این رفت و آمدها خوش شده است.

این حجم از نفرت و کینه طبیعی نیست و دودش فقط به چشم اهالی بسکتبال میرود. فکر میکنیم دکتر مصطفیهاشمی که خودش اصرار دارد او را بدون پیشوند خطاب کنیم در اولین اقدام باید فکری به حال این جو مسموم و دلخوریهای پدیدآمده بکند. برطرف کردن اشکالات فنی،کشف استعدادها، تقویت روحیه برتری طلبی تیم ملی، شایستهسالاری و... بماند برای بعد!

*کامران خطیبی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غفار
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
خدا کند مصطفی خان همین طور بماند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار