PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- روز سه شنبه ، در دور دوم مرحله نهایی منطقه آسیا برای صعود به جام جهانی 2022 قطر ، این بازیها برگزار خواهد شد : کره جنوبی با لبنان ، سوریه با امارات و عراق با ایران (به میزبانی قطر) از گروه اول ، ویتنام با استرالیا ، چین با ژاپن ، عمان با عربستان 
-  پرسپولیس بعدازمنتفی شدن بازی‌ تدارکاتی برابر تراکتور، قرار است قبل از سفر به تاجیکستان، یک بازی دوستانه انجام دهد. سرخ‌پوشان تهرانی قرار است روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف گل‌گهر سیرجان بروند.
- بازی برزیل مقابل آرژانتین ، مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی ، بعد از ده دقیقه با ورود ماموران وزارت بهداشت و پلیس فدرال متوقف شد ، کادر برزیل و پلیس فدرال در تلاش بودند تا 4 بازیکن آرژانتین(مارتینز ، بوئندیا ، رومرو و لو سلسو) که قانون قرنطینه را انجام نداده بودند، از میدان مسابقه خارج کنند که بازیکنان آرژانتین به علت اعتراض به این تصمیم با دستور لئونل مسی زمین را ترک کردند.
- از گوشه و کنار شنیدیم تیم استقلال در شرایطی برای بازی با الهلال در لیگ آسیا عازم امارات شد که مظاهری، مرادمند و دانشگر به دلیل بدقولی باشگاه در پرداخت مطالبات خود با آبی‎پوشان راهی دوبی نشدند.
- هری کین با گلزنی در دیدار مقابل آندورا به رکورد 40 گل زده در رده ملی با مایکل اوون برابر شد .
- روملو لوکاکو مهاجم تیم ملی بلژیک پس از انجام بازی اخیر خود برای کشورش در مقدماتی جام جهانی به رکورد 100 بازی ملی رسید.
- در شرایطی که اشرف حکیمی و نبی کیتا از پاری سن ژرمن و لیورپول برای بازی‌های انتخابی جام جهانی در گینه حضور دارند در این این کشور کودتای نظامی شده و با بسته شدن تمامی مرزهای زمینی و هوایی امکان خروج از این کشور را ندارند.
- با اعلام حمید رضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا در این تیم ماندنی شد.
- طی حکمی از سوی اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان، سعید دقیقی به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر تیم بزرگسالان منصوب شد.
- طبق اعلام ای اف سی ، اگر سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل و بعد از مسابقه شرکت نکنند حداقل پنج هزار دلار جریمه نقدی خواهند شد.
- اسامی تیم داوری دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران به میزبانی دوحه قطر اعلام شد . داور: ماء نینگ ،
کمک اول: شی ژانگ ، کمک دوم: کائو یی ، داور چهارم: ژانگ لی - از چین ، نماینده : رشید الدوساری - قطر ناظر داوری : سیدعبدالکریم حسین - اردن ، این دیدار روز سه شنبه ساعت 22/30 برگزار می‌شود.
- لیست بازیکنان تیم ملی والیبال جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد : میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پورآس ، مسابقات از 21 شهریور ماه با حضور 16 تیم برتر قاره آسیا و به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود.
- علی عدنان، مدافع تیم ملی فوتبال عراق، بدلیل مصدومیت بازی حساس مقابل تیم ملی ایران را رسما از دست داد.
- ابوالفضل جلالی خرید تازه استقلال به دلیل مصدومیت حتی یک جلسه هم با این تیم تمرین نکرده است. به همین دلیل مجیدی تصمیم گرفت نام جلالی را از  لیست مسافران امارات خط بزند ، گفتنی است قبل از جلالی نام رضا آذری هم از لیست استقلالی ها برای سفر به امارات خط خورده بود.
- با اعلام محمدرضا زنوزی؛ باشگاه تراکتور در حال حاضر 388 میلیارد بدهی دارد و پنجره نقل‌وانتقالاتی نیز بسته است و باید 50 میلیارد برای بازگشایی پنجره هزینه شود.
- در مرحله مقدماتی جام جهانی در مناطق اروپا و آمریکای جنوبی این نتایج به دست آمد : کوزوو یک - یونان یک ، اسپانیا 4 - گرجستان صفر ، بلغار یک - لیتوانی صفر ، سوئیس صفر - ایتالیا صفر ، بلاروس 2 - ولز 3 ، بلژیک 4 - چک صفر ، آلبانی یک - مجارستان صفر ، انگلیس 4 - آندورا صفر ، سن مارینو یک - لهستان 7 ، ایسلند 2 - مقدونیه 2 ، آلمان 6 - ارمنستان صفر ، رومانی 2 - لیختین اشتاین صفر (اروپا) ، برزیل با آرژانتین (دقیقه 10 نیمه تمام ماند) ، اکوادور صفر - شیلی صفر ، پرو یک - ونزوئلا صفر ، اروگوئه 4 - بولیوی 2 ، پاراگوئه یک - کلمبیا یک (آمریکای جنوبی)

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار