PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در بازیهای مرحله مقدماتی منطقه اروپا برای صعود به جام جهانی 2022 فوتبال ، این نتایج رقم خورد : ارمنستان یک - لیختین اشتاین یک ، مقدونیه صفر - رومانی صفر ، ایسلند صفر - آلمان 4 ، کوزوو صفر - اسپانیا 2 ، یونان 2 - سوئد یک ، ایرلند شمالی صفر - سوئیس صفر ، ایتالیا 5 - لیتوانی صفر ، بلاروس صفر - بلژیک یک ، ولز صفر - استونی صفر ، مجارستان 2 - آندورا یک ، آلبانی 5 - سن مارینو صفر ، لهستان یک - انگلیس یک 
- تیم پرسپولیس قبل از اعزام به تاجیکستان برای برگزاری بازی خود در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، طی یک مسابقه دستگرمی در غیاب ملی پوشان ، با نتیجه 2-1 مغلوب تیم گل گهر سیرجان شد.
- اتحادیه فوتبال انگلیس ، تیم چلسی را به دلیل عدم کنترل بازیکنانش مقابل لیورپول 25 هزار پوند جریمه کرد.
- کریستوفر نت ، دروازه‌بان اهل اتریش ، جهت عقد قرارداد با سپاهان به سمت ایران پرواز کرد.
- کمپ تیم‌های ملی کشتی در مجموعه ورزشی آزادی با حضور جمعی از مسئولین ورزش کشور افتتاح شد. علی‌رضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی گفت : مگر می‌شود 60 درصد مدال‌های المپیکی را کشتی بگیرد و سهم آن در بودجه 5 درصد باشد؟ آیا این کافی‌ست؟ آن‌قدر حرف می‌زنم تا مرا برکنار کنند! سجادی وزیر ورزش و جوانان هم گفت : من برای خدمت آمدم نه وزارت، برای همکاری آمدم نه ریاست، برای ریاضت آمدم نه ریاست. ما برای در بستن نیامدیم، ما آمدیم تا با هم خدمت کنیم.
- فدراسیون فوتبال مصر از عقد قرارداد با کارلوس ک‌روش ، مربی اسبق ایران و کلمبیا ، برای هدایت تیم ملی این کشور خبرداد.
- کمیته انضباطی فیفا در تاریخ 18 مرداد(17 آگوست) با ارسال ایمیل هایی به پرسپولیس، به این باشگاه 30 روز فرصت داد مطالبات گابریل کالدرون و خواکین را تسویه کند. در حالی که حکم نهایی فیفا ظرف امروز و فردا به باشگاه پرسپولیس ارسال خواهد شد تاکنون منابع مالی لازم برای پرداخت طلب کالدرون و خواکین تامین نشده و با این وضعیت قطعا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته می‌شود.
- تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی شهر چیبای ژاپن ، روز 21 شهریور با هنگ کنگ (10/30) ، 22 شهریور با تایلند (10/30) ، 23 شهریور با پاکستان (5/00) مصاف می دهد.
- تست کرونای 2 بازیکن تراکتور تبریز حاضر در لیست آسیایی مثبت اعلام شد.
- باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعيه‌ای ، روز جمعه را زمان رونمایی ازتیم فصل آینده اعلام کرد .
- دیلی میل انگلیس گزارش داد که فدراسیون فوتبال ژاپن به دلیل شرایط کرونایی کشور تصمیم گرفته که از میزبانی جام باشگاه های دنیا در سال 2021 کنار بکشد. این کشور که المپیک و پارالمپیک را برگزار کرده تصمیم گرفته تا از میزبانی این رقابت بزرگ کنار بکشد. طبق گزارش دیلی میل فیفا هنوز مشخص نکرده که چه کشوری میزبانی این رقابت ها را برعهده خواهد گرفت.
- داوود مهابادی پس از رد پیشنهاد تیم دسته اولی سایپا، سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه شد.
- تیم فوتبال فولادخوزستان در اولین دیدار تدارکاتی فصل خود در کمپ کردان به مصاف تیم لیگ دویی داماش تهران رفت که در نهایت این دیدار با تساوی 2 - 2 به پایان رسید. سید مهران موسوی و ساسان انصاری گل‌های قرمزپوشان اهوازی را در این مسابقه به ثمر رساندند.
- سیاوس یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی و زبیر نیک‌نفس بازیکنان ملی‌پوش باشگاه استقلال پس از خاتمه مسابقه ایران با عراق ، به امارات رفتند و به اردوی آماده‌سازی این تیم برای جدال با الهلال عربستان اضافه شدند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار