PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- دورتازه پیکارهای مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی برگزارشد و این نتایج به دست آمد : اروگوئه یک - اکوادور صفر ، پاراگوئه 2 - ونزوئلا یک ، کلمبیا 3 - شیلی یک ، آرژانتین 3 - بولیوی صفر ، برزیل 2 - پرو صفر
- لئونل مسی مهاجم نامدار فوتبال جهان و باشگاه پاری سن ژرمن در دیدار آرژانتین با بولیوی ، از سری بازیهای مقدماتی جام جهانی ، زننده هر سه گل کشورش بود. نیمار ، دیگر بازیکن باشگاه پاری سن ژرمن نیز یکی از دو گل برزیل را مقابل پرو به ثمر رساند.
- خواکین، دستیار سابق کالدرون مربی آرژانتینی دو فصل پیش باشگاه پرسپولیس به كادر فنی فولاد خوزستان اضافه شد.
- کاروان تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در مسابقات جام جهانی 2021 لیتوانی وارد این کشور شد و بعد از انجام تست کرونا باید به مدت 24 ساعت در قرنطینه باشد. نخستین مسابقه تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام جهانی روز سه شنبه 23 شهریور از ساعت 19/30 برابر صربستان برگزار می شود.
- رضا علیاری، مدافع میانی فصل گذشته سایپا، فرهاد زاوشی، هافبک تیم امیدهای استقلال و علی درخشان، مدافع چپ قشقایی به هوادار تهران پیوستند.
- رضا حسن زاده ، مدافع اسبق تیم ملی به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برد ‌. پیشکسوت استقلال دو روز است که مبتلا به کرونا شده و تحت درمان است.
- پس از انصراف ژاپن از میزبانی جام باشگاه‌های جهان اکنون قطر و عربستان سعودی برای گرفتن میزبانی این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.
- رسول نویدکیا، هافبک با تجربه تیم فوتبال سپاهان و برادر محرم نویدکیا، سرمربی این تیم از جمع طلایی پوشان جدا شد.
- میثم نقی‌زاده، هافبک مس رفسنجان و حسن مرادی‌فر، مدافع خوشه طلایی به نفت مسجدسلیمان پیوستند و شاگرد سیروس پور موسوی شدند.
- باشگاه برق‌شیراز باخرید امتیاز شاهین بوشهر در رقابت‌های فصل‌ آینده لیگ‌آزادگان حضور خواهد داشت.
- محمدجواد آزاده هافبک دفاعی فصل گذشته پارس جنوبی با عقد قراردادی رسما به عضویت تیم پیکان درآمد .
- پس از برپایی دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی ، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روز جمعه 26 شهریور برگزار خواهد شد.
- تیم فوتبال بانوان رئال مادرید با برتری یک بر صفر مقابل منچستر سیتی ، در مجموع دو بازی پلی آف با پیروزی 2-1وارد مرحله گروهی شد . 
- مارسل سابیتزر بازیکن لایپزیگ طی مراسمی رسما به عنوان بازیکن باشگاه بایرن مونیخ معرفی شد. او پیراهن شماره 18 را در تیم باواریایی ها بر تن خواهد کرد.
- از سوی فدراسیون فوتبال ایران کارت ITC محمد محبی صادر شد تا مجوز بازی برای تیم سانتاکلارا در لیگ برتر پرتغال را بدست آورد.
- با گلزنی مقابل لهستان، هری کین مهاجم انگلیس ، شمار گل‌های ملی خود را به 41 گل رساند تا با عبور از تعداد گل‌های مایکل اوون، به تنهایی در رده پنجم برترین گلزنان تیم ملی انگلیس قرار بگیرد.
- اینفانتینو رئيس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد سال آینده اواخر ژانویه و یا فوریه به ایران سفر خواهد کرد تا یک مسابقه فوتبال را از نزدیک تماشا کند.
- فایز الرشیدی، دروازه‌بان اول و کاپیتان تیم ملی عمان و زهیر سلیمان، هافبک تیم ملی عمان به تیم فوتبال مس رفسنجان پیوستند.
- علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت آبادان انتخاب شد. این برای چندمین بار در پنج سال اخیر است که او در تیمهای مختلف مربیگری می کند!
- با پایان فرصتی که فیفا برای تسویه حساب با کالدرون در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده بود و عدم پرداخت این پول، رسماً‌ پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان بسته شد. خریدهای جدید پرسپولیس در پنجره تابستانی که تا امروز ثبت شده اند شامل این محرومیت نمی‌شوند و مشکلی برای همراهی تیم ندارند.۰
- فراز کمالوند مربی فصل اخیر تراکتور تبریز به دلیل شرایط نامساعد این تیم که چند روزی تمرینات را از دست داد و از سویی پنجره نقل و انتقالاتش هم بسته است شرایط را برای ادامه همکاری مناسب ندید و به همین دلیل استعفا کرد. این درحالیست که تراکتور 23 شهریور باید مقابل النصر عربستان به میدان برود. 
- علیرغم اینکه باشگاه گل گهر سیرجان به حکم محرومیت سرمربی خود اعتراض کرده و درخواست تجدید‌نظرخواهی نسبت به آن داشته ولی این حکم به باشگاه ابلاغ و شکل اجرایی به خودش گرفت. بدین ترتیب امیر قلعه نویی بخش عمده‌ای از مسابقات نیم فصل اول لیگ بیستم را قادر به همراهی تیمش نخواهد بود .
- کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. 
- زیدان الدین زیدان قصد دارد سال 2022 و پس از جام جهانی قطر به جای دیدیه دشان هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده بگیرد.
- با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی در بین 10 نامزد نهایی برترین بازیکن هفته آسیا قرار گرفتند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار