PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس قبل ازاعزام تیمش به تاجیکستان گفت : با یک شوک مدیریتی روبرو شدیم ، می‌خواستیم بازیکن خارجی جذب کنیم ولی فدراسیون اجازه ندارد. قانون جدیدی که گذاشتند فقط برای پرسپولیس است؛ ای کاش از اول می‌گفتند . تنها 3 بازی تدارکاتی داشتیم که فقط دیدار با گل گهر خوب بود. تمام بازیکنان جذب شده اول عاشق پرسپولیس بودند و علیرغم پیشنهادات بالا، مبلغ قراردادشان را هم کم کردند. ما پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم یک نتیجه خوب بگیریم.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا با اتمام هفته های اول و دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 به معرفی بهترین سیوهای دروازه بان ها در این دو بازی پرداخت. سیو دیدنی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان در بازی با تیم ملی سوریه جزو بهترین ها قرار گرفت.
- فرهاد مجیدی سرمربی باشگاه استقلال پیش از مسابقه با الهلال در یکی از تمرینات به بازیکنان تیمش گفت : ما با یک تیم باسابقه‌ بازی داریم تیمی که در آسیا شناخته شده است ولی نباید فراموش کنیم که استقلال هم در آسیا تیمی مطرح و شناخته شده است. مطمئن هستم که شما اگر خودتان باشید و توانایی هایتان را بروز دهید، می توانید الهلال را شکست دهید.آنها در ساختار دفاعی خود ضعف های زیادی دارند و اگر ما بازی خوبی را انجام بدهیم و در کارهای دفاعی کم اشتباه باشیم قطعاً شانس بسیار زیادی برای پیروزی مقابل الهلال داریم.
کانال رسمی نود:
- محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اعلام کرد : پیش وجدانم راحتم که سپاهان ریخت و پاشی نکرد. فقط سعی کردیم جایگزین نفراتی که از دست دادیم را داشته باشیم. خیلی به این اعتقاد ندارم که چون بازیکنان اسم و رسم دارند می‌توانیم جام بگیریم. رشید مظاهری را می خواستیم ولی با او به توافق نرسیدیم. سیدحسین حسینی هم علاقه داشت به سپاهان بیاید ولی خود ما تمایلی نداشتیم .
- به دنبال شکست سنگین 6 - 1 ترکیه مقابل هلند در مقدماتی جام جهانی ، شنول گونش از هدایت تیم ملی ترکیه برکنار شد.
- نونو اسپریتو سانتو ، سرمربی باشگاه تاتنهام به عنوان بهترین مربی ماه لیگ جزیره انتخاب شد.
- از زمان اعلام شماره 7 کریستیانو رونالدو توسط منچستریونایتد، فروش کیت های این بازیکن رکورد 187.1 میلیون پوند را زده است. این به این معناست که منچستریونایتد حال از فروش کیت های رونالدو (13.1میلیون پوند) مبلغ پرداختی به یوونتوس (12.9 میلیون پوند) را جبران کرده است. شماره هفت کریستیانو رونالدو اکنون رکورد دار سریع ترین فروش این مقدار کیت در تاریخ لیگ برتر انگلیس است.
- گاس هیدینک، سرمربی سابق تیم ملی هلند و رئال مادرید، در 84 سالگی از دنیای فوتبال و مربیگری خداحافظی کرد.
 - به دنبال استعفای فراز کمالوند، هیات مدیره باشگاه تراکتورتبریز ، باردیگر فیروز کریمی را با توجه به شناخت وی از وضعیت تیم، به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. کریمی در نیم فصل دوم لیگ به پایان رسیده با تراکتوری ها اما پس از باخت مقابل پرسپولیس عذر اورا خواستند.
- اعضای تیم ملی فوتسال وارد لیتوانی شده و پس از استراحتی کوتاه، تمرینات صبح و عصر خود را زیر نظر کادر فنی در سالن دانشگاه ویلنیوس برگزار کردند. آنها برای برگزاری مسابقات جام جهانی 2021 فوتسال به لیتوانی اعزام شده اند.
- علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت : در مسابقات جهانی با ترکیب امیدها شرکت می کنیم اما درب تیم ملی به روی همه باز است ، همه بدانند ، یک سری ضوابط باید برای اردو ی تیم ملی رعایت شود.گویا. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در لیست اعزامی تیم ایران به پیکارهای جهانی جایی ندارند.
- فدراسیون کاراته آسیا اعلام کرد نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی رده های پایه و هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، 28 آذر تا یکم دی 1400 در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود. آخرین دوره این مسابقات سال 2019 در تاشکند ازبکستان برگزار شد و نزدیک به 400 ورزشکار از 31 کشور به رقابت برخاستند . 
- دادگاه آلمان ژوروم بواتنگ مدافع سابق بایرن مونیخ را به پرداخت جریمه سنگین یک میلیون و 800 هزار یورو محکوم کرد. این دادگاه به دلیل رفتار غیرانسانی بواتنگ و آزار دادن نامزد سابقش این جریمه سنگین را برای مدافع سابق بایرن مونیخ درنظر گرفت. وی باید این مبلغ را در مدت 2 دوماه هر روز 30 هزار یورو پرداخت کند! 
- سلمان الفرج ، بازیکن کلیدی تیم الهلال عربستان در آستانه بازی آسیایی این تیم مقابل استقلال ایران مصدوم شد . 
- نام تائه هی هافبک هجومی تیم ملی فوتبال کره جنوبی و باشگاه الدحیل قطر ممکن است بازی‌های هفته‌های سوم و چهارم تیم ملی کشورش در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در آسیا را از دست بدهد.
 - لیونل مسی با هت‌تریک در دیدار آرژانتین برابر بولیوی با 79 گل از رکورد گلزنی پله (77 گل) گذشت و بهترین گلزن تاریخ آمریکای جنوبی در بازی‌های ملی شد.نیمار 69 گله است . 
- دراگان اسکوچیچ از مرحله قبلی ایران را بالا آورد و در این مرحله هم فعلا دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این مربی با فدراسیون قراردادی بسته که بر اساس آن مرحله به مرحله قابل تمدید است. با این حساب اگر او بتواند تیم ملی را به جام جهانی قطر برساند اتوماتیک وار قراردادش تا پایان جام جهانی تمدید خواهد شد.
- دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین آمریکا برای تفسیر یک مبارزه بوکس در فلوریدا، رقم نجومی را در این کشور دریافت کرده است. ترامپ به همراه پسرش دونالد جونیور  قرار است در کنار رینگ بوکس بنشینند و یک مبارزه حساس را تفسیر کند؛ نبرد ایواندر هالیفیلد 58 ساله در برابر ویتور بلفورت 44 ساله حساسیت بالایی خواهد داشت.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار