PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- دیدار حساس 20 مهر تیم‌ملی ایران مقابل کره‌جنوبی با حضور تماشاگران مرد و زن برگزار خواهد شد.
- تست کرونای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از سفر به تاجیکستان منفی اعلام شد.
- آدیداس موفق شد که از فروش لباس رونالدو در منچستر یونایتد به درآمد خیره کننده 187 میلیون پوندی برسد و سهم منچستریونایتد از این رقم 13/1 میلیون پوند است بدین ترتیب علاوه بر برگشت هزینه 12/9 میلیون پوندی منچستر یونایتد برای جذب رونالدو، حالا به مرحله سوددهی نیز رسیده است.
- عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال خبر داد: اینفانتینو برای بازی برگشت مقابل عراق یا امارات به ایران می‌آید. همچنین یک بازی خیریه هم برگزار می‌کنیم تا اینفانتینو پا به توپ شود. رئیس FIFA برای راه‌اندازی VAR در ایران قول مساعد داد.
- با درخواست "علیرضا جهانبخش" بازیکن ملی پوش تیم فاینورد برای حضور نیافتن در دیدار مقابل مکابی حیفا رژیم صهیونیستی موافقت شد. فاینورد سه‌شنبه شب هفته آینده(بیست و سوم شهریورماه) در یکی از مسابقات هفته اول فصل جدید لیگ کنفرانس اروپا باید در زمین نماینده رژیم صهیونیستی به میدان برود که علیرضا جهانبخش در این مسابقه تیمش را همراهی نمی‌کند.
- دیدار برگشت تیمهای شهرداری ماهشهر با ویستاتوربین تهران در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم برای صعود سومین تیم به لیگ دسته اول ، روز یک شنبه ساعت 19/45 با داوری میثم حیدری در ماهشهر برگزار خواهد شد ، در بازی رفت دوتیم یک - یک شده بودند.
- فصل آتی مسابقات لیگ دسته دوم از اوایل آبان ماه شروع می شود . 
- مهدی پاشازاده پیشکسوت تیم استقلال طی حکمی از سوی احمد مددی مدیرعامل این باشگاه به عنوان معاون ورزشی آبی‌پوشان پایتخت انتخاب شد. وی در دوسال اخیر مربیگری چندین تیم در دسته های مختلف را برعهده داشت که کارنامه ناموفقی از خود برجای گذاشت . 
- به نقل از نشریه الریاضیه عربستان، فو مینگ داور سرشناس چینی قضاوت دیدار استقلال ایران و الهلال عربستان را بر عهده خواهد داشت.
- بازی تدارکاتی دو تیم لیگ برتری پیکان و گل گهر به میزبانی ورزشگاه الیاف با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
- با اعلام رسمی باشگاه استقلال تاجیکستان، مبین ارگاشف به طور موقت جانشین ویتالی لوچنکو شد و در بازی با پرسپولیس هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.
- سعید صفرزاده تنها رکابزن ایران در المپیک توکیو 2020 که نتوانست به خط پایان برسد در اقدامی جالب توجه دوچرخه فدراسیون را پس از بازگشت به ایران پس نداد و با خود به تبریز برد. حالا فدراسیون برای پس گرفتن دوچرخه از وی شکایت کرده است . 
- تست کرونا دروازه‌بان دوم استقلال در اردوی امارات مثبت اعلام شد. همچنین گفته می‌شود دو نفر از اعضای کادر فنی این تیم نیز مشکوک به کرونا هستند . 
- با موافقت فدراسیون‌ برزیل، محرومیت بازیکنان این کشور در تیم‌های لیگ برتر انگلیس برداشته شد و این هفته مشکلی برای همراهی تیم‌هایشان ندارند.
- به دلیل عدم پرداخت 10 ماه دستمزد، دنی آلوز از تیم سائوپائولوی برزیل جدا شد.
- کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی جودو، فتحی نورین جودوکار الجزایری وزن 73 - کیلو را به دلیل انصراف از مسابقات المپیک توکیو 2020 در مقابل نماینده رژیم صهیونیستی، برای مدت 10 سال از حضور در مسابقات تعلیق کرد.
- استکی ، سرمربی تیم ملی بوکس.گفت : به دلیل شرایط زمانی، شیوع کرونا در ایران و نبود مکان و تجهیزات لازم، نمی‌توانیم مسابقات بوکس جهانی را جدی بگیریم و به چشم مسابقات تدارکاتی در راه بازی‌های آسیایی نگاه خواهیم کرد.
- کریستوفر نت، دروازه‌بان اهل اتریش با عقد قراردادی 1 ساله به تیم سپاهان اصفهان پیوست.
- درآغاز دور تازه لیگ های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : کریستال پالاس 3 - تاتنهام صفر ، آرسنال یک - نورویچ صفر ، براتفورد صفر - برایتون یک ، لستر صفر - منچستر سیتی یک ، منچستر یونایتد 4 - نیوکاسل یک ، ساوتهمپتون صفر - وستهام صفر ، واتفورد صفر - وولورهامپتون 2 ، چلسی 3 - آستون ویلا صفر ، پاری سن ژرمن 4 - کلرمونت صفر ، موناکو صفر - مارسی 2 ، لورکوزن 3 - دورتموند 4 ، لایپزیک یک - بایرن مونیخ 4 ، فرایبورک یک - کلن یک ، ناپولی 2 - یوونتوس یک ، آتالانتا یک - فیورنتینا 2 ، بیلبائو 2 - مایورکا صفر ، له وانته یک - وائه کانو یک 
- کریستین رونالدو خرید جدید باشگاه منچستر یونایتد در اولین بازی خود در فصل اخیر لیگ انگلیس ، برای تیمش دوبار گلزنی کرد . او در دقایق 45 و 62 زننده دو گل از چهار گل تیم منچستر به نیوکاسل بود.
- تیم پاری سن ژرمن در شرایطی با چهار گل از سد تیم کلرمونت در لیگ فرانسه گذشت که لئونل مسی را به همراه نداشت .
- علیرضا منصوریان با حضور در باشگاه صنعت نفت آبادان قراردادش را به عنوان سرمربی این تیم به امضاء رساند.منصوریان هم مثل تعدادی دیگر از مربیان به دلیل عدم نتیجه گیری تاکنون چندین تیم خودرا تغییر داده است!
- پل پوگبا ، هافبک فرانسوی تیم منچستر یونایتد طی چهار بازی برای تیم خود تاکنون 7 پاس گل داده است .
- اعضای تیم فوتبال تراکتور با 16 بازیکن راهی قطر خواهند شد.تست کرونای شاگردان فیروزکریمی منفی اعلام شد تا این تیم برای عزیمت به قطر و رویارویی با النصر آماده شود.دیدار تراکتور و النصر سه شنبه برگزار می شود.
- میکل آنتونیو مهاجم وستهام که به عنوان بازیکن ماه آگوست لیگ جزیره انتخاب شده بود در بازی با ساوتهمپتون اخراج شد و مسابقه آینده مقابل منچستریونایتد را از دست داد.
- مهدی مهدی‌خانی، مهاجم پرسپولیس به علت شکستگی دست در تمرین، دیدار مقابل استقلال تاجیکستان را از دست داد.
- در حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی تیم پورتو برابر اسپورتینگ قهرمان فصل قبل لیگ پرتغال تن به تساوی یک بر یک داد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار