PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۶۷۸۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال شکست خورد و از ادامه این رقابت‌ها کنار رفت.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال استقلال از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه زعبیل دبی به مصاف الهلال عربستان رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و از راه‌یابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. گومیس (39) و سالم الدوساری (56) زننده گل‌های الهلال بودند. 

در این دیدار، شاگردان فرهاد مجیدی که روی دو اشتباه گل خوردند، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند، اما نتوانستند راه دروازه الهلال را باز کنند. 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف آقاسی (79 - متین کریم‌زاده)، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس (58 - مهدی مهدی‌پور)، جعفر سلمانی (62 - بابک مرادی)، امیرحسین حسین‌زاده، ارسلان مطهری (58 - آرمان رمضانی) و سبحان خاقانی (46 - امین قاسمی‌نژاد).

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، محمد البریک، یانگ هیون سو، علی هادی آل بلیهی، یاسر الشهرانی، ناصر الدوساری، سلمان الفرج (80 - حمد الیامی)، ماتئوس پریرا (5+90 - مصیب)، سالم الدوساری (80 - محمد جفالی)، موسی مارگا (5+90 - عبدالله الحمدان) و بافتیمبی گومیس (76 - صالح الشهری).

داور: فو مینگ از چین

برچسب ها: استقلال
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجاهد جمیل نیا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
خسته نباشید به فرهاد مجیدی و بازیکنانش،استقلال آبرومندانه با الهلال پرستاره بازی کرد و فوتبال تماشاگرپسندی ارائه کرد و از آقایان مددی و ناصر فریادشیران که موجب جدایی مهره های مجیدی شدند خواهشمندیم استقلال را رها کنند آقای حمید سجادی وزیر ورزش بداد استقلال برس وزیر قبلی که بوقچی باشگاه رقیب بود همه جوره به استقلال ضربه زد و استقلال را با ترفندهایش بیچاره کرد فریادشیران در برنامه فوتبال برتر درباره علت جدایی مسعود ریگی دروغ گفت و مددی هم دروغگویی بیش نیست بداد استقلال برسید تا این تیم نابود نشود
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
سلطانی فر وزیر سابق ورزش آخرین ضرباتش را به استقلال زد و تمامی بازیکنان خوب استقلال را فراری داد باخت استقلال به الهلال صد میلیون دلاری طبیعی بود و نباید این باخت را پای فرهاد مجیدی نوشت هر تیمی بود به الهلال می باخت عربستان بابت صعود پول خرج می کند و پرسپولیس و استقلال از این پول ها ندارند!!!پرسپولیس تیم موفق لیگ برتر چند سال پیش به الهلال باخت و حذف شد مشکل استقلال وزارت ورزش و مدیریتش است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار