PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۶۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برابر تیم الهلال عربستان تن به شکست 2 - 0 داد و از دور مسابقات حذف شد ، این بازی با داوری فو مینگ از چین در دبی برگزار شد .
- در ادامه بازیهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، روز های سه شنبه و چهارشنبه این دیدارها انجام خواهدشد. سه شنبه - 23 شهریور : ناگویا گرامپوس ژاپن  - ته گو ساعت 13/30 ، اولسان هیوندا کره - کاوازاکی ژاپن ساعت 15/30 ، استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ایران ساعت 19/30 ، النصر عربستان - تراکتور ایران ساعت 20/30 ، شارجه امارات - الوحده امارات ساعت 21/30 چهارشنبه - 24 شهریور :  چونبوک کره - پاتوم تایلند ساعت 13/00 ،  سره زو اوزاکای ژاپن - پوهانگ کره 14/30 
- نایف الماس، عبدالمجید الصلیهم و عبدالاله العمری به خاطر مصدومیت قادر به همراهی تیم النصر در بازی حساس با تراکتور تبریز نیستند. این درحالی است که عبدالرزاق حمدالله، عبدالله مادو و علی لاجامی  هم به خاطر محرومیت قادر به همراهی این تیم نیستند.
- در جلسه هماهنگی دیدار تیم های تراکتور ایران و النصر عربستان تصمیم گرفته شد که تیم فوتبال تراکتور ایران در مسابقه مقابل النصر عربستان با پیراهن‌های یک‌دست قرمز رنگ به میدان خواهد رفت. این بازی به جای ورزشگاه جاسم بن حمد در زمین خلیفه انجام خواهد شد . 
- رضا گردان مدافع چپ امید استقلال به عنوان سهمیه زیر 23 سال به هوادار تهران پیوست.
- علی زارع و یونس اکبرپور دو بازیکن جوان فصل گذشته تیم‌های نساجی مازندران و پارس جنوبی جم با امضای قراردادهایی 3 ساله رسما به عضویت تیم مس رفسنجان در آمدند.
- عبدالله معیوف دروازه بان الهلال به عنوان بهترین بازیکن در دیدار با استقلال انتخاب شد.
-  اعضای تیم پرسپولیس در فاصله یک روز مانده به برگزاری دیدار با استقلال تاجیکستان تست کرونا دادند.  با اعلام دکتر حقیقت، جواب تست‌ها به کادر پزشکی سرخپوشان ارسال و مشخص شد که پاسخ همه نمونه آزمایش‌ها منفی بوده است.
- تیم آاک‌آتن در هفثه اول لیگ فوتبال یونان در حضور کامل احسان حاج‌صفی و حضور 14 دقیقه ای کریم انصاری فرد مقابل یونیکوس 3 بر 0 پیروز شد.
- دنیل مدودف با برتری 3 بر صفر مقابل نواک جوکوویچ قهرمان مسابقات تنیس یواس‌اوپن شد و اجازه نداد جوکوویچ فاتح هر چهار گرنداسلم سال شود و از فدرر و نادال از لحاظ تعداد عنوان سبقت بگیرد.
- تخت‌های مقوایی مورد استفاده در المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 قرار است تا پایان ماه برای بیماران مبتلا به کرونا در یک مرکز درمانی موقت در اوزاکا ژاپن در دسترس قرار گیرد.
- در جلسه هماهنگی مقرر شد ؛ استقلال تاجیکستان با لباس یک‌دست سفید برای بازیکنان و زرد برای دروازه‌بان و تیم پرسپولیس با لباس یک دست مشکی برای بازیکنان و سبز برای دروازه‌بان در میدان حضور پیدا کنند. رنگ لباس داوران هم  فیروزه‌ای یا قرمز خواهد بود.
- با موافقت شهاب الدین عزیزی خادم، قرارداد جدید سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال تا یکسال آینده تمدید و به اعضا ابلاغ شد. محمد ناظم الشریعه هدایت تیم ملی را برعهده دارد.
- یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان گفت : 900 روز است که در جام آسیا در کشورمان بازی نکرده ایم ، دوست نداریم خیلی راحت ازاین مرحله کنار برویم ، به تیم و بازیکنانم اعتقاد دارم ، امیدوارم با دست پر به کشور برگردیم .
- ارگاشف، مربی تیم استقلال تاجیکستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم پرسپولیس ایران گفت : برگ برنده ما مقابل پرسپولیس هواداران هستند. این یک رویداد بزرگ برای کشور ماست و نخستین بار است که مسابقه‌ای در این سطح بالا در تاجیکستان برگزار می‌شود. ما در این مسابقه بسیار جدی هستیم که به پیروزی برسیم.  بازی‌های پرسپولیس را دیدیم و اطلاعات زیادی از این تیم داریم. تیم بسیار قدرتمندی است و مفت باز نیست . 
- فرهاد  مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و الهلال عربستان اظهار داشت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید ، مقصر این شکست من هستم. باید از بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان تشکر کنم. بازی بسیار سنگینی داشتیم، با توجه به اینکه تیم ما هماهنگی لازم را نداشت و چند بازیکن فقط 3 روز با ما تمرین کردند در مجموع با هم هماهنگ نبودیم،  آنها خیلی خوب برای این بازی سیستم‌شان را عوض کرده بودند و بازیکنان خارجی آنها در نتیجه تاثیر زیادی داشتند.
- ژاردیم مربی الهلال گفت : مقابل تیمی که صدرنشین گروهش بود برد ارزشمندی کسب کردیم. به صورت ویژه به عبدالله المعیوف به خاطر این بازی عالی تبریک می‌گویم.به اوگفتم اگر می‌خواهد در ترکیب اصلی بازی کند باید تلاش زیادی انجام دهد . به او گفتم اضافه وزنت را باید کاهش دهی و او این کار را کرد و موفق شد. یک بازی متوازن انجام دادیم و موفق شدیم سبک بازی خود را به رقیب تحمیل کنیم.
- فیروز کریمی، سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل از بازی با النصر گفت : نقاط ضعف النصر کم هم نیست ، فکر می‌کنم بتوانیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم. به اندازه یک تیم کامل از تراکتور جدا شده اند ولی بازیکنان حال حاضر با هم هماهنگ هستند. تراکتور، استقلال و پرسپولیس با شرایط کاملا نابرابر به مصاف حریفان آسیایی می‌روند.
- تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم ملی پاکستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
- در ادامه بازیهای لیگ های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : اورتون 3 - بارنلی یک ، بولونیا یک - ورونا صفر ، ختافه صفر - الخه یک ، گرانادا یک - بتیس 2 
- فرانک ریبری بازیکن فرانسوی و اسبق بایرن و فیورنتینا به تیم سالرنیتانا پیوست .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار