PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- فصل تازه مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با شکست منچستر یونایتد و بارسلونا آغاز شد : بارسلونا صفر - بایرن مونیخ 3 ، یونگ بویز 2 - منچستریونایتد یک ، چلسی یک - زنیت پیترزبورگ صفر ، سویا یک - سالزبورگ یک ، ویارئال 2 - آتالانتا 2 ، لیل صفر - وولفسبورگ صفر ، مالمو صفر - یوونتوس 3 ، دیناموکیف صفر - بنفیکا صفر 
- در شب دوم بازیهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، تراکتور با گل زودهنگام النصری ها حذف شد اما پرسپولیس با گل دیرهنگام مهدی ترابی با شکست استقلال تاجیکستان به دور بعد صعود کرد ، در سایر دیدارها این نتایج رقم خورد : ناگویا گرامپوس 4 - دائه گو 2 ، اولسان صفر - کاوازاکی صفر (3-2 با پنالتی) ، شارجه یک - الوحده یک (با پنالتی 4-5) 
- چهارشنبه شب در ادامه پیکارهای مرحله یک هشتم لیگ فوتبال آسیا ، جونبوک با باتوم و سرزو با پوهانگ مصاف خواهند داشت . 
- یحیی گل‌محمدی مربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با حریف تاجیکستانی گفت :  کنترل بازی دستمان بود و زیاد پاس دادیم و گردش توپ خوبی داشته باشیم و به جز چند کرنر و یکی دو ضربه ایستگاهی موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در فاز دفاعی هم عملکرد خوبی داشتیم. 
لیگ برتر بیست و یکم بدون پرسپولیس آغاز می شود
- مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از 24 تا 27 مهر در عربستان به صورت متمرکز برگزار خواهد شد با  صعود پرسپولیس به این مرحله ، لیگ برتر بیست و یکم کشورمان بدون قهرمان فصل گذشته در روز 27 مهر آغاز می‌شود.  در واقع لیگ برتر فصل آینده با بازی معوقه آغاز می‌شود. 
- تمرینات  استقلال توسط کادر فنی این تیم به مدت 6 روز تعطیل اعلام شد و آبی‌پوشان از اواخر هفته آینده برای لیگ بیست و یکم به تمرین می‌پردازند.
- مهدی امیرآبادی بازیکن اسبق استقلال به عنوان عضو کمیته استعدادیابی هیات فوتبال استان تهران انتخاب شد. در این کمیته افرادی چون محسن خلیلی، محمدرضا مهرانپور و محمدرضا مهدوی حضور دارند.
- سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ وعده داده بود مسابقه سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی پیش از شروع مسابقات لیگ برتر برگزار شود اما با توجه به صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و همزمانی این مسابقات با شروع لیگ برتر بعید است که این مسابقه پیش از شروع لیگ برتر انجام شود.
- مراسم قرعه‌ کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 روز جمعه 26 شهریورماه ساعت 11:30 به وقت تهران در کشور مالزی برگزار می‌شود.
- سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد : به اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس اعتماد می‌کنیم و به زودی مراحل واگذاری این دو باشگاه انجام خواهد شد.
-  بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت گفت : در صورت تکمیل واکسیناسیون درب ورزشگاه ها به روی تماشاگران باز می شود. برای حضور تماشاگران در بازی ایران و کره هنوز تصمیم نگرفتیم ولی در صورتی که بازی با تماشاگر باشد فقط افرادی می توانند وارد استادیوم شوند که هر دو دوز واکسن خود را زده باشند.
- گرانت دروازه بان سوم منچستر یونایتد ، بعد از ضیافت شام  شب قبل از بازی تیمش با یونگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا گفت : با آنکه میز غذا هنگام صرف شام پر از غذاها و تنقلات بود اما رونالدو هیچ کدام از آنها را میل نکرد ، وقتی بازیکنی در 36 سالگی این فرم بدنی را داد باید چنین رژیمی هم داشته باشد ، من از سبک غذایی کریستین مات و مبهوت شدم . 
- روزنامه الاقتصادیه عربستان خبر داد که محل برگزاری مسابقات یک‌چهارم نهایی تا فینال، یکی از ورزشگاه های ملک فهد در شهر ریاض یا ملک عبدالله در شهر جده خواهد بود و استادیوم «مرسول پارک» که متعلق به باشگاه النصر است، شرایط میزبانی را ندارد.
- قبل از دیدار منچستربا یونگ بویز ، «رونالدو» حین گرم کردن با شوت خود موجب مصدومیت یکی از اعضای کادر امنیتی کنار زمین شد. فوق ستاره پرتغالی پس از این اتفاق برای دلجویی به سمت او رفت.
- رقابت‌های فوتسال جام جهانی 2021 لیتوانی آغاز شد و تیم های ملی آمریکا  و آرژانتین همگرو ه های کشورمان به مصاف هم رفتند که در پایان ، آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی توانست با نتیجه پرگل 11 بر صفر آ‌مریکا را شکست دهد ،  ایران نیز در اولین بازی خود به لطف گلهای احمدی ، فخیم و اسماعیل پور با نتیجه 3 - 2 از سد صربستان گذشت ، کشورمان روز جمعه در دومین مسابقه خود به مصاف ‌آمریکا می رود.
- آرون ون بیساکا بازیکن منچستر به دلیل خطای خطرناک روی پای بازیکن یانگ بویز در دقیقه 36 ، اولین اخراجی در فصل تازه لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت .
- تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با احتساب عملکردش در شکل و شمایل قبلی این مسابقات که به نام جام باشگا‌ه‌های آسیا برگزار می‌شد، برای هشتمین بار موفق به صعود به مرحله یک چهارم شد . 
- مهرداد بشاگردی دروازه بان فصل گذشته گل گهر سیرجان با عقد قراردادی یک ساله به نفت مسجدسلیمان پیوست.
- تیم ملی والیبال ایران پس از صعود از گروه خود ، در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا روزهای پنج شنبه و جمعه با تیمهای کره جنوبی و چین تایپه روبرو خواهد شد.
- دنیس چریچف هافبک روسی والنسیا  از ناحیه رباط زانوی چپ آسیب دید و چند ماه از همراهی خفاش ها دور خواهد بود.
- آفریقای جنوبی رسما آمادگی خود برای میزبانی  فوتبال جام باشگاه‌های جهان را پس از انصراف ژاپن اعلام کرد.
- فایز الرشیدی و زاهر سلیمان، دو بازیکن ملی‌پوش عمانی رسما به مس رفسنجان پیوستند.
- علیرضا دغاغله، مدافع چپ استقلال خوزستان با قراردادی 2 ساله به نفت مسجدسلیمان پیوست.
-  اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی اعلام شد ، اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از 6 تا 12 مهرماه در مجموعه ورزشی آزادی (هتل المپیک) برگزار می‌شود. مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، محمد معصومی زاده، نصراله شهمرادی، احسان درا، محمدجواد خسروی (پارس جنوبی بوشهر) ، محمد احمدزاده، حسن عبدالهی، آیدین تشنه کام، رضا عباسی (شاهین خزر رودسر) حمید بهزادپور، مصطفی دهقانی، محمدعلی مختاری، عباس رضایی، مهدی شیرمحمدی، علی میرشکاری، هادی فرهمند، سیدمهدی میرجلیلی، رضا امیری زاده (گلساپوش یزد) ،سیدپیمان حسینی، امیرحسین اکبری (شهرداری بندرعباس) ، محمد مرادی (شهریار ساری) ، علی درویش متولی، اسحاق مطهری نژاد (شهرداری سمنان) ، محمدعلی نظرزاده، سعید پیرامون (فرش حداد اصفهان) ، سجاد عباسی، موحد محمدپور (ایفا اردکان) و محمدامین صیادی (پاس گناوه) نفرات دعوت شده به اردو هستند .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار