شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- اشکان دژاگه، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بازیکن آزاد به تیم الشحانیه قطر ملحق شد و فصل جاری را در لیگ ستارگان قطر سپری خواهد کرد.
- روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ روز سه شنبه آینده (21 سپتامبر) کفش طلا اروپا را برای فصل 2020/21 دریافت خواهد کرد.
- تیم ملی والیبال ژاپن با نتیجه 3 بر 0 از سد استرالیا گذشت و در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل چین تایپه قرار خواهد گرفت.
- تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی با نتیجه چهار بر یک مقابل نساجی به برتری رسید.
- حمید کاظمی مهاجم فصل گذشته بادران تهران با عقد قراردادی رسمی به باشگاه ملوان بندرانزلی پیوست ، کاظمی سابقه دوبار آقای گلی در لیگ یک را در کارنامه دارد.
- مهیار زحمتکش مدافع و کاپیتان ملوان بندرانزلی پس از هشت فصل حضور مداوم در این باشگاه  با عقد قراردادی رسمی به عضویت تیم دسته اولی مس کرمان درآمد.
- روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد تیم پاری سن ژرمن فرانسه در ابتدای سال 2022 میلادی ، برای برگزاری دوبازی با تیم های الهلال و النصر به این کشور سفر خواهد کرد. 
- تیم فوتسال ایران در دومین بازی خود برابر آمریکا 4 - 2 به برتری رسید تا صاحب دومین پیروزی متوالی در مسابقات جام جهانی فوتسال به میزبانی کشور لیتوانی شود ، ایران در بازی نخست 3-2 از سد صربستان گذشت و در مسابقه سوم به مصاف آرژانتین خواهد رفت.
- با اعلام مجید صدری سرپرست سرخپوشان، قرارداد کارگزار برند باشگاه پرسپولیس رسما فسخ شد و مزایده کارگزار جدید طی یکی دو روز آینده برگزار می شود. 
- مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا انجام شد و قرار است در منطقه غرب ،  روز 24 مهر ماه ، در ساعات 18و 21  النصرعربستان با الوحده امارات و پرسپولیس ایران با الهلال عربستان مصاف دهند. 
- اولین غایب رسمی الهلال مقابل پرسپولیس مشخص شد. عبدالله عطیف ستاره تیم ملی عربستان و عضو باشگاه الهلال به دلیل مصدومیت زیر تیغ جراحی رفت و برای مدت 6 هفته از میادین دور خواهد بود. محمد البریک مدافع الهلال هم در آخرین تمرین این تیم دچار آسیب دیدگی شدید شد.
- دیدارهای مراحل یک‌چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 به میزبانی کشور عربستان و به ترتیب در تاریخ‌های 24 مهرماه، 27 مهرماه و 2 آذرماه ، به صورت تک‌بازی برگزار خواهد شد.
-  در مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی مردان آسیا ، روز شنبه 27 شهریور به وقت تهران این دیدارها انجام خواهد شد :  ایران _ چین ساعت 10/30 ،  ژاپن _ چین‌تایپه ساعت  13/30
- سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت :  دو تاریخ را برای برگزاری سوپرجام در نظر داریم که اکنون قادر به اعلام آن نیستیم. باید منتظر اعلام نظر اسکوچیچ و تصمیم سرمربی محترم تیم ملی باشیم. اگر شرایط فراهم شود، پیش از فیفادی دیدار سوپرجام را برگزار خواهیم کرد و اگر نه، مجبور هستیم بعداً تاریخ دیگری را تعیین کنیم.
- تیم آلتای اسپور در ادامه مسابقات سوپر لیگ ترکیه با حضور 90 دقیقه ای محمد نادری وینگر فصل گذشته استقلال ، 2-1 از سد تیم گازتپه عبور کرد.
- بعد از پایان بازی تیم ملی فوتسال کشورمان برابر آمریکا و با دستور ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بازیکنان در سالن ویلنیوس آرنا ماندند تا دیدار 2 تیم آرژانتین و صربستان را از نزدیک تماشا کنند.  تیم ملی فوتسال کشورمان دوشنبه هفته آینده در سومین بازی خود در جام جهانی باید به مصاف آرژانتین برود.
- اسامی 40 نامزد نهایی کسب جایزه پسر طلایی سال 2021 اعلام شد.
- تمرینات تیم پرسپولیس بعد از دیدار با تیم استقلال تاجیکستان تعطیل شد اما طبق برنامه آنها تا روز دوشنبه استراحت می کنند و از این روز کار خود را برای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر آغاز خواهند کرد. طبق برنامه 3 دیدار دوستانه برای پرسپولیسی ها در نظر گرفته شده و قرار است در این مدت یک ماه سرخپوشان به صورت فشرده به آماده سازی بپردازند.
- تیم ایران در ادامه بازیهای والیبال قهرمانی آسیا ، تیم چین تایپه را با نتایج 25-20 ، 25-23 ، 25-11 ، سه بر صفر شکست داد.
-  شیخ دیاباته مهاجم فصل قبل استقلال با عقد قراردادی دو ساله به تیم الغرافه قطر پیوست و شاگرد استراماچونی شد.
- در آغاز دور تازه بازیهای باشگاهی اروپا این نتایج به دست آمد : نیوکاسل یک - لیدز یک ، استراسبورگ 3 - متز صفر ، هرتا 2 - گروترفورت یک ، ساسولو صفر - تورینو یک ، سلتا ویگو یک - کادیز 2

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار