PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- بازیکنان ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تیم در تست پزشکی پیش فصل ایفمارک( مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال) حاضر شدند.
- تیم ایران با برتری 3-1 برابر چین  25-22 ، 17-25 ، 25-22 ، 25-17 ) ، به فینال مسابقات والیبال قهرمانی آسیا راه یافت ، بازی نهایی روز یک شنبه ساعت 15/30 در برایر ژاپن خواهد بود. ژاپن در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی سه بر یک ، چین تایپه را شکست داد.
- رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس با حضور در کشورش، دوز دوم واکسن فایزر را هم دریافت کرد. قرار است او پس از استراحت دو روزه روز دوشنبه به ایران برگردد.
- رسول خطیبی در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه آلومینیوم  داشت از آنها خواست بازیکنانی که با منصوریان کار می‌کردند به کل از ترکیب تیم کنار بگذارند. در این مدت با توجه به ذهنیت منفی که بین این دو مربی وجود داشت طبیعتاً خطیبی نمی‌توانست در کنار شاگردان منصوریان در آرامش کار کند.
- علی دشتی بازیکن فصل گذشته تیم گل‌گهر‌سیرجان به باشگاه  نفت‌مسجدسلیمان پیوست.
- احمد مددی مدیرعامل استقلال از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد.
- در ادامه بازیهای این هفته لیگ های  اروپا ، این نتایج رقم خورد : بایرن مونیخ 7 - بوخوم صفر ، لیورپول 3 - کریستال پالاس صفر ، اینتر 6 - بولونیا یک ، بارنلی صفر -  آرسنال یک ، منچسترسیتی صفر - ساوتهمپتون صفر ، نوریچ یک - واتفورد 3 ، آستون ویلا 3 - اورتون صفر ، لانس یک - لیل صفر ، اتلتیکو صفر - بیلبائو صفر ، الچه یک - له وانته یک ، آلاوز صفر - اوساسونا 2 
- سادیو مانه مهاجم آفریقایی لیورپول با گلزنی در دیدار با کریستال پالاس به رکورد 100 گل برای تیمش رسید.
- در مقابل دو بازیکن آسیب دیده تیم عربستانی ، کمال کامیابی‌نیا، مهدی مهدی‌خانی و علی شجاعی هم به علت مصدومیت طولانی مدت و عدم آمادگی، به دیدار مقابل الهلال نخواهند رسید.
- ایناکی ویلیامز مهاجم بیلبائو به رکورد جالب 200 بازی پیاپی در لالیگا بدون از دست دادن حتی یک مسابقه رسید.
- نشریه اکیپ که تیتر یک چاپ امروزش را به دستمزد لئونل مسی در پاری سن ژرمن  اختصاص داده اعلام کرد دستمزد سال اول مسی مثل شماره اش 30 میلیون یورو است.در سال دوم و سوم دستمزد سالیانه مسی 40 میلیون می شود. در پایان هم 10 میلیون یورو بند قرارداد وفاداری دارد که در مجموع دستمزد این ستاره آرژانتینی در پاری سن ژرمن در 3 سال به 120 میلیون یورو می رسد.
- غلامرضا رفیعی مشاور فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس گفت: اگر رای فیفا نشکند و عینا تایید شود، خیلی غیر منصفانه است. به عنوان یک حقوقدان فکر می‌کنم حق با فدراسیون فوتبال ایران است و ویلموتس استحقاق مطالبه آن مبلغ را ندارد. خوشبختانه برای دو بازی پیش رو موفق شدیم موافقت یکی از شرکت‌های مورد تایید فیفا را برای نصب سیستم VAR جلب کنیم.بحث استفاده از کمک داور ویدئویی به صورت اجاره‌ای است و فدراسیون هزینه آن را پرداخت خواهد کرد .  
- تعدادی از تماشاگران علاقه مند به تیم فوتبال استقلال  با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به وضعیت این تیم شدند آنها در این تجمع علیه  مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شعار دادند ، این تجمع در شرایطی انجام شد که باشگاه استقلال شب گذشته اعلام کرده بود در صورت این اتفاق با عوامل تحریک هواداران معترض برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
- اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از مربی تیم خود فرهاد مجیدی خواستند برای پاره ای توضیحات در جلسه ضروری شرکت کند ، گویا مجیدی یک روز دیرتر در این جلسه حضور خواهد یافت .
- مهدی قایدی ستاره ایرانی تیم شباب الاهلی دقیقه 48 و تنها 2 دقیقه بعد از ورود به زمین، اولین گل خود را در لیگ امارات به ثمر رساند. وی همچنین دقیقه 93 گل پیروزی بخش شباب الاهلی را وارد دروازه الشارجه کرد.
- باشگاه بارسلونا که امسال از تولید ملی برای طراحی کیت خود استفاده کرد، در سال آینده نیز طرحی جالب از «صلیب جرج قدیس» قرار است رونمایی کند. این نماد یکی از نمادهای مشهور کاتالونیا بوده که قرار است سال آینده بر روی پیراهن سوم بارسلونا قرار گیرد. 
- په له بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال برزیل در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در سائوپائولو بستری شد. په له عمل تومور روده بزرگ انجام داد و از بیمارستان مرخص شده بود که گویا حالش روبه وخامت رفته است . 
- طبق اعلام سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ قرار است فصل جدید لیگ برتر فوتبال اواخر مهر ماه آغاز شود. ظاهرا مسئولان سازمان لیگ قرار است مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ بیست و یکم فوتبال را اوایل مهرماه برگزار کنند تا برنامه بازی ها مشخص شود. 
- تیم فوتبال فولادخوزستان در سومین دیدار تدارکاتی پیشکسوتان فصل خود از ساعت 17 در زمین الیاف به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان رفت و در نهایت این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار