PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۶۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- برد پرگل تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل بنگلادش (5- 0 ) در آسیا با تمجید از ملیکا متولی بازتاب خوبی در صفحه AFC فارسی داشت .
- جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در خصوص اظهارات جنجالی فرهاد قائمی علیه کادر فنی تیم ملی و فدراسیون پیرامون عدم انتخاب برای لیست نهایی تیم ملی در المپیک توکیو برگزار شد و این بازیکن به سه ماه محرومیت قطعی و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.
- طی حکمی از سوی مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه پدیده، خداداد عزیزی به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب شد.
- تیم فوتبال زنان ایران در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا - هندوستان ، با گلهای متولی (2) ، خسروی ، طاهرخانی ، دباغیا ، با نتیجه 5-0 تیم بنگلادش را شکست داد.
 با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه کشی لیگ برتر فصل آینده روز شنبه 10 مهر ماه با حضور مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و یک نماینده از هر باشگاه لیگ برتری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. مکان و ساعت برگزاری این قرعه کشی متعاقباً اعلام خواهد شد.
- در روز پایانی رقابت های سنگنوردی قهرمانی جهان که به میزبانی روسیه در مسکو برگزار شد، الناز رکابی در ماده کمباین موفق به کسب نشان ارزشمند برنز جهان شد. این نخستین مدال قهرمانی ایران در رشته سنگنوردی است .
- ۹احسان حسینی، مدافع پرسپولیس به صورت قرضی در فصل آینده هم برای شهرخودرو بازی خواهد کرد.
- حسن الجسمی خبرنگار شبکه دبی اسپورت خبر داد فرشید اسماعیلی هافبک استقلال به عنوان یک بازیکن ایرانی دیگر در آستانه انتقال به لیگ این کشور قرار دارد.این خبرنگار سرشناس اماراتی تاکید کرد دو باشگاه این کشور در حال مذاکره با این بازیکن ایرانی است.
- در ادامه هفته سوم لیگ ستارگان یک دیدار برگزار شد. در این بازی الغرافه با هدایت استراماچونی مهمان الدحیل بود که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود الدحیل به پایان رسید. الغرافه در دو بازی قبلی خود با هدایت استراماچونی به پیروزی دست پیدا کرده بود و این نخستین شکست این مربی ایتالیایی به شمار می آید.
- با اعلام وزارت ورزش تا اطلاع ثانوی و انتخاب مدیرعامل جدید، مهدی پاشازاده تمامی امورات باشگاه استقلال را عهده دار است . 
- خامس رودریگز ستاره کلمبیایی و سابق رئال مادرید با عقد قراردادی‌ قرضی رسما از اورتون به الریان قطر پیوست.
- دو تیم پرسپولیس و سپاهان در تاریخ 16 مهر در دیداری دوستانه و در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 
- «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره پرتغالی، با پیوستن به منچستریونایتد موفق شد از «لیونل مسی» سبقت گرفته و لقب پردرآمدترین بازیکن سال از نگاه نشریه فوربس را به خود اختصاص دهد.
- فرشاد احمدزاده، وینگر تیم فوتبال سپاهان اصفهان که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد، به دلیل عدم دریافت مطالباتش از سرخپوشان پایتخت شکایت کرد. 
- کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین رده بندی برترین لیگ‌های آسیا را اعلام کرد که فوتبال باشگاهی ایران با افزایش امتیازات خود قطر را پشت سر گذاشت و به رتبه چهارم آسیا و دوم منطقه غرب صعود کرد و بعد از لیگ‌های ژاپن، کره‌جنوبی و عربستان قرار گرفت. تا پیش از این عربستان و قطر در منطقه غرب از ایران بالاتر بودند و به همین دلیل سهمیه بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا داشتند که با ادامه این روند سهمیه ایران از 2+2 به 3+1 افزایش خواهد یافت و تیم‌های ایرانی بیشتری می توانند به طور مستقیم در مرحله گروهی حاضر شوند.
- در مسابقه ای تدارکاتی تیم شهرخودروی خراسان با نتیجه 2 - 1 تیم دسته سومی مهاجرنوین مشهد را شکست داد.
- طی حکمی از سوی سردار مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو خراسان خداداد عزیزی به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب گردید.
- سید سیروس پورموسوی از فسخ قراردادش با نفت مسجدسلیمان به صورت توافقی خبر داد.
- سازمان لیگ فوتبال به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درخصوص ارسال مدارك مرتبط با مجوز حرفه‌ای تذکر داد.
- در ادامه روند آماده سازی تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان این تیم قرار است روز پنجشنبه (یکم مهرماه) در دیداری دوستانه برابر سپاهان صف آرایی کند. بر اساس توافق حاصله میان کادرفنی گل‌گهر و سپاهان، دیدار دو تیم ساعت 15/30 در کمپ مجموعه ورزشی الیاف تهران برگزار می شود.
 - باشگاه نفت مسجد سلیمان روزهای پرچالشی را در انتخاب سرمربی طی می کند. این باشگاه در ابتدا با محمود فکری به توافق رسید ولی به صورت ناگهانی خبر از توافق با سیروس پورموسوی داد. دقایقی بعد از عقد قرارداد این مربی با نفت مسجد سلیمان محمد طیبی هم به این تیم اضافه شد اما در کمال تعجب مسئولان این باشگاه قید همکاری با پورموسوی را زده و سراغ مهدی رحمتی رفتند، رحمتی با مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان توافق نکرده تا یکی از نمایندگان فوتبال خوزستان همچنان بدون سرمربی بماند.
 - در ادامه بازیهای جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی ، روز پنج شنبه آرژانتین با پاراگوئه ، قزاقستان با تایلند ، برزیل با ژاپن و در روز جمعه ، ازبکستان با ایران (18) ، پرتغال با صربستان و اسپانیا با چک مصاف خواهند داشت . 
- درمسابقات جام اتحادیه انگلیس این نتایج به دست آمد : منچستر یونایتد صفر وستهام یک ، آستون ویلا یک چلسی یک (با پنالتی 3-4) ، آرسنال 3 - ویمبلدون صفر ، میل وال صفر لستر 2 ، وولورهامپتون 2 - تاتنهام 3 (پنالتی) 
- در ادامه دیدارهای لیگ های اروپا این نتایج رقم خورد : موناکو 3 - سنت اتین یک ، متز یک پاری سن ژرمن 2 ، آنژه صفر - مارسی صفر ، لیل 2 - ریمس یک ، لیون 3 - ترویس یک ، اسپیتزا 2 - یوونتوس 3 ، میلان 2 - ونیز صفر ، سویا 3 - والنسیا یک ، رئال مادرید 6 - مایورکا یک
 - علی کرم سوری بازیکن اسبق تیم ملی ایران و باشگاه بانک ملی به دیار حق شتافت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار