PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیم ایران در دومین بازی خود از سری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان باردیگر تن به باخت 3-2داد. آرژانتین ، دومین رقیب ایران دراین جام ، در پنج گیم : 20-25 ، 25-20 ، 26-24 ، 18-25 ، 17-19 فاتح شد. کشورمان در دیدار نخست با همین نتیجه تسلیم بلژیک شده بود.
- در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال به میزبانی لیتوانی ، تیم ایران در یک مصاف پر برخورد و پرگل با نتیجه نزدیک 9-8 از سد ازبکستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود . حسن زاده و جاوید (هرکدام 2 بار) ، عباسی (3بار) ، توکلی و اولادقباد گلهای کشورمان را به ثمر رساندند.
- میثم تهیدست مدافع گیلانی فصل گذشته نفت مسجد سلیمان با عقد قراردادی رسمی به باشگاه صنعت نفت آبادان پیوست.
- در هفته هفتم فوتبال سوپرلیگ ترکیه تیم آلتای اسپور با حضور 46 دقیقه ای محمد نادری 2-1 از سد تیم بشیکتاش گذشت . 
- تیم ماریتیمو در هفته هفتم لیگ پرتغال ، با یک گل در زمین اسپورتینگ لیسبون تن به شکست داد ، علی علیپور از کشورمان برای ماریتیمو تنها 21 دقیقه بازی کرد.
- برنامه کامل مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال بدین شرح اعلام شد . یکشنبه 4 مهرماه : مراکش – برزیل ساعت 16/30 ، اتحادیه فوتسال روسیه – آرژانتین ساعت 19 ، دوشنبه 5 مهرماه : پرتغال – اسپانیا ساعت 18 ، قزاقستان – ایران ساعت 20/30 به وقت تهران
- طی حکمی از سوی سجادی وزیر ورزش ، مصطفی آجورلو ، به جای احمد مددی ، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شد.
- اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال عصر روز جمعه با وزیر ورزش ، حمید سجادی ، در محل این وزارتخانه دیدار و گفت وگو کردند. 
وزیر ورزش ضمن قدردانی از تلاش های ملکیان، مددی و مظلومي اظهار امیدواری کرد، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال بتوانند شرایط مطلوبی را برای این باشگاه پرطرفدار فراهم آورند. پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی، مهدی افضلی و مصطفی آجرلو در این جلسه حضور داشتند.
- سرمربی تیم فوتسال ازبکستان ، باخودیر احمدودف ، پس از شکست 9 بر 8 تیمش برابر ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتسال گفت: ایران تیم بسیار قدرتمندی است. آنها یکی از سه، چهار تیم برتر جهان هستند. ما به دلیل اشتباهات خط دفاعی و استفاده نکردن از فرصت‌ها شکست خوردیم.
- نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد شانس ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا برای هدایت این تیم به جای رونالد کومان مربی فعلی بارسا بیشتر شد. کومان بعد از تساوی 0-0 مقابل کادیز در آستانه برکناری قرار دارد. در میان گزینه های روی میز بارسلونا شانس ژاوی روز به روز بیشتر می شود. ژاوی اکنون در قطر است و هدایت السد را بر عهده دارد. 
- تیم فوتبال بواویشتا موفق شد در اولین دیدار خود در مرحله گروهی جام اتحادیه پرتغال، برابر پاکوس فریرا به پیروزی دو بر یک برسد. علیرضا بیرانوند نود دقیقه درون دروازه تیم بواویشتا بود.
- نشریه سعودی اسپورت اعلام کرد : سه‌شنبه آینده حکم دادگاه CAS درباره شکایت النصر از پرسپولیس مشخص می شود.
- کمیته المپیک و پارالمپیک آمریکا واکسیناسیون ورزشکاران این کشور در مقابل کرونا برای حضور در مسابقات المپیک زمستانی 2022 پکن را اجباری کرد.بر این اساس تمامی اعضای کمیته المپیک ایالات متحده شامل ورزشکاران، کارمندان و پیمانکاران باید تا اول نوامبر (10 آبان)واکسینه شوند.
- میرو پتریچ مربی 41 ساله کروات به‌عنوان مربی بدنساز فولاد در فصل جاری معرفی شد. این مربی سابقه حضور در تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و گرس‌هاپر سوئیس را به‌عنوان بدنساز در کارنامه دارد.
- اردوی تیم صنعت نفت آبادان برای منطقه کردان تهران ، به علت عدم هماهنگی و مشکل مالی لغو شد . 
- با تایید محمدرضا مهاجری مربی تیم و موافقت مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو، قرارداد هادی عقیلی امضا و به آمریکا ارسال شد. پس از طی کردن مراحل اداری در هفته جدید، کاپیتان اسبق سپاهان به ایران سفر کرده و به جمع کادرفنی شهرخودرو اضافه خواهد شد.
- قرارداد لوسیانو پریرا و موسی کولیبالی با فولاد خوزستان به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.
- تیم بایرن مونیخ آلمان در ادامه بازیهای فوتبال بوندس لیگا در زمین تیم گروتر فورتی با نتیجه سه بر یک به برتری رسید تا کماکان صدرنشین باقی بماند . برای باواریایی ها مولر ، کی میچ و وگریس بک (مدافع حریف) گلزنی کردند.بایرن با اخراج پاوارد توسط داور ، ازدقیقه 48 ، ده نفره شده بود.
- روز شنبه در آغاز پیکارهای هفته اخیر لیگ های اسپانیا و انگلیس ، آلاوز با اتلتیکو مادرید ، چلسی با منچستر سیتی و منچستریونایتد با آستون ویلا به میدان خواهند رفت .
- در لیگ پرتغال تیم پورتو با گلهای طارمی و اولیویرا ، در زمین ویسنته ، دو بر یک به پیروزی رسید ، گل طارمی از 40 متری رقم خورد. لینو یک پنالتی ویسنته را در این بازی خراب کرد .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار