PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۸۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال اولین جلسه خود را با مدیرعامل باشگاه آغاز کرد.
کیهان ورزشی-

فرهاد مجیدی امشب برای شرکت در جلسه با مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال وارد باشگاه شد.

این نخستین دیدار سرمربی با مدیرعامل جدید باشگاه است و قطعا در مورد نحوه همکاری و تعامل بهتر برای سامان دادن به وضعیت تیم استقلال بحث و گفت و گو خواهد شد.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال امروز با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حمایت از مجیدی راهکار خود را برای اداره باشگاه اعلام کرد.

آجورلو خطاب به فرهاد مجیدی اظهار داشت: شما از سرمایه‌های باشگاه استقلال هستید و تیم‌هایی برنده هستند که به سرمایه‌های خود احترام بگذارند. سرمایه‌ها هم  مانند درخت هرچه بار بیشتر دارد سر به زیرتر هستند. فرهاد مجیدی  هم همین شرایط را دارد. خوش خلق و آرام و دوست داشتنی هستند.

وی افزود: من از او انتطار دارم و خودش هم از خودش انتظار دارد که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ان شاءالله موفق باشد. من به او اعتماد دارم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد روحانی از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
0
0
امیدواریم این دفعه مدیریت باشگاه استقلال خوب از آب دربیاد سردار آجورلو در پاس مدیریت می کرد و بلد بود تیم قهرمان کند مدیریت کردن در استقلال خیلی سخت تر از پاس است اما سردار به فرهاد مجیدی دست دوستی داد تا استقلال موفق بشود یکی دو انتقادهم از مجله دارم لطف کنید در مطالب صفحه پنجاه سال اسامی تیم ها و نفرات بطورکامل بنویسید آخه عرب یعین چی؟! مصطفی عرب از بهترین فوتبالیست های ایران بود و پرویز قلیچ خانی رو دست نداشت برای چی اسامی بعضی از نفرات را بطورکامل نمی نویسید لطف کنیند مجله کیهان ورزشی را سیاسی نکنید تاج هم اسم قبل از انقلاب استقلال است که شما می نویسد استقلال؟! مگه ما قبل از انقلاب تیمی بنام استقلال داشتیم؟مجله کیهان ورزشی دایره المعارف ورزش کشور است.درگذشت علی کرم سوری فوروارد تیم بانک ملی را تسلیت میگم و ترابخدا از پیشکسوتان تخت جمشید و باشگاههای تهران بیشتر بنویسید و از آقای کامران خطیبی تشکر می کنم که با فرزند یک شهید مصاحبه کرد.درود به آقای مدنی کارشناس ورزش و مدیر خوب کیهان ورزشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار